Tuulk. Als jij een sigaret voor me hebt.quote:MUUS schreef ook nog ergens iets:
Oh echt? Heb je dan misschien een vuurtje voor me? *wink wink*.
Saaaaaaaaaaaaaamen zullen we alles deeeeeeeeeeeeeeeelen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuulk. Als jij een sigaret voor me hebt..
check Waxje's sig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik de enige die de TT niet begrijpt?.
Ik een beetje meer dan jij.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaaaaaamen zullen we alles deeeeeeeeeeeeeeeelen..
Waar was je van de week dan toen ik bijna de peuken uit de asbak stond te vissen? He? Toen hoorde ik je niet over delen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaaaaaamen zullen we alles deeeeeeeeeeeeeeeelen..
Ook na Nova?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:07 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, een vriend van me is na bijna anderhalf jaar eindelijk ook out voor zijn ouders... Ze nemen het op zich wel goed op gelukkig.
Rond een uur of tien... is dat na Nova?quote:
ja, het is een woordspeling. Maar die woordspeling wordt na het lezen van je sig wel duidelijker.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:10 schreef Waxxer het volgende:
KUT ik ga NU, maar het is makkelijk om van elk wissewasje een issue te maken hedas niet de bedoeling van de TT
*deken over zich heenslaat*
Dahaag
Trustinvrede!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:19 schreef wonderer het volgende:
Damn, ik ga hier dood. Trusten jongens, tot morgen.
quote:
Heel gevaarlijk om dat in een [homo]-topic te zeggen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeiemorgen
bah m'n banaan is heel groen en taai
zo eentje die je op kan etenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:45 schreef xman het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk om dat in een [homo]-topic te zeggen!
neequote:Op dinsdag 26 april 2005 10:27 schreef Cybart het volgende:
vanavond halve finale champions leage !!!
ja en een of ander examen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |