quote:
Ook hai
![]()
![]()
![]()
Ja nou ja, vandaag weer een Wax-actie gehad, die ik alleen hier kan vertellen omdat ik anders ruzie krijg.... Want morgen moet ik sowieso in een stad D. zijn en daarom ben ik in het dorp D.
Nu is het zo dat ik naast een afspraak in de stad D. daar ook mijn declaratieformulier uiterrrrlijk morgen moet inleveren voor de krant, en ik zat rustig in de trein te lezen en toen bedacht ik mij dat ik mijn ingevulde bladen in Z. heb laten liggen.
Gevolg: morgen eerst een afspraak in stad D., dan met de trein naar Z., dan mijn formuliertjes pakken en dan weer naar stad D. om die formuliertjes in te leveren omdat ik anders m'n geld niet krijg komende maand. En dat moet wel ivm collegegeld en eerste levensbehoeften. Dus je begrijpt dat ik me erg geneer en schaam en dom voel en jullie alhier een geheim van formaat openbaar....
![]()
Want dat gaat me 4 uur kosten morgen alleen om twee ingevulde A4'tjes in te leveren....
![]()
Verder zag ik zondag dat er een ernstig ongeval was gebeurd en daarbij blijkt een bekende bij betrokken te zijn en een vriendin van mij heeft twee mnd geleden een auto gekocht waarvan nu blijkt dat hij eerder finaal in de prak gezeten heeft.