Hey mopquote:Op woensdag 27 april 2005 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai
Wat is er?
Goede film es![]()
wanneer ga je die bekijken
Ik heb em 22ste aangevraagt.....quote:Op woensdag 27 april 2005 13:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar als het vrij is, is dat toch goed? Dan kan jij het inpikken
Hoi Speedy
*kusje geeft zodat die armpjes in de lucht zwieren
Zoiets had ik dus met Grease en DD vermoed ik.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets, alleen zit hier meer verhaal in. Maar het heeft er idd van weg. Ik was overigens een jaar of 12 toen ik de film voor het eerst zag en die heeft toen ontzettende indruk op me gemaakt.
Dat duurd wel lang zegquote:Op woensdag 27 april 2005 13:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey mop
[..]
Ik heb em 22ste aangevraagt.....
Order door ons geaccepteerd Nee
Overeenkomst ontvangen Nee
Primaire DNS opgezet Nee
Domeinnaam aangevraagd Nee
Aanvraag geaccepteerd Nee
Account aangemaakt Nee
Als nu 1maal een ander nu die gaat registreren en die hosters zijn sneller dan kan ik het vergeten
Alhoewel die kan wel klein is.
Ik weet nog niet wanneer ik 'm ga kijken, de voorpret is ook al leukquote:Op woensdag 27 april 2005 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai
Wat is er?
Goede film es![]()
wanneer ga je die bekijken
Ik ga blijven duimen zodat hij van u wordtquote:Op woensdag 27 april 2005 13:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb em 22ste aangevraagt.....
veel nee's
Als nu 1maal een ander nu die gaat registreren en die hosters zijn sneller dan kan ik het vergeten
Alhoewel die kan wel klein is.
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:40 schreef D.Rose het volgende:
Flow it, show it, long as God can grow it, my hair
Een trekhaak, doe maar ruigquote:Op woensdag 27 april 2005 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjj B
we hebben een trekhaak
Nee dan moet ik dokken, nu kan ik mooi 15 euro aan iets anders gaan besteden.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat duurd wel lang zeg![]()
Ik had het binnen 2 dgn. kan je niet een via een ander die naam registreren?
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer ik 'm ga kijken, de voorpret is ook al leuk. Zal wel een keer in een weekend worden
.
Van die 2 flims heb ik uiteraard ook de soundtracksquote:Op woensdag 27 april 2005 13:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus met Grease en DD vermoed ik.
Als ik die ooit eens tegenkom dan zeg ik gewoon niet tegen phille dat het een muziekfilm is en dan huur ik hem en kijk ik vol verbazing als ik al die liedjes hoor
Wanneer wanneerquote:Op woensdag 27 april 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dan moet ik dokken, nu kan ik mooi 15 euro aan iets anders gaan besteden.
[afbeelding]
WHAAAAAAAAAAAA ZOMEERRRRRRRRRRRRRRR
En hoe ziet het eruit voor België? Kuststreek en rond Brussel?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
WHAAAAAAAAAAAA ZOMEERRRRRRRRRRRRRRR
ik heb hét singeltje van DD nogquote:Op woensdag 27 april 2005 13:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Van die 2 flims heb ik uiteraard ook de soundtracks. Dirty Dancing heb ik laatst de DVD van gekocht, puur voor de heb, want ik heb 'm nog altijd niet gekeken
.
Voor tijdelijk zo te zienquote:
Dat gaat vast wel lukken, ik heb 'm al zeker een keer of 6 gezien sinds die tijdquote:Op woensdag 27 april 2005 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Vertel dan even of het nog net zo goed is als toen je HAIR voor het eerst had gezien.
Pooiersquote:Op woensdag 27 april 2005 13:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ruig he
daar past een autoambulance achter, met een pooierbak erop
In Belgie slaan ze de zomer dit jaar overquote:Op woensdag 27 april 2005 13:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En hoe ziet het eruit voor België? Kuststreek en rond Brussel?
O nouja , volgende week is al ietsquote:Op woensdag 27 april 2005 13:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor tijdelijk zo te zien
Volgende week..
Ik denk dat mijn zus ergens de soundtrack heeft van DD, ik heb ergens de video en dvd liggen en alle mp3's op pc (maar mijn boxen werken nu niet meerquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel lukken, ik heb 'm al zeker een keer of 6 gezien sinds die tijd.
Dan is het toch geen pooierbak, liefjequote:Op woensdag 27 april 2005 13:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja maar....ja maar..... ik rijd er in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |