Oke nu moet het maar eens afgelopen zijn.
AMD ik erger me soms enorm aan jou.
Begin was je leuk maar nu wordt het alleen maar erger.
Wat me nu vooral opvalt is: Jij reageert bijzonder kort op sommige op iemands berichten, doe daar eens wat aan.
Daarnaast (wat ik net ook al zei) was het veel gezelliger toen jij de laaste 5 dagen er niet was.
Sinds jij er vandaag weer bent is het weer 1 en al gekloot net als nu.
Ik mag wel 200 soms 300 posten hebben maar ik heb weinig te doen.
Ik WIL wel wat doen maar ik kan of mag het gewoon niet.
Elke dag even stukje lopen fietsen moet ik ook doen en dat doe ik ook wel maar hier schiet toch je posten wel enorm op.
Kijk eens naar Fles die deze week (d8 ik) 700+ posten had, boeie geef ik officeel ook geen ene ruk om.
Het is leuk om zoveel posten te halen maar ik realiseer me nu echt dat het eigelijk geen flauwekul is (oke ik wist het al lang)
Iemand die echt persee die aantallen wil halen die echt persee alles aan doet om op 1 te komen en die persee zoveel posten wil hebben tot een rond getal, elke keer weer, deze mensen zijn echt gewoon verlaaft!!!!!!!!!!
Zo ben jij ook wel bezig meneertje.
Daarnaast zou je ook niet meer terug komen hier op FOK! maar ik zie je het anders wel weer.
Kortom, je kan niet zonder FOK!.
Ik moet eerlijk zeggen: FOK! is leuk maar begint me eigelijk langzamerhand toch wel de strot uit te hangen.
Ouwe sok die als moderator is vertrokken uit FOT omdat er op webblog een filmpje over een kat die werdt verbrand was neer gezet.
Hevige discussie hierover gehad en alsware liet FOK! dat gewoon toe.
Dit is ziek echt ziek maar what ever!
Ik ben van plan om FOK! maar even met rust te laten.
Dit gaat met ingang van volgende week ook in!
Het is wel zo dat ik af en toe in het Topic WHATPULS post, ik doe daar aan mee en dat geef ik niet snel op aangezien ik ook de bedenker ben van de
megapuls en dat wil ik ook af maken, maar daarna ga ik nog wel door.
Daarnaast laat ik "De Atmosfeer Staat Op Ontploffen" ook niet in de steek.
Ik ben daar in deel 2/3 bij gekomen, en sinds dien is het door mij en paar andere users heel veel veranderd
Het topic is door Oom_Agent verzonnen, en alsware maak ik het alleen maar groter door de OP te onderhouden, kijken of er geen dode links links of wat dan ook tussen zitten.
Je zou zeggen dat er niet zoveel werk in zit, maar in die OP zit een wereld werk in.
Daarnaast heb ik ook nog mijn eigen website waar ik het ook soms smoor druk mee heb.
Kortom: Die tijd kan ik zeker wel in wat nuttigs gaan besteden.
Heeeeeeeeeeel af en toe zal ik hier ook wel eens even langs komen, maar alsware ga ik volgende week hier gewoon uit de team stappen.
Het ligt niet aan de VASTE GCSC mensen.....Maar het gaat om de sfeer en de tijd verspeling.
Daarnaast die ergenissen om AMD.......ach ja ik erger me er even goed aan.
Mooi ik heb genoeg getypt.
AMD ik kan je maar 1 ding zeggen: Get A Life mits je dat kan.........maar volgens mij kun je dat niet anders was je niet terug.
@ de rest: ik hoop dat het straks voor jullie veel beter en gezelliger gaat worden...
Ik heb echt maar 1X een super gezellige nacht gehad met Fles enzo.
Dat zal ik ook niet meer vergeten, want dat was zeker super.
Jammer dat het ook maar de enige keer was
![]()
Spijt me mensen.