Je bent aan het tekenen.....als dat jou werk is, dan suggereerd deze foto dat je idd flink bezig bent....quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo..
kijk! bewijs dat ik heel hard werk
[afbeelding]
ik ben aan het ONDERtekenen ja..quote:Op woensdag 27 april 2005 12:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je bent aan het tekenen.....als dat jou werk is, dan suggereerd deze foto dat je idd flink bezig bent....
Als je werk wc's schoonmaken is, dan zou deze foto suggereren dat je je taak niet al te serieus aan het nemen bent.
In principe zegt deze foto me dus niks.
Nu meld je best vaak dat 1 van de onderdelen van je werk, het aannemen van de telefoon en deze daadwerkelijk beantwoorden is....nu kan ik niet opmaken uit deze foto dat jij dat aan het doen bent...dusssss.![]()
Ja ja....tuurlijk....we geloven je.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben aan het ONDERtekenen ja..![]()
Kan ik straks bij jou terecht als ik een WW-uitkering wil hebben?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo..
[afbeelding]
valt onder CWI ede geloof ikquote:Op woensdag 27 april 2005 12:46 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kan ik straks bij jou terecht als ik een WW-uitkering wil hebben?
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:05 schreef Waxxer het volgende:
Ow ja hai iedereen
En Wiz ook weer onder de wol vandaan?![]()
Prego!! Vent!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 13:53 schreef Prego het volgende:
* Prego zwaait ff naar iedereen vanuit Lyon
tis hier inmiddels zonnig en rond de 20 graden
halloquote:
Ik mail je nog wel ff...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef Prego het volgende:
[..]
hallo
hoe was porcupine tree?
ik moet weer weg, verplichte medische keuring om kwart over.....
u komt niet langs de sociale dienst en ontvangt ook geen 20.000 huursubsidie..quote:Op woensdag 27 april 2005 13:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
en lachend gun jij anderen een uitkering
"U zit nú in de bijstand!!"
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
u komt niet langs de sociale dienst en ontvangt ook geen 20.000 huursubsidie..
nee hoor dan zeg ik gewoon tief op en ga werken voor je geld kreng..quote:Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]dat jij dat kunt..... Ik zou heel veel eeeeehhh's er tussen hebben en drie zinnen gebruiken wat jij dus in één zin kan
Heb je nou nooit dat ze jou niet vetrouwen omdat je zo veel jonger bent dan zij en dat ze dan hele scenes maken?
das goedquote:
helaas..quote:Op woensdag 27 april 2005 15:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, dus jij kunt niet zorgen dat ik een WW-uitkering krijg zonder sollicitatieplicht?
Is het bij jou dan nou ook www.lefoque.fr ?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:53 schreef Prego het volgende:
* Prego zwaait ff naar iedereen vanuit Lyon
tis hier inmiddels zonnig en rond de 20 graden
hoeveel heb jij betaalt voor jouw versie van Abarat?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het bij jou dan nou ook www.lefoque.fr ?
Nietsquote:Op woensdag 27 april 2005 16:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoeveel heb jij betaalt voor jouw versie van Abarat?
grmbl, ik weet niet wat ik moet doenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NietsNee geen idee, was een kado.
Helaas de NL-versie, maar wel een mooie hard cover incl kleuren illustraties
Ik heb de Engelse paperback, 12 euro ofzo bij the American Bookstore.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
grmbl, ik weet niet wat ik moet doen
Werk nou eerst die achterstanden bij de verzekeraars maar 's weg.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:42 schreef Andyvie het volgende:
O, dus jij kunt niet zorgen dat ik een WW-uitkering krijg zonder sollicitatieplicht?
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:37 schreef tech het volgende:
Urologie?
Cinematologie? Oh nee, wacht: dat is met een 'c'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |