tief godverdomme op manquote:Op woensdag 27 april 2005 19:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Een hele post voor mij
Tja. Ik zit niet de hele dag op Fok! te hangen
jij maakte een mooie uitgebreidequote:Op woensdag 27 april 2005 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Korte samenvatting van mijn gedoe
Van mijn vreselijke ergenis
Jij fok't onder werktijd , kom niet telkens met die onzin aanquote:Op woensdag 27 april 2005 19:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Een hele post voor mij
Tja. Ik zit niet de hele dag op Fok! te hangen
Als bepaalde mensen er niet op in gaan, er melo over doen mogen ze van mij optiefen, thats it, ik tik graag grote posts maar op deze manier..., ga er dan over in discussie enzo, of steek er wat van op ofzo,quote:Op woensdag 27 april 2005 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij maakte een mooie uitgebreide
het is idd zo als je in gcsc post zit je zo tussen de 100/200 of meer zelfs![]()
quote:
Ik Fok bij elkaar maar een hal uur. En dan ben ik pleitos.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij fok't onder werktijd , kom niet telkens met die onzin aan
ga aan je leven verder![]()
Ik neem denk ik forefox, en neem de fok!blockquote:Op woensdag 27 april 2005 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als bepaalde mensen er niet op in gaan, er melo over doen mogen ze van mij optiefen, thats it, ik tik graag grote posts maar op deze manier..., ga er dan over in discussie enzo, of steek er wat van op ofzo,
Op deze manier![]()
Succes. Daarvoor krijg jij mij echt neit wegquote:Op woensdag 27 april 2005 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik neem denk ik forefox, en neem de fok!block
Ik zet de fok!block aan ,quote:Op woensdag 27 april 2005 19:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar ik meende t wel
waar is sussende fles
Sinds wanneer heb jij zo'n teer zieltjequote:Op woensdag 27 april 2005 19:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik vloek wel is. Maar niet wat hij doet
Wat is MIRC? Ik kenwel IRCquote:Op woensdag 27 april 2005 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En bij mirc doen ze vaker zielig zo als AMD?
uhm AMD even voor geheugen verlies zorgt![]()
Al mijn hele leven hoor!quote:Op woensdag 27 april 2005 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zo'n teer zieltje![]()
Eejjjjjjjj d.rosequote:
fles is er vandaag opmerkelijk weinigquote:Op woensdag 27 april 2005 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zet de fok!block aan ,
Flash is er nog aan het eten denk ik![]()
Heb je goed verborgen weten te houdenquote:
Wist je wel hoe ongelovelijk sneu je nu loopt te doen.quote:
Ben niet gekozen als de nieuwe pausquote:Op woensdag 27 april 2005 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je goed verborgen weten te houden.
Hij zal er wel een goede reden voor hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
fles is er vandaag opmerkelijk weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |