Tuulk. Als jij een sigaret voor me hebt.quote:MUUS schreef ook nog ergens iets:
Oh echt? Heb je dan misschien een vuurtje voor me? *wink wink*.
Saaaaaaaaaaaaaamen zullen we alles deeeeeeeeeeeeeeeelen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuulk. Als jij een sigaret voor me hebt..
check Waxje's sig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik de enige die de TT niet begrijpt?.
Ik een beetje meer dan jij.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaaaaaamen zullen we alles deeeeeeeeeeeeeeeelen..
Waar was je van de week dan toen ik bijna de peuken uit de asbak stond te vissen? He? Toen hoorde ik je niet over delen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaaaaaamen zullen we alles deeeeeeeeeeeeeeeelen..
Ook na Nova?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:07 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, een vriend van me is na bijna anderhalf jaar eindelijk ook out voor zijn ouders... Ze nemen het op zich wel goed op gelukkig.
Rond een uur of tien... is dat na Nova?quote:
ja, het is een woordspeling. Maar die woordspeling wordt na het lezen van je sig wel duidelijker.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:10 schreef Waxxer het volgende:
KUT ik ga NU, maar het is makkelijk om van elk wissewasje een issue te maken hedas niet de bedoeling van de TT
*deken over zich heenslaat*
Dahaag
Trustinvrede!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:19 schreef wonderer het volgende:
Damn, ik ga hier dood. Trusten jongens, tot morgen.
quote:
Heel gevaarlijk om dat in een [homo]-topic te zeggen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeiemorgen
bah m'n banaan is heel groen en taai
zo eentje die je op kan etenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:45 schreef xman het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk om dat in een [homo]-topic te zeggen!
neequote:Op dinsdag 26 april 2005 10:27 schreef Cybart het volgende:
vanavond halve finale champions leage !!!
ja en een of ander examen nog
*Roept*quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:27 schreef Cybart het volgende:
vanavond halve finale champions leage !!!
ja en een of ander examen nog
die probeer ik te versierenquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:38 schreef Cybart het volgende:
wat is er met die pinguin..???
ik ben alleen niet bepaald succesvol.quote:
dat heb je met homo's, die doen altijd alsof ze out of your leage zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben alleen niet bepaald succesvol.![]()
nee dan ben gewoon triestquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kun je eigenlijk ook een slet zijn als je het heeeeeeel hard probeert, maar je niets gedaan kan krijgen? Zeg maar, een slet diep van binnen, die heel graag naar buiten wil, maar eenmaal buiten nog steeds niemand kan krijgen?
Ben je dan een slet, of gewoon triest?
Die kut homo's ook altijdquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat heb je met homo's, die doen altijd alsof ze out of your leage zijn
Ik ga naar HOSTAGE in de Melkwegquote:
Hey Jerruh, wat zie jij er weer fris en fruitig uit vandaag... ben je vrij?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:31 schreef Jerruh het volgende:
beterschap caz!!!
jerre op de versiertour, ik haat mezelf
I like my men rough and rugged!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:47 schreef Jerruh het volgende:
ik heb tentamensen k ben zelfs ongeschoren dus fris en fruitig my ass.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:50 schreef Jerruh het volgende:
kssht, ga iemand anders lastig vallen.
quote:
Roger is echt superklein!quote:Intwine rules
dat begin ik me inderdaad ook zo langzamerhand af te vragenquote:
mjah, maar dat was bekend...quote:Roger is echt superklein!
jer!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!.
ach, k ben lerende, dan moet je me niet aanraken!
ik leer altijd en overal wel vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
jer!
maar als je dus niet aan het leren was, was je wel op hem ingegaan ??
(er is dus hoop kug!)
are you coming on to me?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:56 schreef Cybart het volgende:
dat begin ik me inderdaad ook zo langzamerhand af te vragen
ik snap het niet
Mjah, ik heb er nooit iets tegen gehad, het is leuke muziek. Ik heb ergens wel respect voor ze dat ze het zo lang uit hebben weten te houden. Toen ze net begonnen dacht ik dat ze heel snel uit beeld zouden verdwijnen. Want Idols ging door, en iemand die halverwege afhaakte om muziek te maken die alles behalve leek op wat er uit een idols-stal gerold komt, zou dacht ik al snel vergeten worden.quote:mjah, maar dat was bekend...
ik vodn eerst altijd dat ie "al schijtend" zong.
maar heb die 2 albums van hun nu. erg cool
vooral als ze er weer caraibische invloeden ingooien
Ja dat klinkt idd best geinigquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:56 schreef Cybart het volgende:
vooral als ze er weer caraibische invloeden ingooien
daar kon ik van lerenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, daar heb je met je exen dan niet moeilijk over gedaan
Echt wel...maar niet handig als je toch wel een beetje op je gewicht wilt letten.....althans daar een poging tot doet.quote:
Ja zeg, ik blijf bezig.quote:
mogguh terug vanuit het zonnige zuiden.quote:
doet u toch een open sollicitatie en noem je mwooaah pakweg 6 subfora die je wel wil moddenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja zeg, ik blijf bezig..
Waar moet ik solliciteren? LIF? C&H? ONZ?
So many choices, so little time..
die erwin krol had het gisteren over wolken.. eerst in het zuiden en dan opweg naar noord.. nou ik merk er niets vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
mogguh terug vanuit het zonnige zuiden.
Kan ik dan niet beter gewoon meteen solliciteren voor FA?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
doet u toch een open sollicitatie en noem je mwooaah pakweg 6 subfora die je wel wil modden
Is dat niet diezelfde man die eergisteren zei dat het gisteren droog zou zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
die erwin krol had het gisteren over wolken.. eerst in het zuiden en dan opweg naar noord.. nou ik merk er niets van
denk je dat ze je aannemen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan ik dan niet beter gewoon meteen solliciteren voor FA?.
ONZ, dna doe ik C&Hquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja zeg, ik blijf bezig..
Waar moet ik solliciteren? LIF? C&H? ONZ?
So many choices, so little time..
quote:
quote:en gisteren wàs het droog...hier...
Ik moest lachen Jer!quote:
En het verschil met anders is... ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:39 schreef Semisane het volgende:
en toen was ik helemaal alleen......nou ja...deur dicht muziek hard en een beetje hobbien dan maar.
Dat de muziek niet al te hard kan, omdat er dan collega's om me heen zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het verschil met anders is... ?
eeeeyquote:
En daar hou je anders rekening mee? Hoe ontzettend 2002 van je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat de muziek niet al te hard kan, omdat er dan collega's om me heen zitten.
adem in.....adem uitquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eeeey
C&H past goed bij me, k heb geschiedenis als eindexamen gedaan, weet heel veel over cultuur en historie en ben nota bene bijna architect!.
en natalie is een beeb.
quote:
Hai Tineke,quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
adem in.....adem uit
hou dat gevoel vast, lachen is positieve energie
adem in
sla dat gevoel op, zodat je het kunt gebruiken in sje verdere leven
adem uit
tot zover deze oosterse les in levenswijsheden
u mag nu ontspannen en zelfstandig doorademen
Ik weet het...ik ben liefquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En daar hou je anders rekening mee? Hoe ontzettend 2002 van je..
goed hoor.. kijk maar:quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hai Tineke,
Hoest met de Biostabiel?
En weer moest ik lachen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
.
GA NOU ES SOLLICITEREN! DE KROE WACHT OP JE, VIND IK!.
Ik word Inderdaad een beetje slapering ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
goed hoor.. kijk maar:
en volg die biostabiel, langzaam zwaaiend heen en weer..
je oogleden worden moe.. je krijgt slaap
heen en weer
je oogleden zakken dicht en je bent volledig onder mijn controle.
als ik met mijn vingers knip, dan ben je een mod op GC, *knip* gedraag je ook zo, totdat iemand het woord bifie roept.
als ik nu weer in mijn vingers knip, wordt je wakker en herinner je je alleen dat je mod van GC bent, en dat je pas stopt als iemand "bifie" roept, oja, je post ook een foto in [m] sexy en gewaagd
*knip*
denk aan MUUS!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En weer moest ik lachen!.
crew. wacht
. op mij
.
Good morning!quote:
Hoort dit ook bij dat Biostabiel gebeuren?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
denk aan MUUS!
denk aan MUUS!
denk!!!!!!
"we want you!"
maar maar maar.... en die magnetische krachten die je in trance brengen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik word Inderdaad een beetje slapering ja..
Maar daar heb je het toch wel mee gehad.
Kan nu elk moment gaan gebeuren. Hou US maar in de gaten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar maar maar.... en die magnetische krachten die je in trance brengen?
tsssk.. die oplichters..
maar je post toch wel een foto he![]()
![]()
![]()
they want you as a new recruit!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
denk aan MUUS!
denk aan MUUS!
denk!!!!!!
"we want you!"
Waaiquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
they want you as a new recruit!
let's go and stay at the fo-hohok-crew
comon and joint the fohohok-crehew..
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:18 schreef Cybart het volgende:
Ik zat in bad
Gewoon in bad
Een beetje met het sop te klieren
Je weet wel, met die vlokken schuim
M'n buik en schouders te versieren
Voel ik ineens twee kleine bobbels
Waar volgens mij eerst nog niks zat
Niet veel, maar toch, 't zijn echt twee hobbels
En dat hoort niet, ik hoor plat
Dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten
Help! Help! Help! Help! Ik krijg tieten
kut elyse.
ik krijg het kreng maar niet uit mn kop grrrr
Ze deed dat laatst ook bij Jensen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:18 schreef Cybart het volgende:
Ik zat in bad
Gewoon in bad
Elysa die bimbo van Automatic, of een andere elyse?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:18 schreef Cybart het volgende:
Ik zat in bad
Gewoon in bad
die bimbo ja, met d'er dikke tieten, en strakke kontje.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Elysa die bimbo van Automatic, of een andere elyse?
I liked my lunch so muchquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
............ maar ze moet niet dér mond opendoen, tenzij er een piemel in geschoven word.
nie zo miepen, jij vind het ook best wel eens een geil gezicht als z'n opgepomte snol een vleesstaaf in haar visfabriek geramd krijgt.quote:
Tussen Wiz en mij inquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
voor zijn geile jonge blonde boy is er altijd wel plek, vooral naast Wizarddragon
arme Pup!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:03 schreef Blond19 het volgende:
[..]
eh....eh......eh.......hallo?heb ik daar ook wat over te zeggen?
? ? ?
Pup geven we aan Ryan of Vlarpquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
arme Pup!
maar ach ja, Pup is ook alweer boven de 20 en dus over de datum, van Blond19 kun je nog minstens een heel jaar plezier hebben voordat hij te "oud" is geworden.
Prepare your hot virgin boy ass for anal entry!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:03 schreef Blond19 het volgende:
[..]
eh....eh......eh.......hallo?heb ik daar ook wat over te zeggen?
? ? ?
Vlarp staat bekend om zijn behoefte naar sloppy seconds?quote:
1 euro! Ik bied 1 hele euro!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Mag ik het logeerbed? Of verkoop je me aan de hoogste bieder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |