"jaja"quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
Keeping Up Appearances? Hoezo?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
Keeping Up Appearances? Hoezo?
doet me aan dat mens ( hyacint bucket) denkenquote:More tea, vicar?
Ja echt verschrikkelijk koelquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*naar buiten kijkt*!!
Oh... ooohhh.....
Hoezo 'heb ik daar iets mee'? Neem je waar dat ik dat zeer frequent doe?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:11 schreef Waxxer het volgende:
"jaja"
Wat heb jij toch met iets plaatsen en het dan heel snel weer wijzigen in totaal iets anders?
Nou nee, niet bepaald, zo makkelijk kom je daar niet vanaf. Het lijkt een chronisch gebeuren inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo 'heb ik daar iets mee'? Neem je waar dat ik dat zeer frequent doe?.
Hier was 't "jaja" even een tvp, daarna pas las ik de vraag van Petre86, dus wijzigde ik mijn tvp in een iets nuttiger post. Zo voldoende toegelicht?
D) Waneer zet je nou eens een nieuwe foto van je buik op B&H? Die oude hebben we nou ook wel gezien! Nou?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee, niet bepaald, zo makkelijk kom je daar niet vanaf. Het lijkt een chronisch gebeuren inderdaad.
1) Waarom wijzigde je je post en zette je er geen nieuwe neer?
2) Waarom een tvp in de wetenschap dat je hier toch nog wel wat neerzet dat een aanvulling is op dit digitale gebeuren?
3) Waarom "jaja" ipv TVP?
En nog wat sub-vragen, betrekking hebbende op het totaalplaatje van dit internetforum:
A) Hoe heb jij je ban ervaren?
B) Hoe kijk je nu op de situatie terug, nu je gedwongen toe moest kijken? Oftewel: ben je daadwerkelijk tot rust gekomen of had het gebrek aan gebruiksmogelijkheden juist van alles in je bolletje laten borrelen en komt deze opgekropte spanningsmassa er op een dag in één keer uit?
C) Komt het daadwerkelijk voor dat mensen denken dat jij Dennis heet?
Ah joh..als alles tegenzit kan je nog altijd bij de Prive of Story gaan werken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Wat een wild en hersenprikkelend begin van dit topic
Alles bij elkaar opgeteld had ik net zo goed drie studie-opdrachten erbij kunnen maken vandaag ipv Fok.... Maarja....
Die blijft er voorlopig welquote:
ff kijken.. voorlopige stand totnutoe:quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:25 schreef SlimShady het volgende:
1. Wie gaan er op 4 mei naar de DansSalon?
2. Ik wil gaan. Als het meezit ga ik ook.
Wat is er dan in het DansSalon?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:25 schreef SlimShady het volgende:
1. Wie gaan er op 4 mei naar de DansSalon?
2. Ik wil gaan. Als het meezit ga ik ook.
Ooohhh nu gooi zelfs jij me in een containerquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:28 schreef xman het volgende:
[..]
Ah joh..als alles tegenzit kan je nog altijd bij de Prive of Story gaan werken.![]()
Nee, het is een nummer van de groep Buckshot LeFonque (van Branford Marsalis, voormalig bandleider bij de Tonight Show met Jay Leno), genaamd:quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:11 schreef petre86 het volgende:
doet me aan dat mens ( hyacint bucket) denken
Gevalletje beroepsdeformatie?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:22 schreef Waxxer het volgende:
Nou nee, niet bepaald, zo makkelijk kom je daar niet vanaf. Het lijkt een chronisch gebeuren inderdaad.
De edit-knop zit er niet voor niets.quote:1) Waarom wijzigde je je post en zette je er geen nieuwe neer?
Omdat 't topic dan in MyActiveTopics terecht komt, en ik niet ActiveTopics in de gaten hoef te houden.quote:2) Waarom een tvp in de wetenschap dat je hier toch nog wel wat neerzet dat een aanvulling is op dit digitale gebeuren?
*tvp* is te voorspelbaar.quote:3) Waarom "jaja" ipv TVP?
De reden was bullshit, en kwam niet overeen met de reden die in MED genoemd werd.quote:En nog wat sub-vragen, betrekking hebbende op het totaalplaatje van dit internetforum:
A) Hoe heb jij je ban ervaren?
Heb POL en NWS uit m'n ActiveTopics verwijderd, dus werd er niet mee geconfronteerd dat ik er niet kon posten.quote:B) Hoe kijk je nu op de situatie terug, nu je gedwongen toe moest kijken? Oftewel: ben je daadwerkelijk tot rust gekomen of had het gebrek aan gebruiksmogelijkheden juist van alles in je bolletje laten borrelen en komt deze opgekropte spanningsmassa er op een dag in één keer uit?
Ja!quote:C) Komt het daadwerkelijk voor dat mensen denken dat jij Dennis heet?
@ Ang3l > 't is dus zo te zien geen reunie van de zondagavond ...quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zie hier een artikel:
http://www.frequence.nl/site/nieuws.php?NieuwsID=198
www.referendumtest.nlquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat zijn eigenlijk de argumenten vóór de Europese Grondwet?
Ik kan alleen nadelen ontdekken voor Nederlandse burgers, en geen voordelen.
Ik ben 46% voor, maar mijn waardering voor de Europese Unie is ook best wel laag, zegt die wijzer.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
www.referendumtest.nl
ik was 68% vóórmaarja, ik vind 32% best een substantieel deel ook
Het is www.referendumwijzer.nlquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:12 schreef Weemz het volgende:
waarom kan ik niet op die site?
Wel een lekker nummer, DennisMoore, maar het is niet zo bekend. Het nummer Another Day kwam wél regelmatig op de radio, het is nogal zoetig en poppie. Heel anders weer dan het reggae-achtige nummer Hotter than Not of het gerap in No Pain, No Gain.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, het is een nummer van de groep Buckshot LeFonque (van Branford Marsalis, voormalig bandleider bij de Tonight Show met Jay Leno), genaamd:![]()
![]()
Some Cow Fonque (More Tea, Vicar?)
Blijkbaar is het speciaal dat er bekende DJ's draaien in Eindhoven!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef LuQas het volgende:
Waarom zou een mens op woensdag naar de Danssalon gaan?
weet ik hetquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef LuQas het volgende:
Omdat het de dag erna 5 mei is, en je dan vrij bent ivm bevrijdingsdag én hemelvaartsdag?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef LuQas het volgende:
Omdat de volgende dag een Vrije Dag is?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef LuQas het volgende:
Ik had 68%. Ik was eerst erg zwevend maar ik ben nu toch wel tot de conclusie gekomen dat ik een verenigder en sterker Europa enorm belangrijk vind. Bovendien zie ik genoeg van mijn idealen/wensen hierover terug in de Grondwet. Ik ga dus zeker voor stemmen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
56% voor de europese grondwet.
Ik ben niet zo blij dat we veel van onze autonomie moeten inleveren met de komst van een grondwet.
O ja? O!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat het de dag erna 5 mei is, en je dan vrij bent ivm bevrijdingsdag én hemelvaartsdag?
omdat ik twijfelde of je je echte naam wel hier wilde hebben maar ik toch ff een soort van iets eprsoonlijkere groet wilde doenquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:31 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik had 68%. Ik was eerst erg zwevend maar ik ben nu toch wel tot de conclusie gekomen dat ik een verenigder en sterker Europa enorm belangrijk vind. Bovendien zie ik genoeg van mijn idealen/wensen hierover terug in de Grondwet. Ik ga dus zeker voor stemmen.
en ik vind het ook een beetje stommig als mensen tegen stemmen
Hoi Jerruh!(Waarom noem je me Luq-ris?)
O ja! Ik was even vergeten dat ik Boris heette hahaquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
omdat ik twijfelde of je je echte naam wel hier wilde hebben maar ik toch ff een soort van iets eprsoonlijkere groet wilde doen.
.
hoe is het met je ?
hehe truequote:Op dinsdag 26 april 2005 19:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
O ja! Ik was even vergeten dat ik Boris heette haha
Met mij is het goed, ik ben druk bezig met de Latijnse Taalkunde en ik vind het nog wel leukig ook. Hoe is het met jou?
De meeste voordelen zijn net zo goed te realiseren met normale wetten en verdragen. Daar is geen monstrositeit als deze 'grondwet' voor nodig, iets waar meer nadelen dan voordelen aan kleven. Heb je m'n sig al aangeklikt?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:31 schreef LuQas het volgende:
tot de conclusie gekomen dat ik een verenigder en sterker Europa enorm belangrijk vind. Bovendien zie ik genoeg van mijn idealen/wensen hierover terug in de Grondwet. Ik ga dus zeker voor stemmen.
En ik vind het een beetje dommig als mensen voor stemmen.quote:en ik vind het ook een beetje stommig als mensen tegen stemmen
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
Omdat de volgende dag een Vrije Dag is?
Wat Vlarp zei.
Ik vind het ook niet kunnen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
O ja? O!
Wat kut trouwens dat die twee dagen op 1 dag vallen dit jaar!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]En ik vind het een beetje dommig als mensen voor stemmen..
duurt nog wel een jaar voordat dat er is hoor.... afstuderen bij bouwkunde is hell!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
@ Jerruh: Ik ben jaloers! Ik wil ook een diplomaaaaaa maar duurt nog wel even.. Wel bezig met uitzoeken van een scriptie-onderzoek-onderwerp.
Dat is zo'n doemscenario. Natuurlijk verdwijnt er wat autonomie, maar het is niet zo dat we een soort Verenigde Staten van Europa zouden worden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar als je voor stemt dan verdwijnt veel van onze autonomie in een oerwoud van papier. Onze eigen wetten moeten opeens passen binnen de Europese grondwet, waardoor we een stuk van ons cultureel legaat achter moeten laten.
Leuk dat je opkomt voor homo-rechten, maar als Frankrijk of Engeland ertegen zijn, dan ben je als nederland genaaid met je goede bedoelingen. Homo-huwelijk is dan niet meer zo vanzelsprekend. Of zijn we die maffe Italiaanse flapdrol alweer vergeten die zo homo-vriendelijk was dat je je geen betere vijand kon wensen?
Leuk zo een grondwet, en zie hoe we ineens tot zwevend slaafs staatje verworden dat nog maar nauwelijks enige zeggenschap heeft over wat er in eigen land gebeurt, laat staan wat er in de EU gebeurd.
ah misschien kom ik je tegen, ik ga eerst me pa en ma op schiphol afdroppen en dan de stad in!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is zo'n doemscenario. Natuurlijk verdwijnt er wat autonomie, maar het is niet zo dat we een soort Verenigde Staten van Europa zouden worden.
Buiten dat vraag ik me af welk belang partijen die voor zijn zouden hebben met het verworden van Nedeland tot klein slaafs staatje.
@ Jerruh: Ja dan ben ik ook in Amsterdam. Overdag denk ik gewoon in de stad en 's avonds misschien naar UNK of ik ben dan te moe enzo. En zondag naar themafeest in de Trut
en aangezien er meer polen roemenen en turken zijn, kan Nederland wel inpakken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
En denk je dat de Polen en Roemenen, en straks waarschijnlijk de 80 miljoen Turken zulk progressief pro-homo-beleid zullen willen?.
Waarschijnlijk kunnen ze zich straks trouwens wel overal in de EU gaan vestigen en werken. En aansprak maken op de dure sociale voorzieningen.
als dat versieren is.... wil je me echt niet bezig zien!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jeez Jerruh, en mensen zeggen dat ik op de versiertoer was... psjah! I bow to the master!
Marushaquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:36 schreef LuQas het volgende:
Kent iemand deze mevrouw nog?
[afbeelding]
Ik ben haar momenteel aan het herontdekken
Moet je dan als queen gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is zo'n doemscenario. Natuurlijk verdwijnt er wat autonomie, maar het is niet zo dat we een soort Verenigde Staten van Europa zouden worden.
Buiten dat vraag ik me af welk belang partijen die voor zijn zouden hebben met het verworden van Nedeland tot klein slaafs staatje.
@ Jerruh: Ja dan ben ik ook in Amsterdam. Overdag denk ik gewoon in de stad en 's avonds misschien naar UNK of ik ben dan te moe enzo. En zondag naar themafeest in de Trut
Dat is ook het mooie aan de nieuwe EU. Wij worden niet gedwongen om ons homohuwelijk af te stoten, zij niet om haar op te nemen. Lang leve de vrijheid enzo. En buiten dat komt er heus niet eerder een homohuwelijk in Polen of evt. Turkije als die grondwet niet wordt aangenomen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
En denk je dat de Polen en Roemenen, en straks waarschijnlijk de 80 miljoen Turken zulk progressief pro-homo-beleid zullen willen?.
Waarschijnlijk kunnen ze zich straks trouwens wel overal in de EU gaan vestigen en werken. En aanspraak maken op de nu al onbetaalbare sociale voorzieningen.
Jaquote:
okay, dan zal ik es langspasserenquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie aan de nieuwe EU. Wij worden niet gedwongen om ons homohuwelijk af te stoten, zij niet om haar op te nemen. Lang leve de vrijheid enzo. En buiten dat komt er heus niet eerder een homohuwelijk in Polen of evt. Turkije als die grondwet niet wordt aangenomen.
@Jerruh: De Trut is eigenlijk wel het leukste in Amsterdam ja aan homodingen. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk.
en wat is dan het voordeel van de Europese Grondwet, want zoals het nu is, is wat je beschrijft. Iedereen maakt eigen regels voor het eigen land.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie aan de nieuwe EU. Wij worden niet gedwongen om ons homohuwelijk af te stoten, zij niet om haar op te nemen. Lang leve de vrijheid enzo. En buiten dat komt er heus niet eerder een homohuwelijk in Polen of evt. Turkije als die grondwet niet wordt aangenomen.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:55 schreef LuQas het volgende:
[..]
JaRave Nation en Somewhere over the Rainbow enzo, was die nummers alweer bijna vergeten
@ xman: hoi! Neen, het is dan dag van de Arbeid dus arbeidskleding is verplicht...
Heheh nostalgie gewoon. It Takes Me Away, Trip to Raveland, Deep, My Best friend & UR Life.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:55 schreef LuQas het volgende:
[..]
JaRave Nation en Somewhere over the Rainbow enzo, was die nummers alweer bijna vergeten
Is iets dat opgelost kan worden met hun goedkope bierprijzen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De trut is kut.
Lang leve de humanabak.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:58 schreef DennisMoore het volgende:
*nieuwe windjack met bedrijfslogo ver achterin de kast hang*
nietnietnietnietnietnietniet waarom?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De trut is kut.
iets met donder? bliksem? regen? meters bier?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:01 schreef Vlarp het volgende:
Hele evil donker lucht
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat trekt alcoholisten aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:59 schreef xman het volgende:
[..]
Is iets dat opgelost kan worden met hun goedkope bierprijzen!![]()
En je punt is?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat trekt alcoholisten aan.
Helaas.. geen donder, geen bliksem... en geen guus meeuwis..quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
iets met donder? bliksem? regen? meters bier?
Ook dure kroegen trekken die aan..quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat trekt alcoholisten aan.
met dat laatste moet je mischien maar blij zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helaas.. geen donder, geen bliksem... en geen guus meeuwis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |