ik duim voor je !!quote:Op maandag 25 april 2005 01:09 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Johh, gaat wel... Ik moet zoveel doen morgen en ik ben al een maand op zoek naar een nieuwe baan![]()
Das minder jaquote:Op maandag 25 april 2005 01:15 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Bij veel vacatures eisen ze dat je een rijbewijs hebt. En die heb ik nog niet (door omstandigheden).
Voor de zekerheid. Dingen uitsluiten.quote:Op maandag 25 april 2005 01:15 schreef SlimShady het volgende:
Alweer? Het was toch in orde. Dat zei je laatst.
Wil je het vertellen of liever niet hier?quote:Op maandag 25 april 2005 01:15 schreef wonderer het volgende:
Kweenie. Morgen naar het ziekenhuis enzo.
Positief blijvenquote:Op maandag 25 april 2005 01:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik duim voor je !!![]()
ik wacht nog steeds op mijn papieren voor mijn vooropleiding Verpleegkunde
die zou starten (als ze doorgaat) in oktober. ik moet een toelatingsproef doen voor de driejarige opleiding.
ik hoop eigenlijk dat de vooropleiding doorgaat
Dan duim ik voor jouquote:Op maandag 25 april 2005 01:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik duim voor je !!![]()
ik wacht nog steeds op mijn papieren voor mijn vooropleiding Verpleegkunde
die zou starten (als ze doorgaat) in oktober. ik moet een toelatingsproef doen voor de driejarige opleiding.
ik hoop eigenlijk dat de vooropleiding doorgaat
Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is.quote:Op maandag 25 april 2005 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor de zekerheid. Dingen uitsluiten.
Ik heb de laatste paar weken nogal last van hartritmestoornissen. Naar de cardioloog geweest, hartfilmpje laten maken... was niet onrustbarend maar ze willen toch nog een testje doen om zeker te weten dat er niks (ergs) aan de hand is.quote:Op maandag 25 april 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wil je het vertellen of liever niet hier?
Zelfde als mijn schoonzusje hadquote:Op maandag 25 april 2005 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar weken nogal last van hartritmestoornissen. Naar de cardioloog geweest, hartfilmpje laten maken... was niet onrustbarend maar ze willen toch nog een testje doen om zeker te weten dat er niks (ergs) aan de hand is.
Maar ja, zelfs als je weet dat er waarschijnlijk niks mis is ga je er niet graag heen
Dat kan ik me voorstellen. Vooral als het meer dan eens is.quote:Op maandag 25 april 2005 01:24 schreef wonderer het volgende:
Maar ja, zelfs als je weet dat er waarschijnlijk niks mis is ga je er niet graag heen
Vooral omdat ik over drie weken ga trouwen.quote:Op maandag 25 april 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfde als mijn schoonzusje had
Kan me voorstellen dat je liever geen artsen ziet, die molen van hun blijft iedereen liever uit
Zijn het dan niet voornamelijk spanningen die je hebt?quote:Op maandag 25 april 2005 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vooral omdat ik over drie weken ga trouwen.
Ja, waarschjjnlijk wel, hoewel tot nu toe stress vooral op mijn maag sloeg. Dit is nieuw voor me dus ik wil wel even zeker weten dat alles ok isquote:Op maandag 25 april 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zijn het dan niet voornamelijk spanningen die je hebt?
Kan me voorstellen dat een trouwerij opzich de nodige stress met zich meebrengt
Soms komt het opeens op een andere manier, bij mij sloeg het op mijn darmen maar opeens kreeg ik huiduitslagquote:Op maandag 25 april 2005 01:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, waarschjjnlijk wel, hoewel tot nu toe stress vooral op mijn maag sloeg. Dit is nieuw voor me dus ik wil wel even zeker weten dat alles ok is
En ik ga morgenmiddag met mijn maatje naar de rainbow experience dus dat is dan weer leuk
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 april 2005 01:35 schreef wonderer het volgende:
ThanksIk ga nu slapen, die afspraken zijn altijd zo belachelijk vroeg.
Truste allemaal!
Komt vast wel goedquote:Op maandag 25 april 2005 01:35 schreef wonderer het volgende:
ThanksIk ga nu slapen, die afspraken zijn altijd zo belachelijk vroeg.
Truste allemaal!
Die van in je fotoboek?quote:Op maandag 25 april 2005 01:35 schreef sararaats het volgende:
snik, mijn mummiefoto was niet zo goed als ik dacht
Surequote:
ik bedoel in het Truth or Dare topicquote:Op maandag 25 april 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die van in je fotoboek?
Niets mis mee
Ow, foutje van mijn kantquote:Op maandag 25 april 2005 01:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik bedoel in het Truth or Dare topic
misschien moet ik beter mijn best doen
Dat heb ik ooit eens al gedaan volgens mijquote:Op maandag 25 april 2005 01:45 schreef petre86 het volgende:
je weet het he.. als je um dicht gooit een nieuwe maken
mèt he (link in OP )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |