hahah ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 27 april 2005 00:04 schreef creno het volgende:
gefeliciteerd Petrie !
WTF zit iedereen tegenwoordig te camsexen ?
das nou een hype die ik niet begrype
Blame DPquote:Op woensdag 27 april 2005 00:04 schreef creno het volgende:
gefeliciteerd Petrie !
wat nou grapje?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:02 schreef Excess_All het volgende:
ahhhhhh gefeliciteerd
speciaal voor jou op msn een striptease![]()
![]()
ja echt !!quote:Op woensdag 27 april 2005 00:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah ik maakte maar een grapje
jij mag ook meedoen hoor![]()
je hebt alles toch al gezienquote:Op woensdag 27 april 2005 00:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat nou grapje?
nu wil ik het zien ook he
jij jij slet
en livelived: tnx
hmmm....quote:Op woensdag 27 april 2005 00:10 schreef Excess_All het volgende:
hahah wat heb ik nou weer gedaan
peet heeft nog niks gezien![]()
hahah precies,quote:Op woensdag 27 april 2005 00:11 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm....
je bent dus meer een wannabe-sletje
Uhuhquote:
trustenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:14 schreef Ryan_R het volgende:
Nou mensen, feest nog lekker verder zou ik zeggen. Petre betaald![]()
trusten allemaal![]()
Jij gaat op zijn kosten slapen?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:14 schreef Ryan_R het volgende:
trusten allemaal![]()
voor jou een vraagquote:
tijd om hem af te nokken...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh shit, vergeten dat er hier 's nachts orgies plaatsvinden.
Ik loop met je mee naar de deur.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd om hem af te nokken...
morgen een dagje brouwerijen bezoeken op het programma staan
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:10 schreef Excess_All het volgende:
hahah wat heb ik nou weer gedaan
peet heeft nog niks gezien![]()
Ah toequote:Op woensdag 27 april 2005 00:14 schreef Ryan_R het volgende:
trusten allemaal![]()
die 1e!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 00:18 schreef wizarddragon het volgende:
Speciaal voor Peet:
[afbeelding]
Er is SNOEP!!!
[afbeelding]
Voor de mensen die nog steeds honger hebben.
En tuurlijk ook onbeperkt drinken.
[afbeelding]
ja, en voor het eind van de dag hebben we al met een select gezelschap afgesproken een hapje te gaan eten en te gaan naborrellenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik loop met je mee naar de deur.
Brouwerijen bezoeken betekent toch ook proeven?
zoekt en gij zult vinden mijn vrindquote:Op woensdag 27 april 2005 00:19 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah spannendlicht eens een tipje van de sluier op
![]()
Have fun.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, en voor het eind van de dag hebben we al met een select gezelschap afgesproken een hapje te gaan eten en te gaan naborrellen
dan zoek je niet goed !quote:Op woensdag 27 april 2005 00:25 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah en waar moet ik dan zoeken, je hebt geen fotoboek ofzo![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:25 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah en waar moet ik dan zoeken, je hebt geen fotoboek ofzo![]()
whahah oh jah, jij had wat bij mij gepostquote:Op woensdag 27 april 2005 00:32 schreef creno het volgende:
[..]
je hebt al gekeken... zelfs wat gepost
![]()
ah je bent wel lief hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 00:32 schreef creno het volgende:
[..]
je hebt al gekeken... zelfs wat gepost
![]()
quote:
hij heeft zijn intrek genomen in de wc's daar?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
Hey, ik heb CDP nog niet gezien... is ie wel heelhuids van die gay krant party afgekomen?
hahah nee die voor de cam,quote:Op woensdag 27 april 2005 00:44 schreef creno het volgende:
die vrouw met die burka... ja das idd schattig
nou ik kan met een goed gevoel gaan slapenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:47 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nee die voor de cam,
die haartjes zitten zo schattig en je kijkt lief![]()
jah ff je ego gestreeld, de derde foto is dan weer erg heftigquote:Op woensdag 27 april 2005 00:52 schreef creno het volgende:
[..]
nou ik kan met een goed gevoel gaan slapen
maar dat deed ik toch al wel....
*wegzweef*
*snel checkedquote:Op woensdag 27 april 2005 02:11 schreef livEliveD het volgende:
OiWaarom checken jullie allemaal mijn fotoboek?
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 02:11 schreef livEliveD het volgende:
OiWaarom checken jullie allemaal mijn fotoboek?
![]()
Jij bent jarig dus heb je een excuusquote:
Tis al goed beaviquote:
*opgelucht ademhaal*quote:
Hey Wiz jij ook he man!quote:
Best wel lastig om te vinden. Met een beetje google werk heette expositie waarin waarschijnlijk jouw pic ook zit "Mature". Ik heb wel een aantal foto's gezien, maar het zijn niet de foto's naar jouw beschrijving. http://www.laurencemillergallery.com/olafexhibition.htmquote:Op woensdag 27 april 2005 02:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey Wiz jij ook he man!
Trouwens, jij bent toch nogal van de foto's?Heb jij qua dit enig idee?
Ik zoek een specifieke foto van Erwin Olaf
mmmmmquote:Op woensdag 27 april 2005 00:04 schreef creno het volgende:
gefeliciteerd Petrie !
Volgens mij heerst dat ofzo. Ik heb maandag er de hele dag met enorm koppijn van rond gelopen en ook gisteren en nu deze ochtend verga ik ook nog van de pijn op bepaale momenten.quote:Op woensdag 27 april 2005 07:25 schreef Vlarp het volgende:
Gefeliciteerd Petre!
En 'morgeDamn, ik had vannacht zooooo'n stijve nek
. Werd echt gek van de pijn. Heb in 3 uur tijd 3 paracetamol op tegen de pijn
.
Ik blijf op de ene of andere manier steeds gefascineerd naar je avatar kijken.Toffe keusquote:Op woensdag 27 april 2005 02:27 schreef beaverhausen het volgende:
*opgelucht ademhaal*
Maar je rookt niet?quote:
ach kan er ook nog wel bij...je had toch al zo'n beroerd leven.quote:
ja mijn leven is ook zoooo beroerd. *hand voor hoofd slaat*quote:Op woensdag 27 april 2005 11:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
ach kan er ook nog wel bij...je had toch al zo'n beroerd leven.![]()
*Tissue aangeef*quote:Op woensdag 27 april 2005 11:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja mijn leven is ook zoooo beroerd. *hand voor hoofd slaat*
drama drama!
toch wel met extra toegevoegde olien he? anders wordt mijn huid zo schraal!quote:
jahoor, alleen vond mn kat de electriciteitskabel v/h modem erg interessant...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
Hey, ik heb CDP nog niet gezien... is ie wel heelhuids van die gay krant party afgekomen?
Pfffft...wat denk je wel van me?!?!? Natuurlijk!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 11:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
toch wel met extra toegevoegde olien he? anders wordt mijn huid zo schraal!
Inderdaad Full Metal Jacket....quote:Op woensdag 27 april 2005 11:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Suck it up princess.
ik weet niet waar het vandaan komt, maar het blijft behoorlijk spoken door m'n kop. Full Metal Jacket misschien?
Je bent aan het tekenen.....als dat jou werk is, dan suggereerd deze foto dat je idd flink bezig bent....quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo..
kijk! bewijs dat ik heel hard werk
[afbeelding]
ik ben aan het ONDERtekenen ja..quote:Op woensdag 27 april 2005 12:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je bent aan het tekenen.....als dat jou werk is, dan suggereerd deze foto dat je idd flink bezig bent....
Als je werk wc's schoonmaken is, dan zou deze foto suggereren dat je je taak niet al te serieus aan het nemen bent.
In principe zegt deze foto me dus niks.
Nu meld je best vaak dat 1 van de onderdelen van je werk, het aannemen van de telefoon en deze daadwerkelijk beantwoorden is....nu kan ik niet opmaken uit deze foto dat jij dat aan het doen bent...dusssss.![]()
Ja ja....tuurlijk....we geloven je.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben aan het ONDERtekenen ja..![]()
Kan ik straks bij jou terecht als ik een WW-uitkering wil hebben?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo..
[afbeelding]
valt onder CWI ede geloof ikquote:Op woensdag 27 april 2005 12:46 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kan ik straks bij jou terecht als ik een WW-uitkering wil hebben?
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:05 schreef Waxxer het volgende:
Ow ja hai iedereen
En Wiz ook weer onder de wol vandaan?![]()
Prego!! Vent!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 13:53 schreef Prego het volgende:
* Prego zwaait ff naar iedereen vanuit Lyon
tis hier inmiddels zonnig en rond de 20 graden
halloquote:
Ik mail je nog wel ff...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef Prego het volgende:
[..]
hallo
hoe was porcupine tree?
ik moet weer weg, verplichte medische keuring om kwart over.....
u komt niet langs de sociale dienst en ontvangt ook geen 20.000 huursubsidie..quote:Op woensdag 27 april 2005 13:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
en lachend gun jij anderen een uitkering
"U zit nú in de bijstand!!"
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
u komt niet langs de sociale dienst en ontvangt ook geen 20.000 huursubsidie..
nee hoor dan zeg ik gewoon tief op en ga werken voor je geld kreng..quote:Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]dat jij dat kunt..... Ik zou heel veel eeeeehhh's er tussen hebben en drie zinnen gebruiken wat jij dus in één zin kan
Heb je nou nooit dat ze jou niet vetrouwen omdat je zo veel jonger bent dan zij en dat ze dan hele scenes maken?
das goedquote:
helaas..quote:Op woensdag 27 april 2005 15:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, dus jij kunt niet zorgen dat ik een WW-uitkering krijg zonder sollicitatieplicht?
Is het bij jou dan nou ook www.lefoque.fr ?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:53 schreef Prego het volgende:
* Prego zwaait ff naar iedereen vanuit Lyon
tis hier inmiddels zonnig en rond de 20 graden
hoeveel heb jij betaalt voor jouw versie van Abarat?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het bij jou dan nou ook www.lefoque.fr ?
Nietsquote:Op woensdag 27 april 2005 16:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoeveel heb jij betaalt voor jouw versie van Abarat?
grmbl, ik weet niet wat ik moet doenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NietsNee geen idee, was een kado.
Helaas de NL-versie, maar wel een mooie hard cover incl kleuren illustraties
Ik heb de Engelse paperback, 12 euro ofzo bij the American Bookstore.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
grmbl, ik weet niet wat ik moet doen
Werk nou eerst die achterstanden bij de verzekeraars maar 's weg.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:42 schreef Andyvie het volgende:
O, dus jij kunt niet zorgen dat ik een WW-uitkering krijg zonder sollicitatieplicht?
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:37 schreef tech het volgende:
Urologie?
Cinematologie? Oh nee, wacht: dat is met een 'c'.
Yepquote:
Houden de mensne er wel rekening mee dta het geen gaynight is?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Zo, voor de geinteresseerden:
DansSalon The Reunion!
Woensdag 4 mei a.s. zal de Eindhovens club De DansSalon voor een keer terug keren naar de glorie dagen van midden jaren ’90. Bladie bla!
maar is het nog wel een homo- meeting dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Houden de mensne er wel rekening mee dta het geen gaynight is?
Dus Vlarp, ik zou je tutuutje thuis laten
En Des, niet IEDERE man wil nu sex!(ok na 3 bier wel)
maar is het nog wel een meet, omdat er zoveel gays komen van dit topic?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Nee de DansSalon was alleen op zondag gay en daar is ie vooral mee bekend geworden, naast het feit dat marco V & Benjamin de resident dj's waren. Maar de DansSalon is geen gaytent.
Het is een tot meet-proportis uit d ehand gelopen vraag van Creno of ik ook kwamquote:Op woensdag 27 april 2005 18:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar is het nog wel een meet, omdat er zoveel gays komen van dit topic?
dus het is een onofficiele maybe-meet?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een tot meet-proportis uit d ehand gelopen vraag van Creno of ik ook kwamNot that I mind, maar dat ze wel ff in de gaten hebben dat het geen homo-tent is
strak hebben ze ene hetero op hun nek
Ik haat gastheer spelenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dus het is een onofficiele maybe-meet?
kunnen we dan niet gewoon zeggen Party bij Ang3l thuis!? En dan gaan scrabbelen met de hele crew?
Dus het is geen meeting, want dan zou er nog kunnen worden gediscussieerd worden over de plannen.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat gastheer spelendat gesjouw met drinken en eten en chips en... en ik ga naar de danssalon dus ben nog niet eens thuis ook niet!
![]()
Nee in een tent met lekkere muziek waar toevallig vroeger iedere week een zeer bekende gaynight was en waar waarschijnlijk wel een stel, van die vaste bezoekers toen, hun hoofd nu ook zullen laten zienquote:Op woensdag 27 april 2005 19:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dus het is geen meeting, want dan zou er nog kunnen worden gediscussieerd worden over de plannen.
Het is een samenkomst van mensen uit dit topic op een plaats die voornamelijk door heteroows wordt bevolkt en waar ze, toevallig net als in een gay-tent, erg kutte muziek draaien.
nou ik ben blij dat ik nu eindelijk weet hoe de steel in de pan zit.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee in een tent met lekkere muziek waar toevallig vroeger iedere week een zeer bekende gaynight was en waar waarschijnlijk wel een stel, van die vaste bezoekers toen, hun hoofd nu ook zullen laten zien
De mijne begint net weg te zakken, gelukkig.quote:
M'n lichaam loopt al sinds het weekend te klotenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mijne begint net weg te zakken, gelukkig.
Wat is koppijn toch klote.
*slapen masseer*quote:
Nee.. gebeurt niks..quote:Op woensdag 27 april 2005 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*slapen masseer*
Adem in, adem uit. Think happy thoughts.
Let my empathic powers heal you.
Zet een fles water voor je msn, praat met me, drink het daarna op.
Je zult je als herboren voelen.
Je praat ook niet met mequote:
iieeuww!! Wat moet je daarmee?!quote:Op woensdag 27 april 2005 19:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hé? Waar is die fles urine gebleven die ik hier zonet heb neergezet?
instralen voor vlarps hoofdpijn?quote:
De huurbaas is dakdekker, en nee, niet van rieten dakenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg lief Ang3ltje... hebben jullie een rieten dakje op die boerderij?
Dan verzin ik wel wat andersquote:Op woensdag 27 april 2005 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De huurbaas is dakdekker, en nee, niet van rieten daken
Dus er zit een enorm degelijk (maar zo krom als een hoepelig) dk op
SHIT MANquote:Op woensdag 27 april 2005 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Des, niet IEDERE man wil nu sex!(ok na 3 bier wel)
Ach ja .. slechter kan het toch niet wordenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij krijgt iemand een bepaalde reputatie..
Ik las laatst dat je een date had met iemand van 56?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef wizarddragon het volgende:
Ach ja .. slechter kan het toch niet worden![]()
![]()
![]()
Clubclassics.. mellowhousequote:Op woensdag 27 april 2005 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Zo, voor de geinteresseerden:
DansSalon The Reunion!
Ik? 56 hahah.. ik mag wel ergens losbandig zijn, maar ik heb ook principes hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je een date had met iemand van 56?.
Pittige tijden??quote:Op woensdag 27 april 2005 20:32 schreef Excess_All het volgende:
hello my darlings, ..........its me sally spectra![]()
nah ben gewoon met je aan flirten, zal ik mijn enorme boezem in je gezicht duwenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Pittige tijden??
"Macy.. honey.. it's me... YOUR MOTHER"![]()
*rent hard weg*quote:Op woensdag 27 april 2005 20:34 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nah ben gewoon met je aan flirten, zal ik mijn enorme boezem in je gezicht duwen
Ook haiquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:18 schreef anne_Chris het volgende:
Wax!
Vlarp!
da's lang geleden, pfff
Vorig jaar april, de meet in Utrecht, wat is er veel veranderd hier sindsdien
toen was ik er niet hoor!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:18 schreef anne_Chris het volgende:
Wax!
Vlarp!
da's lang geleden, pfff
Vorig jaar april, de meet in Utrecht, wat is er veel veranderd hier sindsdien
Hahahahaquote:Op woensdag 27 april 2005 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoooiii!!!
Jaaaa joh en jij?? Getrouwd, zwanger en alles??![]()
Ja met die centjes wel, alleen ben ik morgen een normale werkdag aan reisuren kwijtquote:Op woensdag 27 april 2005 21:20 schreef anne_Chris het volgende:
Ow Waxje , dat is inderdaad een echte W-actie geweest ... ik hoop dat het allemaal toch nog goed komt met de centjes.
En die ongelukken, brrrrrr. [knuffelsmiley post]
Weet ik heus welquote:
Eh ja. Voorheen Idril-2 maar ik heb m'n vriendje z'n naam eraan geplakt want er schijnen meer anne-s rond te darren hier.quote:
Idril! nu weet ik het weerquote:Op woensdag 27 april 2005 21:24 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Eh ja. Voorheen Idril-2 maar ik heb m'n vriendje z'n naam eraan geplakt want er schijnen meer anne-s rond te darren hier.
Ow, ik reis met graagtequote:Op woensdag 27 april 2005 21:27 schreef anne_Chris het volgende:
misschien wil je bij ons in de zakenreiswereld komen werken? 't stikt van de homo's hiero
ik pfffte alleen maar hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:33 schreef anne_Chris het volgende:
agossi Beavje!
Is BTI een concurrent van jullie, of doen jullie iets anders?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:27 schreef anne_Chris het volgende:
misschien wil je bij ons in de zakenreiswereld komen werken? 't stikt van de homo's hiero
ik wérk voor BTIquote:Op woensdag 27 april 2005 21:35 schreef tech het volgende:
[..]
Is BTI een concurrent van jullie, of doen jullie iets anders?
dingesquote:
Ik wilde de vraag niet direct stellen, maar: LEUK!quote:
We richten de hele tent opnieuw in met netwerk, telefooncentrale, databases, Voice over IP, CTI... Alles wat maar enigszins met communiceren te maken heeftquote:Op woensdag 27 april 2005 21:39 schreef anne_Chris het volgende:
Wat doen jullie dan voor die Belgische tak? Nou word ik héél nieuwsgierig hoor
Oeh, leuk ... wij zijn net verhuisd naar een fonkelnieuw super ict-ingericht pand in Amsterdam. Maar grappig hoe klein de wereld af en toe is!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:44 schreef tech het volgende:
[..]
We richten de hele tent opnieuw in met netwerk, telefooncentrale, databases, Voice over IP, CTI... Alles wat maar enigszins met communiceren te maken heeftWe hebben Brussel inmiddels een heel eind af. De afdelingen in Antwerpen en Luik komen er aan
Doei!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:48 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Oeh, leuk ... wij zijn net verhuisd naar een fonkelnieuw super ict-ingericht pand in Amsterdam. Maar grappig hoe klein de wereld af en toe is!
En nu moet * anne_Chris uitloggen.
Bye!
En doei maar weerquote:Op woensdag 27 april 2005 21:48 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Oeh, leuk ... wij zijn net verhuisd naar een fonkelnieuw super ict-ingericht pand in Amsterdam. Maar grappig hoe klein de wereld af en toe is!
En nu moet * anne_Chris uitloggen.
Bye!
Dus jij bent aan het downloaden?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:14 schreef Vlarp het volgende:
Ahhh.. er is weer een nieuwe film van Eurocreme
welke winkel ?quote:
tjaa, ik weet het niet...quote:
*aai*quote:Op woensdag 27 april 2005 22:36 schreef creno het volgende:
[..]
tjaa, ik weet het niet...
ik wacht het weekend gewoon af....
Is 't weer zo ver?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef Sunjammer het volgende:
*mopper*
quote:
Cool. Hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gisteren gegijzeld en vermoordEn mijn ex leverde me gewoon uit aan de ontvoerders!!! Om zijn eigen hachje te redden!!!!
Ja en dies mooi naar Lyon gevlucht!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gisteren gegijzeld en vermoordEn mijn ex leverde me gewoon uit aan de ontvoerders!!! Om zijn eigen hachje te redden!!!!
Kortom, just another day in V.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Voelde best spannend!quote:
dat was idd een theaterstuk, HOSTAGE.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:08 schreef wonderer het volgende:
En dat was... een kunstuiting? Iets van je werk of opleiding?
Ook goedquote:Op woensdag 27 april 2005 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
Gijzelnemer.
I was gonna say... *confused*quote:Op woensdag 27 april 2005 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
Gijzelnemer.
Heejquote:Op woensdag 27 april 2005 23:31 schreef petre86 het volgende:
gnaaf!
en nog bedankt voor de felicitatie's enzo
Ik zag hem nog maandagquote:Op woensdag 27 april 2005 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
Paul de Leeuw heeft nog wel wat grappige momenten..
nòg een felicitatie?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Ook hier nog een felicitatie van mij
Jij zou op de deuren slaan om d'ruit gelaten te worden?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:35 schreef wonderer het volgende:
Niks voor mij zo te lezen.
Ik ben redelijk claustrofobisch, ja. En ik kan niet goed meedoen met zoiets, dan moet ik echt in een bepaalde stemming zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zou op de deuren slaan om d'ruit gelaten te worden?
Pup krege steeds de slappe lachdie werd ook vrij hardhandig toegesproken daarna.
Op een gegeven moment zag ik een van de groepen in een rij met gezicht naar de muur staan, allemaal met een plastic zak over het hoofd ...Was ik ff blij dat ik Hindu was en wel netjes werd behandeld
![]()
Ik ben slecht in ruimtes schattenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |