Foto's!!! WAAR!!? Deel ons jouw leedvermaakquote:Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
Hhhhheeeeeeuuujjjjj
Nou, ik zie dus foto's van een feessie in Z. waarbij ik WEER denk van, mijn god, gelukkig was ik er niet bij...Maarja, ik ben dan ook een schepsel vol met negativisme en cynisme
OH MY GODquote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Vraagt die rechter: "Valt hier nog wat te knabbelen?"
* wiz zwaait terug naar Shirleyquote:Op maandag 25 april 2005 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Shirley zwaait ook ff naar wizarddragon,aangezien ze hem alleen nog maar hier aantreft.![]()
Niet sporende mensen zijn okay.quote:Op maandag 25 april 2005 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's zijn niet normaal, vinden veel mensen.
En ik spoor ook niet.
Sorry, pardon...... Ja niet dat ik fotogeniek ben, maar voor zover ik weet was bovenstaand geen gekostumeerd bal...quote:Op maandag 25 april 2005 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waxxer! mijn eetlust! Wat doe je?
Olaf! En die rechter, is dat niet DePresident?quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Die linker acht zich dermate populair dat hij zeer regelmatig op de jongerenavonden verschijntquote:Op maandag 25 april 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Olaf! En die rechter, is dat niet DePresident?.
Getver.quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Brrrr...quote:Op maandag 25 april 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, hier meer keuze dan
Slaap lekker man!quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens naar bed toe.
Trusten allemaal![]()
Ik kan je geen ongelijk geven.quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens naar bed toe.
Trusten allemaal![]()
GMTA.quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Blond19 het volgende:
Als ik die mensen zie ben ik altijd weer tevreden met mijn looks
Wat? Dat ze koeienstront in plaats van hersenen hebben?quote:Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef wonderer het volgende:
Toch typisch dat je het aan hen wel kan zien...De meeste tenminste.
Was die linker niet jouw X?quote:Op maandag 25 april 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
-oops pic-
He wat zei je?? He?? Ja, nee, ja, nou, ik heb apfelkorn in me oowg!"
hou je van bomen? in IJsland hebben ze geen bomen namelijk.quote:Op maandag 25 april 2005 00:35 schreef Waxxer het volgende:
Ik emigreer maar naar IJsland, waar ik straatdichter wordt en heel gelukkig ben dan
Hee Petertjequote:Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef petre86 het volgende:
gnacht
Nou, zo ver wil ik niet gaan... maar de meeste zien er nogal nichterig uit en dat heeft niet te maken met hoe ze hun haar hebben of welke kleren ze dragen.quote:Op maandag 25 april 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat? Dat ze koeienstront in plaats van hersenen hebben?.
Heheh goh wat ben je lekker bescheiden.quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Blond19 het volgende:
Als ik die mensen zie ben ik altijd weer tevreden met mijn looks
msn is dood nu, dus tja ik kom hier ffquote:Op maandag 25 april 2005 00:35 schreef wonderer het volgende:
Ga je of kom je, Peet?
quote:Op maandag 25 april 2005 00:35 schreef Waxxer het volgende:
Ik emigreer maar naar IJsland, waar ik straatdichter wordt en heel gelukkig ben dan
wossies?quote:
Nou ja, als barman zijn daar goed betaalt....quote:Op maandag 25 april 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kan het je afraden..
Baas! We hebben de Kroon!!quote:Op maandag 25 april 2005 00:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
wossies?
morgennacht werken hooren dinsdagnacht.. en donderdagnacht..
was vanaaf naar de bios.. in zwolle.. de kroon..
Drank is daar keiduur, dus vergeet het maar.quote:Op maandag 25 april 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, als barman zijn daar goed betaalt....
Das waar ook, jij bent er geweest!!
trustenquote:Op maandag 25 april 2005 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Naja, dan moet ik gauw m'n diploma halen en naar andere oorden vertrekken![]()
Ik ga nu maar 's slapen!Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |