M'n lichaam loopt al sinds het weekend te klotenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mijne begint net weg te zakken, gelukkig.
Wat is koppijn toch klote.
*slapen masseer*quote:
Nee.. gebeurt niks..quote:Op woensdag 27 april 2005 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*slapen masseer*
Adem in, adem uit. Think happy thoughts.
Let my empathic powers heal you.
Zet een fles water voor je msn, praat met me, drink het daarna op.
Je zult je als herboren voelen.
Je praat ook niet met mequote:
iieeuww!! Wat moet je daarmee?!quote:Op woensdag 27 april 2005 19:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hé? Waar is die fles urine gebleven die ik hier zonet heb neergezet?
instralen voor vlarps hoofdpijn?quote:
De huurbaas is dakdekker, en nee, niet van rieten dakenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg lief Ang3ltje... hebben jullie een rieten dakje op die boerderij?
Dan verzin ik wel wat andersquote:Op woensdag 27 april 2005 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De huurbaas is dakdekker, en nee, niet van rieten daken
Dus er zit een enorm degelijk (maar zo krom als een hoepelig) dk op
SHIT MANquote:Op woensdag 27 april 2005 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Des, niet IEDERE man wil nu sex!(ok na 3 bier wel)
Ach ja .. slechter kan het toch niet wordenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij krijgt iemand een bepaalde reputatie..
Ik las laatst dat je een date had met iemand van 56?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef wizarddragon het volgende:
Ach ja .. slechter kan het toch niet worden![]()
![]()
![]()
Clubclassics.. mellowhousequote:Op woensdag 27 april 2005 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Zo, voor de geinteresseerden:
DansSalon The Reunion!
Ik? 56 hahah.. ik mag wel ergens losbandig zijn, maar ik heb ook principes hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je een date had met iemand van 56?.
Pittige tijden??quote:Op woensdag 27 april 2005 20:32 schreef Excess_All het volgende:
hello my darlings, ..........its me sally spectra![]()
nah ben gewoon met je aan flirten, zal ik mijn enorme boezem in je gezicht duwenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Pittige tijden??
"Macy.. honey.. it's me... YOUR MOTHER"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |