rolwolkenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:20 schreef leonieke het volgende:
Pompidom
Hallo
En nu post ik toch nog maar even over mijn werk
Ik moest me vandaag melden bij de directie. Dus ik met schrik richting haar bureau gestapt. Bureau vol volk. Moest ik even in een aparte bureau gaan met haar.
Vroeg ze me of ik het zou zien zitten om volgend jaar (in september dus) terug te keren voor een fulltime (en om mee te werken aan een drie jaar durend project)
En of!![]()
Voor de rest heb ik weer de heerlijke geur van gras opgesnoven en zit het hier vol slingerwolken![]()
quote:
Van Stuquote:
Dat weet je nietquote:Op woensdag 27 april 2005 13:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: wie of wat is Hair?
Ik ben pas geboren in 1981quote:Op woensdag 27 april 2005 13:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat weet je nietNou ja zeg...
.
Hair is een hippiefilm uit '79 met heel veel toffe muziek.
Toffe muziek dusquote:Op woensdag 27 april 2005 13:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben pas geboren in 1981![]()
Ik ben nog jong enzo![]()
Maar nee, die film zegt me nietsWat voor muziek zit er zo allemaal in?
*zoekt dan maar even op googlequote:Op woensdag 27 april 2005 13:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Toffe muziek dus. Je kent het nummer Hair vast wel (I got life, mother).
Haiquote:Op woensdag 27 april 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
www.speedygj.nl = vrij![]()
![]()
Goedenmiddag mensen
Maar als het vrij is, is dat toch goed? Dan kan jij het inpikkenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
www.speedygj.nl = vrij![]()
![]()
Goedenmiddag mensen
Zoiets, alleen zit hier meer verhaal in. Maar het heeft er idd van wegquote:Op woensdag 27 april 2005 13:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
*zoekt dan maar even op google
Is het zo'n film in de aard van Grease of Dirty Dancing? Of geen van beide genres?
Want die films vind ik persoonlijk wel heel leuk! Luister weeral twee dagen naar de soundtrack van Grease in mijn auto. Voorbijgangers hebben waarschijnlijk veel plezier als ze me zien shaken en zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |