"jaja"quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
Keeping Up Appearances? Hoezo?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
Keeping Up Appearances? Hoezo?
doet me aan dat mens ( hyacint bucket) denkenquote:More tea, vicar?
Ja echt verschrikkelijk koelquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*naar buiten kijkt*!!
Oh... ooohhh.....
Hoezo 'heb ik daar iets mee'? Neem je waar dat ik dat zeer frequent doe?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:11 schreef Waxxer het volgende:
"jaja"
Wat heb jij toch met iets plaatsen en het dan heel snel weer wijzigen in totaal iets anders?
Nou nee, niet bepaald, zo makkelijk kom je daar niet vanaf. Het lijkt een chronisch gebeuren inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo 'heb ik daar iets mee'? Neem je waar dat ik dat zeer frequent doe?.
Hier was 't "jaja" even een tvp, daarna pas las ik de vraag van Petre86, dus wijzigde ik mijn tvp in een iets nuttiger post. Zo voldoende toegelicht?
D) Waneer zet je nou eens een nieuwe foto van je buik op B&H? Die oude hebben we nou ook wel gezien! Nou?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee, niet bepaald, zo makkelijk kom je daar niet vanaf. Het lijkt een chronisch gebeuren inderdaad.
1) Waarom wijzigde je je post en zette je er geen nieuwe neer?
2) Waarom een tvp in de wetenschap dat je hier toch nog wel wat neerzet dat een aanvulling is op dit digitale gebeuren?
3) Waarom "jaja" ipv TVP?
En nog wat sub-vragen, betrekking hebbende op het totaalplaatje van dit internetforum:
A) Hoe heb jij je ban ervaren?
B) Hoe kijk je nu op de situatie terug, nu je gedwongen toe moest kijken? Oftewel: ben je daadwerkelijk tot rust gekomen of had het gebrek aan gebruiksmogelijkheden juist van alles in je bolletje laten borrelen en komt deze opgekropte spanningsmassa er op een dag in één keer uit?
C) Komt het daadwerkelijk voor dat mensen denken dat jij Dennis heet?
Ah joh..als alles tegenzit kan je nog altijd bij de Prive of Story gaan werken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Wat een wild en hersenprikkelend begin van dit topic
Alles bij elkaar opgeteld had ik net zo goed drie studie-opdrachten erbij kunnen maken vandaag ipv Fok.... Maarja....
Die blijft er voorlopig welquote:
ff kijken.. voorlopige stand totnutoe:quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:25 schreef SlimShady het volgende:
1. Wie gaan er op 4 mei naar de DansSalon?
2. Ik wil gaan. Als het meezit ga ik ook.
Wat is er dan in het DansSalon?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:25 schreef SlimShady het volgende:
1. Wie gaan er op 4 mei naar de DansSalon?
2. Ik wil gaan. Als het meezit ga ik ook.
Ooohhh nu gooi zelfs jij me in een containerquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:28 schreef xman het volgende:
[..]
Ah joh..als alles tegenzit kan je nog altijd bij de Prive of Story gaan werken.![]()
Nee, het is een nummer van de groep Buckshot LeFonque (van Branford Marsalis, voormalig bandleider bij de Tonight Show met Jay Leno), genaamd:quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:11 schreef petre86 het volgende:
doet me aan dat mens ( hyacint bucket) denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |