Ook gezienquote:
Hoi Shreeverquote:
Hee MutZie!quote:
mij ook....quote:
Vakantie met bewoners van m'n werk... Het was echt ontzettend tof... aangepaste huisjes waarin 2 sauna's, een bubbelbad en een zonnehemel zatenquote:Op woensdag 27 april 2005 15:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
diessen???
wrom daarheen.
is toch geen reet te beleven
Goed, erg leuke vakantie gehad... Lichamelijk nu wel kapot, maar het was het waard...quote:Op woensdag 27 april 2005 15:02 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hee MutZie!
Hoe is het met jou?
* Shreever is zo weer weg, even naar de kapper
Same here...quote:
Dat scheelt een hoop natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2005 15:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goed, erg leuke vakantie gehad... Lichamelijk nu wel kapot, maar het was het waard...
Of je opent er een topique over, dat kan natuurlijk ookquote:
Spammerquote:Op woensdag 27 april 2005 15:48 schreef MutZ het volgende:
4.
nou niet doorzeuren....quote:
Dacht het niet...quote:
Hey Screeverquote:
Gloeiende gloeiende! Waarom gaat het net regenen als ik klaar ben op stage!quote:
ja hoor geen probleemquote:Op woensdag 27 april 2005 15:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Of je opent er een topique over, dat kan natuurlijk ook
Ja, klas 't net in FB topicquote:Op woensdag 27 april 2005 15:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou niet doorzeuren....
er wordt gekeken naar eenoplossing voor het stageprobleem..
Minder tijd speedy, minder tijd. Toen we net samen waren, was phille nog aan het luilakken op de schoolbanken en had ik een 8 to 5 jobquote:Op woensdag 27 april 2005 14:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hahaha in de regen wandelen![]()
(regenverhaal)
Haha minder onstuimighow come?
Hahaha is eigelijk niet nodig aangezien wolken echt niet hard zijn, maar toch, om zoiets op je af zien komen![]()
Zou je maar even lekker een middag dutje doen, ineens hoor je gerommel en alle mensen die roepen van: WOW!!!!!
Jij doet de gordijn open en dan zie je die enorme wolk op je af komen
Zou me eerlijk gezegt dood schrikken![]()
Hier in Terneuzen heeft het al een paar uur geregend. Nu is het eindelijk droog en schijnt 't zonnetje, houden zoquote:Op woensdag 27 april 2005 15:50 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende! Waarom gaat het net regenen als ik klaar ben op stage!
ik zei stage![]()
Aha okequote:Op woensdag 27 april 2005 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Minder tijd speedy, minder tijd. Toen we net samen waren, was phille nog aan het luilakken op de schoolbanken en had ik een 8 to 5 job
En als ik een kelder wil graven, mag ik dat toch doen zeker?![]()
Soit, ik ben een watje soms, ik kruip de gordijnen al in als ik een spin tegenkom, dus zo'n wolk die op me afkomt... Apocalypse noooowwww![]()
Aha okequote:Op woensdag 27 april 2005 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
late reactie doordat phille net thuis gekomen is en hij nog moest eten en ik hem vanalles moest vertellen over mijn contract enzo...
okequote:
We hebben bijna vakantie natuurlijk.. alle stress uit ons lichaam s..... sporten dusquote:Op woensdag 27 april 2005 15:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha okedat kan gebeuren he
Whahanah dat moet jij helemaal zelf weten
quote:Op woensdag 27 april 2005 15:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke![]()
Maakt ook niet uit joh
Ik moest nog effe wat dingen opmeten alleen nu zoek ik iets waar ik niet echt uit kom
Nog niet echt, maar dat komt welquote:Op woensdag 27 april 2005 15:48 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop natuurlijk![]()
Al een beetje bijgekomen nu?
Nu voel ik me wat minder... Veel pijn...quote:Op woensdag 27 april 2005 15:54 schreef leonieke het volgende:
Wb Mutz![]()
Ik lees net dat de vakantie echt tof was.
Hoe voel je je nu?
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu voel ik me wat minder... Veel pijn...
heel vervelendquote:Op woensdag 27 april 2005 16:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu voel ik me wat minder... Veel pijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |