Welke luchtfoto D.Rose?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjj SGJ
mijn luchtfoto gezien?
wat maakt t uit wat hij die 5 dagen gedaan heeft. hij was niet hier en daarom was t gezelligquote:Op woensdag 27 april 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wist je wel hoe ongelovelijk sneu je nu loopt te doen.
Je ontloopt dingen, je ontloopt een tegen reactie, je ontloopt een discussie, je ontloopt de harde feiten.
Je loopt nu de hele tijd te zeggen
"Ik heb een leven WANT..."
Het geeft aan dat je er mee bezig bent, een leven voor een ander een leven te laten blijken.
Wat wil je nou eigenlijk
Een leven, of een leven die wel echt zal zijn, maar meer een teken voor ons is van, moet je mij zien!
of wil je zeggen van, ik heb een leven zie mij eens pimpen jullie niet, wil je ons sarren, treiteren, wil je ons na aanleiding van 200 posts + zeggen van, moet je mij zien, ik heb minder en ik ben zo blij zo gelukkig dat ik een leven heb - en stiekem ben je jaloers?
Wat ik zei is, 200 posts zegt een ene fuck, ik heb met Flash eens 100 in een rap tempo geprobeerd, 1.5 uur.
Je gaat zitten om een avondje te fokken, 3 uurtjes haal je snel en je hebt het, en wanneer fok mee werkt en je gaat rap in een slowchat?
Als je dit negeert zegt het genoeg over jou, ligt eens toe jou uitspraken tegen ons, ga eens niet zo ongelovelijk stom doen, want als je het ontwijkt zegt het meer over jou.
Of wees eens duidelijk en leg eens uit: Wat hielden jouw laatste 5 dagen nou in? Wat heb je gedaan? Ik ben benieuwd, want ja, ik heb natuurlijk geen leven
Jou laatste 5 dagen, vertel, wat heb je gedaanquote:Op woensdag 27 april 2005 19:58 schreef AMD64 het volgende:
@Rene. Speechless
Hahahaquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat maakt t uit wat hij die 5 dagen gedaan heeft. hij was niet hier en daarom was t gezellig
Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat maakt t uit wat hij die 5 dagen gedaan heeft. hij was niet hier en daarom was t gezellig
Je kan in1keer zien dat de sfeer weer enorm achteruit is gegaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Maar goed dat ik zijn post niet meer kan lezen.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wist je wel hoe ongelovelijk sneu je nu loopt te doen.
Je ontloopt dingen, je ontloopt een tegen reactie, je ontloopt een discussie, je ontloopt de harde feiten.
Je loopt nu de hele tijd te zeggen
"Ik heb een leven WANT..."
Het geeft aan dat je er mee bezig bent, een leven voor een ander een leven te laten blijken.
Wat wil je nou eigenlijk
Een leven, of een leven die wel echt zal zijn, maar meer een teken voor ons is van, moet je mij zien!
of wil je zeggen van, ik heb een leven zie mij eens pimpen jullie niet, wil je ons sarren, treiteren, wil je ons na aanleiding van 200 posts + zeggen van, moet je mij zien, ik heb minder en ik ben zo blij zo gelukkig dat ik een leven heb - en stiekem ben je jaloers?
Wat ik zei is, 200 posts zegt een ene fuck, ik heb met Flash eens 100 in een rap tempo geprobeerd, 1.5 uur.
Je gaat zitten om een avondje te fokken, 3 uurtjes haal je snel en je hebt het, en wanneer fok mee werkt en je gaat rap in een slowchat?
Als je dit negeert zegt het genoeg over jou, ligt eens toe jou uitspraken tegen ons, ga eens niet zo ongelovelijk stom doen, want als je het ontwijkt zegt het meer over jou.
Of wees eens duidelijk en leg eens uit: Wat hielden jouw laatste 5 dagen nou in? Wat heb je gedaan? Ik ben benieuwd, want ja, ik heb natuurlijk geen leven
Goed voor de keysquote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd
(O heerlijk soms, tyfus lange berichies schrijven
Zaterdag: BBQ feestquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jou laatste 5 dagen, vertel, wat heb je gedaan
O sorry, ik wou je niet nadoenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Hoe doet hij het tochquote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je kan in1keer zien dat de sfeer weer enorm achteruit is gegaan.
5 dagen? Zou ik wel heel hard na moeten denken... Kan me voorstellen dat AMD het al helemaal niet meer weetquote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jou laatste 5 dagen, vertel, wat heb je gedaan
Pardon. Ik weet het nog hel goed.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef es70 het volgende:
[..]
5 dagen? Zou ik wel heel hard na moeten denken... Kan me voorstellen dat AMD het al helemaal niet meer weet.
posts van mij?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed dat ik zijn post niet meer kan lezen.
Prachtige kleuren, echt die bomen spatten boven die mooie donkere achtergrond uitquote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Deze.
Het weer deed raar dus had een foto ala SGJ gemaakt
[afbeelding]
Nou, we zijn allen blij voor jequote:
Hmmm, zaterdag sociaal, zondag wel, verder beetje matig hoor jongenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zaterdag: BBQ feest
Zondag: Ajax-Graafschap:
Maandag: Ziekenhuis en verder niets
Dinsdag: Werk
Woensdag: Werk
Blij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |