factuurquote:Op woensdag 27 april 2005 17:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmm , even mailen of ze je brief al hebben en wanneer je een fractuur krijgt en deze kan betalen, if so, als je je ruimte al mag gebruiken
_ ?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je mag dus niet zeggen voornaam.familienaam (dat punt tussen die twee delen dus)
Werkt niet bij hotmail
Ik moet met mijn leerlingen al van klas veranderen als ik internet wil geven, dus je kan wel stellen dat er geen geld is voor een domeinnaam.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij hebben van school een adres voornaam.achternaam@reitdiep.nl
Als je er geld voor over hebt kan je evt. een domeinnaam nemen, (kan zonder webruimte!) á een paar euro en kan je ook alles managen
van een vriend werkt zijn voornaam_achternaam al nietquote:Op woensdag 27 april 2005 17:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moet met mijn leerlingen al van klas veranderen als ik internet wil geven, dus je kan wel stellen dat er geen geld is voor een domeinnaam.
Vind ik wel jammer, maar dat hotmail-gedoe zal wel werken denk ik.
Wat bedoelde je trouwens met combinaties die niet werken?
heeft hij dan zo'n rare naam?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
van een vriend werkt zijn voornaam_achternaam al niet
Nee, opzich een unieke, dan heeft iemand al dat mailadres en kan hij hem niet nemenquote:
Ah maar dat probleem probeer ik te omzeilen door de klas toe te voegen aan de gebruikersnaam.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, opzich een unieke, dan heeft iemand al dat mailadres en kan hij hem niet nemen
hmmm, hoop dat het luktquote:Op woensdag 27 april 2005 17:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah maar dat probleem probeer ik te omzeilen door de klas toe te voegen aan de gebruikersnaam.
tagquote:Op woensdag 27 april 2005 17:42 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
goed hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 17:59 schreef Shreever het volgende:
* Shreever is weer terug van de kapper
Hoe is het met de sfeer hier?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |