Ik zie je boxershort!quote:Op maandag 25 april 2005 18:26 schreef wizarddragon het volgende:
*neerplof*
Geilllllquote:
*met betreffende hupser eensch is*quote:Op maandag 25 april 2005 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Yes it does.
Had ik al gemeld dat ik ga?quote:Op maandag 25 april 2005 18:40 schreef creno het volgende:
had ik al gemeldt dat de danssalon op 4 mei een reunion houdt ?
Patience, my dear Watson.quote:Op maandag 25 april 2005 18:42 schreef creno het volgende:
zouden de modjes in slaap zijn gevallen of is voor hun het forum niet bereikbaar !
de andere is nog steeds niet op slot
quote:Op maandag 25 april 2005 18:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
poepfabriek!
maak je broer maar wakker en zeg dat hij me toe moet voegen op msn, zodat ik hem kan versierenquote:Op maandag 25 april 2005 18:47 schreef creno het volgende:
[..]
als je wil dat ik op je buik kom poepen mag je dat ook op msn vragen hoor, dat hoeft niet perse op het forum
mij is altijd geleerd dat je geen slapende honden wakker moet maken.... die regel geld ook voor mijn broerquote:Op maandag 25 april 2005 18:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maak je broer maar wakker en zeg dat hij me toe moet voegen op msn, zodat ik hem kan versieren
nou, jij staat ons geluk ook flink in de weg!quote:Op maandag 25 april 2005 18:50 schreef creno het volgende:
[..]
mij is altijd geleerd dat je geen slapende honden wakker moet maken.... die regel geld ook voor mijn broer
wil je zijn msn echt hebben ?quote:Op maandag 25 april 2005 18:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nou, jij staat ons geluk ook flink in de weg!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op maandag 25 april 2005 18:55 schreef creno het volgende:
[..]
wil je zijn msn echt hebben ?tuurlijk wil ik die hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
quote:
Bedenk hier nog meer 'spannende' onderwerpen voor Fok! radioquote:Op maandag 25 april 2005 19:06 schreef ModieusSpaFlesje het volgende:
Om de luistercijfers wat op te krikken (hoe tevergeefs ook).
-Iemand van de [Homo] kliek heeft in de reeks bekend gemaakt dat hij een geslachtziekte heeft en nu is er paniek. Alle mensen uit de reeks laten zich testen.
Wizarddragon doet zijn verhaal op Fok! radio.
Voorlopig is het niet meer. Wel jammer dat ik nooit geweest benquote:Op maandag 25 april 2005 19:49 schreef LuQas het volgende:
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat Betty heel leuk was gisteren, maar ik was er zelf niet, want ik had college om 9.00. Maar ik loop evengoed met een enorme kater rond al de hele dag dus ik had net zo goed wel kunnen gaan.
quote:Op maandag 25 april 2005 19:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[..]
Bedenk hier nog meer 'spannende' onderwerpen voor Fok! radio
Vertel mij waarom. Ik probeer de mens te begrijpen.quote:Op maandag 25 april 2005 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Yes it does.
heeft hij het over mij gehad?quote:Op maandag 25 april 2005 20:00 schreef creno het volgende:
keizerpinguin is wakker, bezig met zun avondeten, en gaat zo gtst kijken....
tot zover de keizerpinguin-update
quote:Op maandag 25 april 2005 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
Als de kurk afbreekt, dan moet de fles leeg he?.
ja vlarp ! danssalon reunion op 4 mei. ik ga ! ang3l gaat ! keizerpinguin gaat !quote:Op maandag 25 april 2005 19:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voorlopig is het niet meer. Wel jammer dat ik nooit geweest ben
Maar ja.. komen vast weer nieuwe leuke feesten
Er is ruimte op de hooizolderquote:Op maandag 25 april 2005 20:02 schreef creno het volgende:
[..]
ja vlarp ! danssalon reunion op 4 mei. ik ga ! ang3l gaat ! keizerpinguin gaat !
Ik heb al zo'n fucking drukke week danquote:Op maandag 25 april 2005 20:02 schreef creno het volgende:
[..]
ja vlarp ! danssalon reunion op 4 mei. ik ga ! ang3l gaat ! keizerpinguin gaat !
Nou kijk, zie het zo. Soms heb je zin in bokworst, soms in een cocktailworstje. Ligt aan de dag, en de hoeveelheid honger. Maar hoe dan ook ... aan een worstje wat steeds van je vork afrolt en te klein is om te prikken heb je geen zakquote:Op maandag 25 april 2005 20:01 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Vertel mij waarom. Ik probeer de mens te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |