hij heeft zijn intrek genomen in de wc's daar?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
Hey, ik heb CDP nog niet gezien... is ie wel heelhuids van die gay krant party afgekomen?
hahah nee die voor de cam,quote:Op woensdag 27 april 2005 00:44 schreef creno het volgende:
die vrouw met die burka... ja das idd schattig
nou ik kan met een goed gevoel gaan slapenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:47 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nee die voor de cam,
die haartjes zitten zo schattig en je kijkt lief![]()
jah ff je ego gestreeld, de derde foto is dan weer erg heftigquote:Op woensdag 27 april 2005 00:52 schreef creno het volgende:
[..]
nou ik kan met een goed gevoel gaan slapen
maar dat deed ik toch al wel....
*wegzweef*
*snel checkedquote:Op woensdag 27 april 2005 02:11 schreef livEliveD het volgende:
OiWaarom checken jullie allemaal mijn fotoboek?
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 02:11 schreef livEliveD het volgende:
OiWaarom checken jullie allemaal mijn fotoboek?
![]()
Jij bent jarig dus heb je een excuusquote:
Tis al goed beaviquote:
*opgelucht ademhaal*quote:
Hey Wiz jij ook he man!quote:
Best wel lastig om te vinden. Met een beetje google werk heette expositie waarin waarschijnlijk jouw pic ook zit "Mature". Ik heb wel een aantal foto's gezien, maar het zijn niet de foto's naar jouw beschrijving. http://www.laurencemillergallery.com/olafexhibition.htmquote:Op woensdag 27 april 2005 02:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey Wiz jij ook he man!
Trouwens, jij bent toch nogal van de foto's?Heb jij qua dit enig idee?
Ik zoek een specifieke foto van Erwin Olaf
mmmmmquote:Op woensdag 27 april 2005 00:04 schreef creno het volgende:
gefeliciteerd Petrie !
WTF zit iedereen tegenwoordig te camsexen ?
das nou een hype die ik niet begrype
Volgens mij heerst dat ofzo. Ik heb maandag er de hele dag met enorm koppijn van rond gelopen en ook gisteren en nu deze ochtend verga ik ook nog van de pijn op bepaale momenten.quote:Op woensdag 27 april 2005 07:25 schreef Vlarp het volgende:
Gefeliciteerd Petre!
En 'morgeDamn, ik had vannacht zooooo'n stijve nek
. Werd echt gek van de pijn. Heb in 3 uur tijd 3 paracetamol op tegen de pijn
.
Ik blijf op de ene of andere manier steeds gefascineerd naar je avatar kijken.Toffe keusquote:Op woensdag 27 april 2005 02:27 schreef beaverhausen het volgende:
*opgelucht ademhaal*
Maar je rookt niet?quote:
ach kan er ook nog wel bij...je had toch al zo'n beroerd leven.quote:
ja mijn leven is ook zoooo beroerd. *hand voor hoofd slaat*quote:Op woensdag 27 april 2005 11:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
ach kan er ook nog wel bij...je had toch al zo'n beroerd leven.![]()
*Tissue aangeef*quote:Op woensdag 27 april 2005 11:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja mijn leven is ook zoooo beroerd. *hand voor hoofd slaat*
drama drama!
toch wel met extra toegevoegde olien he? anders wordt mijn huid zo schraal!quote:
jahoor, alleen vond mn kat de electriciteitskabel v/h modem erg interessant...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
Hey, ik heb CDP nog niet gezien... is ie wel heelhuids van die gay krant party afgekomen?
Pfffft...wat denk je wel van me?!?!? Natuurlijk!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 11:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
toch wel met extra toegevoegde olien he? anders wordt mijn huid zo schraal!
Inderdaad Full Metal Jacket....quote:Op woensdag 27 april 2005 11:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Suck it up princess.
ik weet niet waar het vandaan komt, maar het blijft behoorlijk spoken door m'n kop. Full Metal Jacket misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |