Minder tijd speedy, minder tijd. Toen we net samen waren, was phille nog aan het luilakken op de schoolbanken en had ik een 8 to 5 jobquote:Op woensdag 27 april 2005 14:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hahaha in de regen wandelen![]()
(regenverhaal)
Haha minder onstuimighow come?
Hahaha is eigelijk niet nodig aangezien wolken echt niet hard zijn, maar toch, om zoiets op je af zien komen![]()
Zou je maar even lekker een middag dutje doen, ineens hoor je gerommel en alle mensen die roepen van: WOW!!!!!
Jij doet de gordijn open en dan zie je die enorme wolk op je af komen
Zou me eerlijk gezegt dood schrikken![]()
Hier in Terneuzen heeft het al een paar uur geregend. Nu is het eindelijk droog en schijnt 't zonnetje, houden zoquote:Op woensdag 27 april 2005 15:50 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende! Waarom gaat het net regenen als ik klaar ben op stage!
ik zei stage![]()
Aha okequote:Op woensdag 27 april 2005 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Minder tijd speedy, minder tijd. Toen we net samen waren, was phille nog aan het luilakken op de schoolbanken en had ik een 8 to 5 job
En als ik een kelder wil graven, mag ik dat toch doen zeker?![]()
Soit, ik ben een watje soms, ik kruip de gordijnen al in als ik een spin tegenkom, dus zo'n wolk die op me afkomt... Apocalypse noooowwww![]()
Aha okequote:Op woensdag 27 april 2005 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
late reactie doordat phille net thuis gekomen is en hij nog moest eten en ik hem vanalles moest vertellen over mijn contract enzo...
okequote:
We hebben bijna vakantie natuurlijk.. alle stress uit ons lichaam s..... sporten dusquote:Op woensdag 27 april 2005 15:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha okedat kan gebeuren he
Whahanah dat moet jij helemaal zelf weten
quote:Op woensdag 27 april 2005 15:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke![]()
Maakt ook niet uit joh
Ik moest nog effe wat dingen opmeten alleen nu zoek ik iets waar ik niet echt uit kom
Nog niet echt, maar dat komt welquote:Op woensdag 27 april 2005 15:48 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop natuurlijk![]()
Al een beetje bijgekomen nu?
Nu voel ik me wat minder... Veel pijn...quote:Op woensdag 27 april 2005 15:54 schreef leonieke het volgende:
Wb Mutz![]()
Ik lees net dat de vakantie echt tof was.
Hoe voel je je nu?
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu voel ik me wat minder... Veel pijn...
heel vervelendquote:Op woensdag 27 april 2005 16:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu voel ik me wat minder... Veel pijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |