welk nummer is dat?quote:Op maandag 25 april 2005 04:24 schreef Excess_All het volgende:
dont phunk with my heart, ohhhhhh lalaaa, dont phunk with my heart
ik merk hetquote:Op maandag 25 april 2005 04:28 schreef Excess_All het volgende:
black eyed peas, - dont phunk with my heart
maar ga ook eens slapen, groetjes xx
Ik ga ook maar meequote:Op maandag 25 april 2005 04:28 schreef Excess_All het volgende:
black eyed peas, - dont phunk with my heart
maar ga ook eens slapen, groetjes xx
sjeetje, niet eens dag zeggen op msnquote:Op maandag 25 april 2005 04:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ga ook maar mee
Truste peepz
Ah gut ik vind eminem ook maar zuigen.. zeur niet zeurpiet.. Wees maar blij dat ik er 1 had geopend.quote:Op maandag 25 april 2005 04:37 schreef SlimShady het volgende:
@wizarddragon
Ik ben teleurgesteld in je. Weer een zinloze, kutzuigtitel![]()
Ik ga ook slapen.
Weltrusten![]()
Duh als ik via msn gedaag zou zeggen tegen jou dan zijn we rond 5:30 er nog steeds mee bezigquote:Op maandag 25 april 2005 04:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
sjeetje, niet eens dag zeggen op msn
maar een half uur?quote:Op maandag 25 april 2005 04:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Duh als ik via msn gedaag zou zeggen tegen jou dan zijn we rond 5:30 er nog steeds mee bezig
truste
Kijk dit bedoel ik nouquote:Op maandag 25 april 2005 04:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar een half uur?
ga je niet voor een nieuw record?
maar dan nog..sneaky wegsluipen he.tsssk
je hebt zelf een uitknop op je pc hoorquote:
Neuh dat ding blijft aanquote:Op maandag 25 april 2005 05:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
je hebt zelf een uitknop op je pc hoor
moet je niet mij als excuus gaan aanwijzensweet dreams en trusten dan he
blijft aan?quote:Op maandag 25 april 2005 05:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neuh dat ding blijft aan
* wiz drukt op petre86's laptop-uitknop.
truste
Ik wakker?.. neuh. Ik moet nog wat cd's "bestellen"quote:
Mijn excuus. Nou heel simpel, die is er nietquote:ja zeg, denk maar niet dat ik zomaar in bed duik.. ik moet morgennacht ook werken, dus ìk moet in het ritme komen he![]()
wat is jouw excuus?
jaja.. gewoon pr0n aan het downloaden dusquote:Op maandag 25 april 2005 05:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik wakker?.. neuh. Ik moet nog wat cd's "bestellen"![]()
![]()
[..]
Mijn excuus. Nou heel simpel, die is er niet
Nogmaals truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |