Ja. LEUKquote:Op zondag 24 april 2005 20:59 schreef keizerpinguin het volgende:
haha ik vond de gewone nintendo veel leuker!!
[afbeelding]
Oeh! Die's wel hip designig!quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hihihi dat denk ik ook wel maar was leuk om even te laten weten![]()
Wat ruimhartig en lief van je!quote:Op zondag 24 april 2005 21:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb me gameboy aan mn nichtje gegeven
I'm loving the www.reluct.com sitequote:Op zondag 24 april 2005 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Knap werk! Leuk als je zoiets zelf zou kunnen maken..
Awesome!quote:
Ikwillut ikwillut ikwillut!quote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
De GoudvissenAchtbaan.
De goudvis is een lange-afstand-zwemmer, die in een ronde kom niet gelukkig is. Geen bewegingsmogelijkheden, geen plek om zich te verstoppen. iL-studio brengt een spannende achtbaan voor de goudvis. Na een hoek een bocht naar links en dan een kruispunt en een bocht naar rechts! Wat een sensatie moet dat zijn voor een vis met een geheugen van 7 seconden... In het midden zijn twee 'bakjes', waar je planten of visvoer in kunt zetten en dat zo ook een schuilplaats biedt aan de vissen. Goudvissen vinden het het gezelligst met meerderen en dat kan makkelijk in deze bak waar 12 liter water in gaat.
Timmah! Je Totoro wat doe je?!quote:
Sodetering.quote:
Je Totoro is haske weg!quote:Op zondag 24 april 2005 22:15 schreef Timmah het volgende:
Watissur met mijn Totoro? Ik zie geen avatars namelijk, omdat mijn Internet Explorer dusdanig verkloot is dat ik niks anders kan zien dan de teks-only-lay-out.
Maar ik ben er dus weer eens voor de verandering.
Weet nog niet hoelaat..ik post t morgen welquote:Op zondag 24 april 2005 22:26 schreef wonderer het volgende:
CDP, hoe laat ben je daar? En hoe herken ik je?
mot da kostuh?quote:Op zondag 24 april 2005 22:27 schreef Timmah het volgende:.
Ik verkoop je die vissen dan wel. Die kom hebben we dan weer net niet.
Kortom: Je moet meer posten kreng!quote:Op zondag 24 april 2005 22:29 schreef Timmah het volgende:
Goh.. Je ziet meteen weer dat ik het posten weer een beetje verleerd ben geloof ik.....
Truste dan maarquote:Op zondag 24 april 2005 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weet nog niet hoelaat..ik post t morgen wel
En donkergroene jas, roze/groen gestreept shirtje met witte longsleeve eronder
Gewone goudvissen zijn 1,50 per stuk. Sluierstaarten gaan voor 2,65 de deur uit.quote:
Grmbl!quote:Op zondag 24 april 2005 22:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kortom: Je moet meer posten kreng!.
quote:Er onder staat de tekst: ''Wordt het niet eens tijd voor een godsdienst die van alle mensen houdt?''.
Ik geloof niet dat wij elkaar kennen... * handje schudt *quote:
Kijk, dat valt dan weer haske mee na die kom. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 24 april 2005 22:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gewone goudvissen zijn 1,50 per stuk. Sluierstaarten gaan voor 2,65 de deur uit..
Aangenaam kennis te maken.quote:Op zondag 24 april 2005 22:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat wij elkaar kennen... * handje schudt *
Daarmee zijn er we er nog niet he? Plantjes... a 2,65 per stuk. Moeten om de paar weken vervangen worden. Daar bovenop komt het voer nog, beschikbaar in verschillende Prijsklasses. En je moet ook nog een grind enzo, en leuke steentjes, en desnoods zijn schatkistje of een kasteeltje ofzo.quote:Op zondag 24 april 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk, dat valt dan weer haske mee na die kom. Dat dan weer wel..
Best hoor...Best hoor. Beetje stoffig alleen, tis lang geleden dat ik aan het posten ben geweest.quote:Op zondag 24 april 2005 22:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken.
Hoe is het verder?
Maar dat past allemaal niet in die achtbaan!!quote:Op zondag 24 april 2005 22:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Daarmee zijn er we er nog niet he? Plantjes... a 2,65 per stuk. Moeten om de paar weken vervangen worden. Daar bovenop komt het voer nog, beschikbaar in verschillende Prijsklasses. En je moet ook nog een grind enzo, en leuke steentjes, en desnoods zijn schatkistje of een kasteeltje ofzo..
Stimmt. En daarom ben ik van mening dat het een onding is. Die vissen liggen waarschijnlijk met een dag of 2 op hun rug.quote:Op zondag 24 april 2005 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat past allemaal niet in die achtbaan!!.
Dus..geen...goudvissenachtbanenrace?quote:Op zondag 24 april 2005 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Stimmt. En daarom ben ik van mening dat het een onding is. Die vissen liggen waarschijnlijk met een dag of 2 op hun rug..
Sorryquote:Op zondag 24 april 2005 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus..geen...goudvissenachtbanenrace?.
.
Jouw Totoro is blijkbaar vet verneukt.quote:
Uit dat Kleine Winkeltje in Parijs?quote:Op zondag 24 april 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb ook een pluche Totoro, Totoro-posters aan de muur en zelfs een Japanse Karaoke-cd met Totoro-liedjes..
* Vuil ende jaloers kijk *quote:Op zondag 24 april 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb ook een pluche Totoro, Totoro-posters aan de muur en zelfs een Japanse Karaoke-cd met Totoro-liedjes..
Dag M'neerquote:Op zondag 24 april 2005 22:54 schreef Ryan_R het volgende:
Avond allemaal!!![]()
Dit weekend weer bezig geweest op mijn kamertje en ik kan er nog niet in.
Is er hier nog iets interessants gebeurd?
Konci inderdaad, aan de Boulevard Voltaire, maar je kunt je pluche Totoro ook bestellen via http://www.konci.comquote:Op zondag 24 april 2005 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Uit dat Kleine Winkeltje in Parijs?.
Ik wil ook een pluche Totoro.
M'neer doet de studie die jij ook gaat doen Timmah.quote:
Die is en francais.quote:Op zondag 24 april 2005 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Konci inderdaad, aan de Boulevard Voltaire, maar je kunt je pluche Totoro ook bestellen via http://www.konci.com.
Ik sta inmiddels al bijna een jaar in de H geloof ik.quote:Op zondag 24 april 2005 23:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hallo!
Ben je nieuw of al een ouwe rot?![]()
Als je voor de filmwetenschappen enz. gaat dan ligt het niet aan jou.quote:Op zondag 24 april 2005 23:00 schreef Timmah het volgende:
Zeg meneer Ryan_R... Ligt het aan mij of doe jij mijn toekomstige studie in U.?
Woeii.quote:Op zondag 24 april 2005 23:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als je voor de filmwetenschappen enz. gaat dan ligt het niet aan jou.![]()
IDat is namelijk wat ik studeer
http://imdb.com/title/tt0113568/quote:Op zondag 24 april 2005 23:11 schreef Ryan_R het volgende:
Wat is er nou weer leuk aan japanse tekenfilms? Somebody please explain!!!![]()
De Verhalen, de taal, de originaliteit, de creativiteit.quote:Op zondag 24 april 2005 23:11 schreef Ryan_R het volgende:
Niet naar mij kijken, geen idee. Tenzij je yaoi bedoelt.quote:Op zondag 24 april 2005 23:11 schreef Ryan_R het volgende:
Ik heb nog beestjes op mijn kamer ja. Een supergrote Stitch en Nemo is ook van de partijquote:Op zondag 24 april 2005 23:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://imdb.com/title/tt0113568/
Nouja, niet iets met pluche beestjes in ieder geval.
Dat lijkt me voor kinderen.
Yaoi? Hmmm...Lijkt me niks. Ben op dit moment wel een shounen-ai aan het volgen. Loveless.quote:Op zondag 24 april 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet naar mij kijken, geen idee. Tenzij je yaoi bedoelt.
Ok... Ok... dat geef ik toe.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2005 23:26 schreef Timmah het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Heb morgen 2 herkansingen, moet wel lukken. Auf Wiedersehen!
quote:Op zondag 24 april 2005 23:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Yaoi? Hmmm...Lijkt me niks. Ben op dit moment wel een shounen-ai aan het volgen. Loveless.
[afbeelding]
My lips are sealed.quote:Op zondag 24 april 2005 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik dit weekend nog sappige roddels moeten missen?
Sperma plakt he?quote:
Zuinigheid, verstrooidheid of dronkenschap?quote:Op zondag 24 april 2005 23:38 schreef LuQas het volgende:
Ik heb net de afwas gedaan met shampoo in plaats van afwasmiddel, dat ruikt echt lekker!
Het is zondag en het afwasmiddel was op.quote:Op zondag 24 april 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zuinigheid, verstrooidheid of dronkenschap?
En hoe laat ontdekte je dat?quote:Op zondag 24 april 2005 23:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het is zondag en het afwasmiddel was op.
Dat was 23.13 ongeveer.quote:Op zondag 24 april 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En hoe laat ontdekte je dat?
Ja daar kan de Ah geen rekening mee houden.quote:
Projectie.quote:Op zondag 24 april 2005 23:47 schreef LuQas het volgende:
Ik vindaltijd kijken alsof ie heel nodig moet poepen.
quote:Op zondag 24 april 2005 23:47 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vindaltijd kijken alsof ie heel nodig moet poepen.
quote:Op maandag 25 april 2005 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Er is trouwens wel een tijdje een "ik moet poepen"-smiley geweest, maar die is er nu niet meer.. Of eigenlijk was het een bevallingssmiley geloof ik, maar ja. Dat komt op hetzelfde neer.
Ik dacht altijd dat die smiley van achteren genomen werd... ok, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 25 april 2005 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Er is trouwens wel een tijdje een "ik moet poepen"-smiley geweest, maar die is er nu niet meer.. Of eigenlijk was het een bevallingssmiley geloof ik, maar ja. Dat komt op hetzelfde neer.
Homo's zijn niet normaal, vinden veel mensen.quote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Psst, normale mensen slapen dit tijdstip al.
* Shirley zwaait ook ff naar wizarddragon,aangezien ze hem alleen nog maar hier aantreft.quote:Op maandag 25 april 2005 00:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
WAXXER!!!![]()
![]()
.. HOEST IE ALLEMAAL
..
Foto's!!! WAAR!!? Deel ons jouw leedvermaakquote:Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
Hhhhheeeeeeuuujjjjj
Nou, ik zie dus foto's van een feessie in Z. waarbij ik WEER denk van, mijn god, gelukkig was ik er niet bij...Maarja, ik ben dan ook een schepsel vol met negativisme en cynisme
OH MY GODquote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Vraagt die rechter: "Valt hier nog wat te knabbelen?"
* wiz zwaait terug naar Shirleyquote:Op maandag 25 april 2005 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Shirley zwaait ook ff naar wizarddragon,aangezien ze hem alleen nog maar hier aantreft.![]()
Niet sporende mensen zijn okay.quote:Op maandag 25 april 2005 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's zijn niet normaal, vinden veel mensen.
En ik spoor ook niet.
Sorry, pardon...... Ja niet dat ik fotogeniek ben, maar voor zover ik weet was bovenstaand geen gekostumeerd bal...quote:Op maandag 25 april 2005 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waxxer! mijn eetlust! Wat doe je?
Olaf! En die rechter, is dat niet DePresident?quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Die linker acht zich dermate populair dat hij zeer regelmatig op de jongerenavonden verschijntquote:Op maandag 25 april 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Olaf! En die rechter, is dat niet DePresident?.
Getver.quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Brrrr...quote:Op maandag 25 april 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, hier meer keuze dan
Slaap lekker man!quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens naar bed toe.
Trusten allemaal![]()
Ik kan je geen ongelijk geven.quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens naar bed toe.
Trusten allemaal![]()
GMTA.quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Blond19 het volgende:
Als ik die mensen zie ben ik altijd weer tevreden met mijn looks
Wat? Dat ze koeienstront in plaats van hersenen hebben?quote:Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef wonderer het volgende:
Toch typisch dat je het aan hen wel kan zien...De meeste tenminste.
Was die linker niet jouw X?quote:Op maandag 25 april 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
-oops pic-
He wat zei je?? He?? Ja, nee, ja, nou, ik heb apfelkorn in me oowg!"
hou je van bomen? in IJsland hebben ze geen bomen namelijk.quote:Op maandag 25 april 2005 00:35 schreef Waxxer het volgende:
Ik emigreer maar naar IJsland, waar ik straatdichter wordt en heel gelukkig ben dan
Hee Petertjequote:Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef petre86 het volgende:
gnacht
Nou, zo ver wil ik niet gaan... maar de meeste zien er nogal nichterig uit en dat heeft niet te maken met hoe ze hun haar hebben of welke kleren ze dragen.quote:Op maandag 25 april 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat? Dat ze koeienstront in plaats van hersenen hebben?.
Heheh goh wat ben je lekker bescheiden.quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Blond19 het volgende:
Als ik die mensen zie ben ik altijd weer tevreden met mijn looks
msn is dood nu, dus tja ik kom hier ffquote:Op maandag 25 april 2005 00:35 schreef wonderer het volgende:
Ga je of kom je, Peet?
quote:Op maandag 25 april 2005 00:35 schreef Waxxer het volgende:
Ik emigreer maar naar IJsland, waar ik straatdichter wordt en heel gelukkig ben dan
wossies?quote:
Nou ja, als barman zijn daar goed betaalt....quote:Op maandag 25 april 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kan het je afraden..
Baas! We hebben de Kroon!!quote:Op maandag 25 april 2005 00:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
wossies?
morgennacht werken hooren dinsdagnacht.. en donderdagnacht..
was vanaaf naar de bios.. in zwolle.. de kroon..
Drank is daar keiduur, dus vergeet het maar.quote:Op maandag 25 april 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, als barman zijn daar goed betaalt....
Das waar ook, jij bent er geweest!!
trustenquote:Op maandag 25 april 2005 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Naja, dan moet ik gauw m'n diploma halen en naar andere oorden vertrekken![]()
Ik ga nu maar 's slapen!Welterusten!
Trustequote:Op maandag 25 april 2005 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Naja, dan moet ik gauw m'n diploma halen en naar andere oorden vertrekken![]()
Ik ga nu maar 's slapen!Welterusten!
* PrintScreen ff Peetquote:
verhaaltjevoorlezen.......quote:Op maandag 25 april 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, slaap lekker hè, Waxje..
maar ik ga nog niet slapen hoorquote:Op maandag 25 april 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen ff Peetgedag komt zeggen
Daarom zeg ik ook gedag en geen welterustenquote:
Lorijntjequote:
goeienacht dan hequote:Op maandag 25 april 2005 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook gedag en geen welterusten
was wel leuk hoorquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lorijntje
De hele ochtend heeft ze al dapper met haar kleine kleutervoetjes achter haar grotere broers door de dierentuin gestapperdestapt. Midden op het pad van de volière waar je doorheen mag lopen, zit een soort kuifkalkoen te schetteren. We vragen ons af wat hij wil. Mijn dochtertje, Lorijn, ziet er uit als een engeltje met staartjes dat nadenkt. Dan zegt ze met een lief en hoopvol stemmetje: ,,Mag ik hem doodtrappen?''
Ik ga niet slapenquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lorijntje
De hele ochtend heeft ze al dapper met haar kleine kleutervoetjes achter haar grotere broers door de dierentuin gestapperdestapt. Midden op het pad van de volière waar je doorheen mag lopen, zit een soort kuifkalkoen te schetteren de kuthaan van de buren te kraaien. We vragen ons af wat hij wil. Mijn dochtertje, Lorijn, ziet er uit als een engeltje met staartjes dat nadenkt. Dan zegt ze met een lief en hoopvol stemmetje: ,,Mag ik hem doodtrappen?''
Uhhhhhhhhhhh, nog wat leuks gedaan dit weekend?quote:Op maandag 25 april 2005 00:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Snij aub een onderwerp aan want dit gaat nergens over.
Bij de weg, Hoi PrintScreen, hoeissie?
* Dapper was en heeft gekekenquote:
Johh, gaat wel... Ik moet zoveel doen morgen en ik ben al een maand op zoek naar een nieuwe baanquote:Op maandag 25 april 2005 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhh, nog wat leuks gedaan dit weekend?
Heej SlimShadyalles okay hier
Met jou?
En noem me maar PS hoor, PrintScreen is zo lang
Owquote:Op maandag 25 april 2005 01:09 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Johh, gaat wel... Ik moet zoveel doen morgen en ik ben al een maand op zoek naar een nieuwe baan![]()
Tis er?quote:Op maandag 25 april 2005 01:14 schreef wonderer het volgende:
*zucht*
Bij veel vacatures eisen ze dat je een rijbewijs hebt. En die heb ik nog niet (door omstandigheden).quote:Op maandag 25 april 2005 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ow
Morgen dus druk.
Is er makkelijk aan werk te komen bij jullie of zoek je iets specifieks?
ik duim voor je !!quote:Op maandag 25 april 2005 01:09 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Johh, gaat wel... Ik moet zoveel doen morgen en ik ben al een maand op zoek naar een nieuwe baan![]()
Das minder jaquote:Op maandag 25 april 2005 01:15 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Bij veel vacatures eisen ze dat je een rijbewijs hebt. En die heb ik nog niet (door omstandigheden).
Voor de zekerheid. Dingen uitsluiten.quote:Op maandag 25 april 2005 01:15 schreef SlimShady het volgende:
Alweer? Het was toch in orde. Dat zei je laatst.
Wil je het vertellen of liever niet hier?quote:Op maandag 25 april 2005 01:15 schreef wonderer het volgende:
Kweenie. Morgen naar het ziekenhuis enzo.
Positief blijvenquote:Op maandag 25 april 2005 01:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik duim voor je !!![]()
ik wacht nog steeds op mijn papieren voor mijn vooropleiding Verpleegkunde
die zou starten (als ze doorgaat) in oktober. ik moet een toelatingsproef doen voor de driejarige opleiding.
ik hoop eigenlijk dat de vooropleiding doorgaat
Dan duim ik voor jouquote:Op maandag 25 april 2005 01:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik duim voor je !!![]()
ik wacht nog steeds op mijn papieren voor mijn vooropleiding Verpleegkunde
die zou starten (als ze doorgaat) in oktober. ik moet een toelatingsproef doen voor de driejarige opleiding.
ik hoop eigenlijk dat de vooropleiding doorgaat
Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is.quote:Op maandag 25 april 2005 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor de zekerheid. Dingen uitsluiten.
Ik heb de laatste paar weken nogal last van hartritmestoornissen. Naar de cardioloog geweest, hartfilmpje laten maken... was niet onrustbarend maar ze willen toch nog een testje doen om zeker te weten dat er niks (ergs) aan de hand is.quote:Op maandag 25 april 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wil je het vertellen of liever niet hier?
Zelfde als mijn schoonzusje hadquote:Op maandag 25 april 2005 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar weken nogal last van hartritmestoornissen. Naar de cardioloog geweest, hartfilmpje laten maken... was niet onrustbarend maar ze willen toch nog een testje doen om zeker te weten dat er niks (ergs) aan de hand is.
Maar ja, zelfs als je weet dat er waarschijnlijk niks mis is ga je er niet graag heen
Dat kan ik me voorstellen. Vooral als het meer dan eens is.quote:Op maandag 25 april 2005 01:24 schreef wonderer het volgende:
Maar ja, zelfs als je weet dat er waarschijnlijk niks mis is ga je er niet graag heen
Vooral omdat ik over drie weken ga trouwen.quote:Op maandag 25 april 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfde als mijn schoonzusje had
Kan me voorstellen dat je liever geen artsen ziet, die molen van hun blijft iedereen liever uit
Zijn het dan niet voornamelijk spanningen die je hebt?quote:Op maandag 25 april 2005 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral omdat ik over drie weken ga trouwen.
Ja, waarschjjnlijk wel, hoewel tot nu toe stress vooral op mijn maag sloeg. Dit is nieuw voor me dus ik wil wel even zeker weten dat alles ok isquote:Op maandag 25 april 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zijn het dan niet voornamelijk spanningen die je hebt?
Kan me voorstellen dat een trouwerij opzich de nodige stress met zich meebrengt
Soms komt het opeens op een andere manier, bij mij sloeg het op mijn darmen maar opeens kreeg ik huiduitslagquote:Op maandag 25 april 2005 01:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, waarschjjnlijk wel, hoewel tot nu toe stress vooral op mijn maag sloeg. Dit is nieuw voor me dus ik wil wel even zeker weten dat alles ok is
En ik ga morgenmiddag met mijn maatje naar de rainbow experience dus dat is dan weer leuk
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 april 2005 01:35 schreef wonderer het volgende:
ThanksIk ga nu slapen, die afspraken zijn altijd zo belachelijk vroeg.
Truste allemaal!
Komt vast wel goedquote:Op maandag 25 april 2005 01:35 schreef wonderer het volgende:
ThanksIk ga nu slapen, die afspraken zijn altijd zo belachelijk vroeg.
Truste allemaal!
Die van in je fotoboek?quote:Op maandag 25 april 2005 01:35 schreef sararaats het volgende:
snik, mijn mummiefoto was niet zo goed als ik dacht
Surequote:
ik bedoel in het Truth or Dare topicquote:Op maandag 25 april 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die van in je fotoboek?
Niets mis mee
Ow, foutje van mijn kantquote:Op maandag 25 april 2005 01:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik bedoel in het Truth or Dare topic
misschien moet ik beter mijn best doen
Dat heb ik ooit eens al gedaan volgens mijquote:Op maandag 25 april 2005 01:45 schreef petre86 het volgende:
je weet het he.. als je um dicht gooit een nieuwe maken
mèt he (link in OP )
Had ze gepost in de topic "Jezelf verdrinken". Dit had ik niet verwacht van haarquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:17 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat je je er even overheen moet zetten en een flinke ademteug water nemen. In plaats van zo lang mogelijk wachten tot je lucht op is. Ik denk dat je dan niet in paniek raakt, wat wel zou gebeuren als je tot het einde wacht...
Ze denkt het, ze zegt niet dat ze het zou doen.quote:Op maandag 25 april 2005 01:49 schreef SlimShady het volgende:
![]()
Kijk eens wat ik nu toevallig zie:
[..]
Had ze gepost in de topic "Jezelf verdrinken". Dit had ik niet verwacht van haar![]()
Ze verteld de topicstarter hoe het "moet". Daar schrok ik van.quote:Op maandag 25 april 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze denkt het, ze zegt niet dat ze het zou doen.
Toch
He jachie, doe eens niet zo eng pratenquote:Op maandag 25 april 2005 01:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ze verteld de topicstarter hoe het "moet". Daar schrok ik van.
Want dat betekent dat ze er serieus over na heeft gedacht.
![]()
hey PSquote:Op maandag 25 april 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
He jachie, doe eens niet zo eng praten
Nee joh, ze gaat over 3 weken trouwen dus erover nadenken en het willen doen zijn 2 verschillende dingen
ksquote:
ik ook alquote:Op maandag 25 april 2005 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ks
Jawel, ik belande hier dankzij Peet en ben een beetje blijven hangen
welleuh, ik laat de uitdaging aan iemand anders overquote:
Het is een soort asiel hier somsquote:
met mij ookquote:Op maandag 25 april 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is een soort asiel hier soms
Yepz, met jou?
ik heb niet eens een vaginaquote:Op maandag 25 april 2005 02:13 schreef Jerruh het volgende:
ja wat doen jullie hier...
opzouten, zat topics in onzin waar je vulgaire vaginafotos en andere onzin kan quatschen!
*terug is van Bett ford*
Tssssssssssssk, en ik maar denken dat het een gastvrije reeks isquote:Op maandag 25 april 2005 02:13 schreef Jerruh het volgende:
ja wat doen jullie hier...
opzouten, zat topics in onzin waar je vulgaire vaginafotos en andere onzin kan quatschen!
*terug is van Bett ford*
quote:Op maandag 25 april 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tssssssssssssk, en ik maar denken dat het een gastvrije reeks is
Ik post geen vulgaire foto's, soms geniet ik ervanr
quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 01:45 schreef petre86 het volgende:
je weet het he.. als je um dicht gooit een nieuwe maken
mèt he (link in OP )
peet mag ook hoorquote:Op maandag 25 april 2005 02:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja, Peter. Nu weten we het wel, hoor.
moet ik eerst eens een foto vinden waar ik lachend opstaquote:Op maandag 25 april 2005 02:48 schreef SlimShady het volgende:
Upload eens een paar foto's van jou met een glimlach.
Ik zou jou eens lachend willen zien. Als je wil...
Ik vind 'm een beetje tegenvallenquote:
gods.. die's met een andere cam gemaakt, beneden.. maar ik ga eens wat proberenquote:Op maandag 25 april 2005 03:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje tegenvallen![]()
Als je nou dezelfde maakt als deze, maar dan met een smile...
http://fotoboek.fok.nl/userpics/92054_ikfok.JPG
Ok? Anders ga ik slapen...![]()
![]()
Allebei. Ik wil dromen van jouquote:Op maandag 25 april 2005 03:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
gods.. die's met een andere cam gemaakt, beneden.. maar ik ga eens wat proberen
moet het met een brege glimlach, of is een gewone ook al genoeg?
Ja duh.. jij begonquote:Op maandag 25 april 2005 04:00 schreef petre86 het volgende:
en ineens komen de lurkers weer uit hun schulpje hoor
en nu natuurlijk zeggen dat ik die niet krijgt te zienquote:Op maandag 25 april 2005 04:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ja ik moet wat.. ff een pose aannemen op een foto
Duh .. hij staat in m'n icoonquote:Op maandag 25 april 2005 04:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
en nu natuurlijk zeggen dat ik die niet krijgt te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |