Ik hoop dat het helptquote:Op woensdag 27 april 2005 16:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
stomme rug
![]()
*aaitje over rug zodat het misschien wat beter gaat
![]()
Hoe is het met je vandaag? En geniet je ook van het mooie weer?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:14 schreef dolle_hond het volgende:
en hoi AMD
maar ik heb een beetje discussie met 3 andere users in het "wat luister je nou" topicquote:Op woensdag 27 april 2005 16:16 schreef leonieke het volgende:
d_h die discussie was gisteren hoor... vandaag heeft dude al gejompeld voor mij
MutZ: het moet
En die ga je nu ff hierheen sturen zodat ze dit topic kunnen doorlezen?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar ik heb een beetje discussie met 3 andere users in het "wat luister je nou" topic
heel internetquote:Op woensdag 27 april 2005 16:19 schreef Renesite het volgende:
Kolere, wat is 't internet traag als stront door een trechter
neequote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
En die ga je nu ff hierheen sturen zodat ze dit topic kunnen doorlezen?
Zie post boven jequote:Op woensdag 27 april 2005 16:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
René
Hoe? Wie? Wat en vooral Waar?
OMFG!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zie post boven je
Ik heb voorspellende gaven
Nee, geen witch, ik ben een bitch... Zie m'n sig maarquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Plat op jouw stok.. jaja ik heb je wel door
Doei![]()
![]()
een bitchy witch dan maarquote:Op woensdag 27 april 2005 16:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, geen witch, ik ben een bitch... Zie m'n sig maar
De macht van de msnquote:Op woensdag 27 april 2005 16:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
René
Hoe? Wie? Wat en vooral Waar?
Ah kquote:Op woensdag 27 april 2005 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
maar t was ook voor mezelf en voor iedereen die de TT leest
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah k![]()
Ik beloof dan plechtig om in dit topic te proberen geen ruzie te maken
oef, ik denk het welquote:Op woensdag 27 april 2005 16:51 schreef leonieke het volgende:
Weet iemand hier trouwens of de gebruikersnaam van een hotmail-account een punt mag bevatten?
bv voornaam.familienaam?
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:51 schreef leonieke het volgende:
Weet iemand hier trouwens of de gebruikersnaam van een hotmail-account een punt mag bevatten?
bv voornaam.familienaam?
True..quote:Op woensdag 27 april 2005 16:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Je gaat een hotmailaccount maken? Weet je het zeker?
![]()
Check vorige deel pagina 5/6 staat het ook........quote:Op woensdag 27 april 2005 16:53 schreef Renesite het volgende:
Resultaat voor speedygj.nl
domein is vrij
WTF is gmailquote:Op woensdag 27 april 2005 16:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
True..
Heb nog zat gmail uitnodigingen
quote:
Hehe, niet voor mezelf hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Je gaat een hotmailaccount maken? Weet je het zeker?
![]()
Je mag dus niet zeggen voornaam.familienaam (dat punt tussen die twee delen dusquote:
hmm , even mailen of ze je brief al hebben en wanneer je een fractuur krijgt en deze kan betalen, if so, als je je ruimte al mag gebruikenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Check vorige deel pagina 5/6 staat het ook........
Lekker vaag........
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hehe, niet voor mezelf hoor.
Maar ik heb een 60-tal leerlingen die dit jaar nog een emailaccount moeten aanmaken voor de les informatica. Dus ga ik ze allemaal een e-mailaccount laten aanmaken bij hotmail. Gmail heb ik zelf ook wel met een paar uitnodigingen, maar toch niet met zestig en ik zou het mezelf graag zo makkelijk mogelijk maken om de examenvragen door te sturen. Dus iedereen hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |