Goed voor de keysquote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd
(O heerlijk soms, tyfus lange berichies schrijven
Zaterdag: BBQ feestquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jou laatste 5 dagen, vertel, wat heb je gedaan
O sorry, ik wou je niet nadoenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat maakt t uit wat hij die 5 dagen gedaan heeft. hij was niet hier en daarom was t gezellig
Hoe doet hij het tochquote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je kan in1keer zien dat de sfeer weer enorm achteruit is gegaan.
5 dagen? Zou ik wel heel hard na moeten denken... Kan me voorstellen dat AMD het al helemaal niet meer weetquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jou laatste 5 dagen, vertel, wat heb je gedaan
Pardon. Ik weet het nog hel goed.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef es70 het volgende:
[..]
5 dagen? Zou ik wel heel hard na moeten denken... Kan me voorstellen dat AMD het al helemaal niet meer weet.
posts van mij?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed dat ik zijn post niet meer kan lezen.
Prachtige kleuren, echt die bomen spatten boven die mooie donkere achtergrond uitquote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Deze.
Het weer deed raar dus had een foto ala SGJ gemaakt
[afbeelding]
Nou, we zijn allen blij voor jequote:
Hmmm, zaterdag sociaal, zondag wel, verder beetje matig hoor jongenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zaterdag: BBQ feest
Zondag: Ajax-Graafschap:
Maandag: Ziekenhuis en verder niets
Dinsdag: Werk
Woensdag: Werk
Blij?
What's the different?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou. Van jou wil ik het niet eens weten.
Maandag - vrijdag. Uhm Werk en Fok!
wou je wel, wou je welquote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O sorry, ik wou je niet nadoen![]()
je hebt helemaal gelijk
Ik wil ook niet naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, zaterdag sociaal, zondag wel, verder beetje matig hoor jongen
Als dat je leven is
Yeah, rightquote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef Stuart het volgende:
Morgen uit eten, dat scheelt weer een hoop werk in de keuken![]()
Ja, ik ben wél door mijn proeftijd gekomenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou. Van jou wil ik het niet eens weten.
Maandag - vrijdag. Uhm Werk en Fok!
momenteel is de zon bijna weg, en de lucht minder donkerquote:Op woensdag 27 april 2005 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Prachtige kleuren, echt die bomen spatten boven die mooie donkere achtergrond uit
Ja, en ik zal pas om half 10 ofzo online zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |