Hmmz... ik zou zelf nooit Fisi nemen, voordat ik alonso had had ik Klien, die haalde ook aardig wat punten binnen voor me...quote:Op woensdag 27 april 2005 18:36 schreef AMD64 het volgende:
@ Shreever. Ik ben aan het twijfelen voor mijn 1e coureur. Ik heb nu Webber. Zal ik naar Fisichella gaan ondanks zijn uitval vorige race?
Omdat ik Webber niet echt ertrouw. Of zal ik Wurz nemen?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:42 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hmmz... ik zou zelf nooit Fisi nemen, voordat ik alonso had had ik Klien, die haalde ook aardig wat punten binnen voor me...
Hoezo wil je Fisi nemen?
Wel handigquote:Op woensdag 27 april 2005 18:48 schreef Troel het volgende:
Heb je nou echt genoeg van mij gehad?
Dit is wel wat voor sommige mensen hier
Ik zou ze alldrie niet nemenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Omdat ik Webber niet echt ertrouw. Of zal ik Wurz nemen?
hai moppiequote:
Tja. Moet ik dan downgraden?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:07 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik zou ze alldrie niet nemen![]()
Maar ehm.. shreeves is eventjes weg.. tot over een half uurtje![]()
Tot later Shreeverquote:Op woensdag 27 april 2005 19:07 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik zou ze alldrie niet nemen![]()
Maar ehm.. shreeves is eventjes weg.. tot over een half uurtje![]()
Ik ga niet zeggen dat je Klien moet nemen...quote:
Moet ik Klien nemen? Zo geweldig is ie ook weer nietquote:Op woensdag 27 april 2005 19:14 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat je Klien moet nemen...
maar dat ha ik wel gedaan waarschijnlijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hai moppie![]()
Hoe is het eigenlijk met de therapie gegaan? Hebben ze je flink pijn gedaan bij je rug![]()
SpeedyGJ en grapje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |