abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26536223
Hoi!

Ik zoek me suf naar een bepaalde foto van Erwin Olaf, en wel eentje met een (dikke) vrouw, die verkleed op een (volgens mij) hometrainer zit. Staat die foto ergens online? Mijn zoektocht levert tot nu toe niks op en dat frustreert

Alvast bedankt!
pi_26536398
*zucht* nergens te vinden.....

In mijn herinnering een dikke vrouw met wielrenkleding aan en zo'n aparte helm op (met zo'n lange punt naar achteren). Is hij überhaupt wel bekend? Iemand zoektips anders??
pi_26536426
Ik ken die foto niet. Maar pluis zijn eigen site eens uit, iets met een hometrainer heb ik er alvast gevonden. Wat heeft hij de laatste jaren overigens fantastisch werk gemaakt! Ik was lang geleden al erg onder de indruk van zijn Chessmen serie die in Focus stond, maar hij is sindsdien nog enorm gegroeid.
pi_26536453
quote:
Op woensdag 27 april 2005 02:43 schreef dvr het volgende:
Ik ken die foto niet. Maar pluis zijn eigen site eens uit, iets met een hometrainer heb ik er alvast gevonden. Wat heeft hij de laatste jaren overigens fantastisch werk gemaakt! Ik was lang geleden al erg onder de indruk van zijn Chessmen serie die in Focus stond, maar hij is sindsdien nog enorm gegroeid.
[afbeelding]
Ja idd, als je zijn werk ziet... echt geweldig!! Deze foto zag ik idd ook al Begin of half jaren '90 heeft hij ook (geloof ik) een hele serie gemaakt met dikke vrouwen, en daar zoek ik er dus eentje van... Maar het werk is echt super!!!
pi_26536733
Best wel lastig om te vinden. Met een beetje google werk heette expositie waarin waarschijnlijk jouw pic ook zit "Mature". Ik heb wel een aantal foto's gezien, maar het zijn niet de foto's naar jouw beschrijving. http://www.laurencemillergallery.com/olafexhibition.htm

Ik ken hem overigens alleen van dat ie koninklijke mensen dodelijk in beeld bracht en een pic van een aziatische vrouw in de keuken met een hakmolen..
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 april 2005 @ 03:39:11 #6
22592 crew  Ole
pi_26536748
Ik weet dat ie veel foto's heeft gemaakt van Duck Jetten..
Maar geloof niet dat die online staan...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 april 2005 @ 03:40:04 #7
22592 crew  Ole
pi_26536755
Erwin Olaf is een topfotograaf! Is heel bekend
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_26536807
Het is een prutser. Illustraties zijn het, meer niet. Beetje handige reclamefotografie, nu. Vroeger leek het nog wat te worden.
pi_26537763
Die foto's van bovenstaande link doen mij eerlijk gezegd denken aan Anne Geddes. Alleen dan met ouderen vrouwen ipv met babys. Ik vind het niet bijzonder.
pi_26594311
Die heb ik gezien in MoMu , mode museum antwerpen..mischien staat ie toevallig op hun site ofzo ??
Anders een dagje antwerpen
pi_26596911
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:33 schreef G-SaS het volgende:
Die heb ik gezien in MoMu , mode museum antwerpen..mischien staat ie toevallig op hun site ofzo ??
Anders een dagje antwerpen
Wat gaaf dat'ie daar hangt! Staat helaas niet op de site..... Ik ken haar nl ook persoonlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')