*rent hard weg*quote:Op woensdag 27 april 2005 20:34 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nah ben gewoon met je aan flirten, zal ik mijn enorme boezem in je gezicht duwen
Ook haiquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:18 schreef anne_Chris het volgende:
Wax!
Vlarp!
da's lang geleden, pfff
Vorig jaar april, de meet in Utrecht, wat is er veel veranderd hier sindsdien
toen was ik er niet hoor!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:18 schreef anne_Chris het volgende:
Wax!
Vlarp!
da's lang geleden, pfff
Vorig jaar april, de meet in Utrecht, wat is er veel veranderd hier sindsdien
Hahahahaquote:Op woensdag 27 april 2005 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoooiii!!!
Jaaaa joh en jij?? Getrouwd, zwanger en alles??![]()
Ja met die centjes wel, alleen ben ik morgen een normale werkdag aan reisuren kwijtquote:Op woensdag 27 april 2005 21:20 schreef anne_Chris het volgende:
Ow Waxje , dat is inderdaad een echte W-actie geweest ... ik hoop dat het allemaal toch nog goed komt met de centjes.
En die ongelukken, brrrrrr. [knuffelsmiley post]
Weet ik heus welquote:
Eh ja. Voorheen Idril-2 maar ik heb m'n vriendje z'n naam eraan geplakt want er schijnen meer anne-s rond te darren hier.quote:
Idril! nu weet ik het weerquote:Op woensdag 27 april 2005 21:24 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Eh ja. Voorheen Idril-2 maar ik heb m'n vriendje z'n naam eraan geplakt want er schijnen meer anne-s rond te darren hier.
Ow, ik reis met graagtequote:Op woensdag 27 april 2005 21:27 schreef anne_Chris het volgende:
misschien wil je bij ons in de zakenreiswereld komen werken? 't stikt van de homo's hiero
ik pfffte alleen maar hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:33 schreef anne_Chris het volgende:
agossi Beavje!
Is BTI een concurrent van jullie, of doen jullie iets anders?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:27 schreef anne_Chris het volgende:
misschien wil je bij ons in de zakenreiswereld komen werken? 't stikt van de homo's hiero
ik wérk voor BTIquote:Op woensdag 27 april 2005 21:35 schreef tech het volgende:
[..]
Is BTI een concurrent van jullie, of doen jullie iets anders?
dingesquote:
Ik wilde de vraag niet direct stellen, maar: LEUK!quote:
We richten de hele tent opnieuw in met netwerk, telefooncentrale, databases, Voice over IP, CTI... Alles wat maar enigszins met communiceren te maken heeftquote:Op woensdag 27 april 2005 21:39 schreef anne_Chris het volgende:
Wat doen jullie dan voor die Belgische tak? Nou word ik héél nieuwsgierig hoor
Oeh, leuk ... wij zijn net verhuisd naar een fonkelnieuw super ict-ingericht pand in Amsterdam. Maar grappig hoe klein de wereld af en toe is!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:44 schreef tech het volgende:
[..]
We richten de hele tent opnieuw in met netwerk, telefooncentrale, databases, Voice over IP, CTI... Alles wat maar enigszins met communiceren te maken heeftWe hebben Brussel inmiddels een heel eind af. De afdelingen in Antwerpen en Luik komen er aan
Doei!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:48 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Oeh, leuk ... wij zijn net verhuisd naar een fonkelnieuw super ict-ingericht pand in Amsterdam. Maar grappig hoe klein de wereld af en toe is!
En nu moet * anne_Chris uitloggen.
Bye!
En doei maar weerquote:Op woensdag 27 april 2005 21:48 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Oeh, leuk ... wij zijn net verhuisd naar een fonkelnieuw super ict-ingericht pand in Amsterdam. Maar grappig hoe klein de wereld af en toe is!
En nu moet * anne_Chris uitloggen.
Bye!
Dus jij bent aan het downloaden?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:14 schreef Vlarp het volgende:
Ahhh.. er is weer een nieuwe film van Eurocreme
welke winkel ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |