quote:Op woensdag 27 april 2005 13:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In Belgie slaan ze de zomer dit jaar over
daar hebben ze al metekindjes
dat was ook sarcasmequote:Op woensdag 27 april 2005 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het toch geen pooierbak, liefje![]()
1: Zie kaartquote:Op woensdag 27 april 2005 13:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En hoe ziet het eruit voor België? Kuststreek en rond Brussel?
Trouwens Speedy, blijkbaar hebben die mannen van het Brusselse vorig weekend heel de tijd zon gekregen (terrasjes gedaan enzo) terwijl wij in W-Vl daar zaten met onze grijze hemel en regen. Ziet het er weer zo uit voor dit weekend
Ach, zolang je naar de kust gaat heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 27 april 2005 13:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja, dan komen we wel Nederland onveilig maken. We hebben toch twee maand vrij. Ik heb toch twee maand vrij, phille wil persé herexamens geven in augustus![]()
Ik moet en zal de zon gezien hebben in de zomervakantie
O heb ik de verkeerde smiley erbij gepost ?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was ook sarcasme
het is een D-bak
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O nouja , volgende week is al iets![]()
Ik mag vanaf volgende week de donderdag avond gaan werken![]()
![]()
nouja, als het een collega uit de nood helpt![]()
Wij zijn geen zeemensenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, zolang je naar de kust gaat heb ik er geen last van
nou is het al te laatquote:Op woensdag 27 april 2005 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O heb ik de verkeerde smiley erbij gepost ?![]()
Ik wil ook de zon gezien hebben, desnoods ga ik ervoor naar Belgie.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja, dan komen we wel Nederland onveilig maken. We hebben toch twee maand vrij. Ik heb toch twee maand vrij, phille wil persé herexamens geven in augustus![]()
Ik moet en zal de zon gezien hebben in de zomervakantie
quote:
Onweer na een hete dag is mooooii en leukquote:2: Ook voor deze weekeind lijkt het idd het slechte weer in het westen te zitten, alhoewel het zondag voor een groot deel van de dag droog zal blijfen (volgens de weerkaarten)
Die dag is zeer warm, maar dat betekent ook tot flink hevig onweer.
17 juliquote:Mogelijk verwacht ik zelf weer als 17 juli aangezien een flinke storing vanuit het westen ons kan op komt en dat knalt tegen die enorme zachte lucht aan met gevolg dat je zulke weerverschijnselen krijgt
Maar aan de kust in België is er niets te zien...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil ook de zon gezien hebben, desnoods ga ik ervoor naar Belgie.
Ik heb een afkeer van aan de zee liggen zonnen en dat zand tussen mijn tenen en alle lichaamsplooienquote:Op woensdag 27 april 2005 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet tegen zoutwater?
Hallo en smakelijk straksquote:Op woensdag 27 april 2005 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hee hoi ben ik weerff worstebroodjes klaarmaken
Fles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hee hoi ben ik weerff worstebroodjes klaarmaken
En voor Fles jompel je jou de armen van het lijfquote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Fles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Oh my...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef buzzer het volgende:
de feeststemming is hier wel voorbij.. Net te horen gekregen dat er vanochtend een docent plotseling overleden is... ik heb notabene gisterenavond nog met hem staan praten op de open dag
Mij maakt het niet uit of het aan zee is , als er maar zon isquote:Op woensdag 27 april 2005 13:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar aan de kust in België is er niets te zien...
De ardennen zijn leuk, maar de zee![]()
Deze wolken verdreef op 17 juli juist de warmtequote:Op woensdag 27 april 2005 14:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
En voor Fles jompel je jou de armen van het lijf
En wat een mooie wolken joh! Hoe jij er toch altijd aan denkt om daar foto's van te nemen. Ik zou gewoon staren naar die dingen en *wauw* uitkramen ofzo..
Maar welke wolk moet ik met welke vergelijken en welke is dan zoveel groter? Ik begrijp het niet helemaal
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef buzzer het volgende:
de feeststemming is hier wel voorbij.. Net te horen gekregen dat er vanochtend een docent plotseling overleden is... ik heb notabene gisterenavond nog met hem staan praten op de open dag
Flesjeeeeeequote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi SpeedyWat ben je enthousiast vandaag?
Ah het zijn de uwe niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze wolken verdreef op 17 juli juist de warmte
Deze zijn op verschillende plaatsen gemaakt.
Check: Klik hier
OMGquote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef buzzer het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit of het aan zee is , als er maar zon is
Klopt zijn niet van mij.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah het zijn de uwe niet.
Vorige zomer was het eigenlijk ook wel fantastisch weer hier, en de zomer ervoor ook.
Was een hete zomer die maanden dat phille en ik net samen waren![]()
Die vijfde foto lijkt trouwens veel op een ufo vind ik
aan en hartstilstand, net over de 50....quote:Op woensdag 27 april 2005 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh my...
Innige deelneming.
Plotseling als na een ongeval of iets aan het hart ofzo? Zoiets kan idd nogal hard aankomen. Had ik een tijd terug ook met mijn buurvrouw
als ik te nieuwsgierig ben, zeg je het me maar
Sjiek waarschijnlijk. Wolkbreuken kunnen leuk zijn, zeker na een hittegolf ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt zijn niet van mij.
Van die wolk heb ik ook weinig van gemerkt, maar we hebben wel 30 min onder een complete wolkbreuk gezeten waardoor het noorden het meeste regen aftapte
Is het nog steedsquote:Woei![]()
echte liefde
.
Ik denk dat ik van de schrik waarschijnlijk een volledige kelder zou beginnen gravenquote:Idd die lijkt best wel op een ufo, alleen qua grote is zelfs de grooste gebouw van de wereld er niks bij.
Je zou maar eens op 100 hoog zitten, je ziet dan werkelijk echt die wolk tegen je raam aan knallenlijkt me gaaf maar ook een angstig gezicht.
Inderdaad... Doet me altijd nog meer nadenken over mijn leven.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
aan en hartstilstand, net over de 50....
het blijft toch een raar idee datiemand er zo opeens niet meer is.
dank, dat is het zeker..quote:Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei buzzer, m'n condoleances kerelDat zijn nare dingen...
Net over de 50quote:Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
aan en hartstilstand, net over de 50....
het blijft toch een raar idee datiemand er zo opeens niet meer is.
Hahaha in de regen wandelenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sjiek waarschijnlijk. Wolkbreuken kunnen leuk zijn, zeker na een hittegolf ofzo.
Phille vindt het bv zalig om in de regen te wandelen. Ik weet nog -de tijd dat we elke avond aan de telefoon hingen- dat hij -als het regende- buiten ging staan.
[..]
Is het nog steedsmaar wat minder onstuimig tegenwoordig
[..]
Ik denk dat ik van de schrik waarschijnlijk een volledige kelder zou beginnen graven![]()
tnxquote:Op woensdag 27 april 2005 14:26 schreef MutZ het volgende:
Gecondoleerd buzzer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |