Yepquote:
Houden de mensne er wel rekening mee dta het geen gaynight is?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Zo, voor de geinteresseerden:
DansSalon The Reunion!
Woensdag 4 mei a.s. zal de Eindhovens club De DansSalon voor een keer terug keren naar de glorie dagen van midden jaren ’90. Bladie bla!
maar is het nog wel een homo- meeting dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Houden de mensne er wel rekening mee dta het geen gaynight is?
Dus Vlarp, ik zou je tutuutje thuis laten
En Des, niet IEDERE man wil nu sex!(ok na 3 bier wel)
maar is het nog wel een meet, omdat er zoveel gays komen van dit topic?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Nee de DansSalon was alleen op zondag gay en daar is ie vooral mee bekend geworden, naast het feit dat marco V & Benjamin de resident dj's waren. Maar de DansSalon is geen gaytent.
Het is een tot meet-proportis uit d ehand gelopen vraag van Creno of ik ook kwamquote:Op woensdag 27 april 2005 18:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar is het nog wel een meet, omdat er zoveel gays komen van dit topic?
dus het is een onofficiele maybe-meet?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een tot meet-proportis uit d ehand gelopen vraag van Creno of ik ook kwamNot that I mind, maar dat ze wel ff in de gaten hebben dat het geen homo-tent is
strak hebben ze ene hetero op hun nek
Ik haat gastheer spelenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dus het is een onofficiele maybe-meet?
kunnen we dan niet gewoon zeggen Party bij Ang3l thuis!? En dan gaan scrabbelen met de hele crew?
Dus het is geen meeting, want dan zou er nog kunnen worden gediscussieerd worden over de plannen.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat gastheer spelendat gesjouw met drinken en eten en chips en... en ik ga naar de danssalon dus ben nog niet eens thuis ook niet!
![]()
Nee in een tent met lekkere muziek waar toevallig vroeger iedere week een zeer bekende gaynight was en waar waarschijnlijk wel een stel, van die vaste bezoekers toen, hun hoofd nu ook zullen laten zienquote:Op woensdag 27 april 2005 19:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dus het is geen meeting, want dan zou er nog kunnen worden gediscussieerd worden over de plannen.
Het is een samenkomst van mensen uit dit topic op een plaats die voornamelijk door heteroows wordt bevolkt en waar ze, toevallig net als in een gay-tent, erg kutte muziek draaien.
nou ik ben blij dat ik nu eindelijk weet hoe de steel in de pan zit.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee in een tent met lekkere muziek waar toevallig vroeger iedere week een zeer bekende gaynight was en waar waarschijnlijk wel een stel, van die vaste bezoekers toen, hun hoofd nu ook zullen laten zien
De mijne begint net weg te zakken, gelukkig.quote:
M'n lichaam loopt al sinds het weekend te klotenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mijne begint net weg te zakken, gelukkig.
Wat is koppijn toch klote.
*slapen masseer*quote:
Nee.. gebeurt niks..quote:Op woensdag 27 april 2005 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*slapen masseer*
Adem in, adem uit. Think happy thoughts.
Let my empathic powers heal you.
Zet een fles water voor je msn, praat met me, drink het daarna op.
Je zult je als herboren voelen.
Je praat ook niet met mequote:
iieeuww!! Wat moet je daarmee?!quote:Op woensdag 27 april 2005 19:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hé? Waar is die fles urine gebleven die ik hier zonet heb neergezet?
instralen voor vlarps hoofdpijn?quote:
De huurbaas is dakdekker, en nee, niet van rieten dakenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg lief Ang3ltje... hebben jullie een rieten dakje op die boerderij?
Dan verzin ik wel wat andersquote:Op woensdag 27 april 2005 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De huurbaas is dakdekker, en nee, niet van rieten daken
Dus er zit een enorm degelijk (maar zo krom als een hoepelig) dk op
SHIT MANquote:Op woensdag 27 april 2005 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Des, niet IEDERE man wil nu sex!(ok na 3 bier wel)
Ach ja .. slechter kan het toch niet wordenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij krijgt iemand een bepaalde reputatie..
Ik las laatst dat je een date had met iemand van 56?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef wizarddragon het volgende:
Ach ja .. slechter kan het toch niet worden![]()
![]()
![]()
Clubclassics.. mellowhousequote:Op woensdag 27 april 2005 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Zo, voor de geinteresseerden:
DansSalon The Reunion!
Ik? 56 hahah.. ik mag wel ergens losbandig zijn, maar ik heb ook principes hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je een date had met iemand van 56?.
Pittige tijden??quote:Op woensdag 27 april 2005 20:32 schreef Excess_All het volgende:
hello my darlings, ..........its me sally spectra![]()
nah ben gewoon met je aan flirten, zal ik mijn enorme boezem in je gezicht duwenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Pittige tijden??
"Macy.. honey.. it's me... YOUR MOTHER"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |