Foto's!!! WAAR!!? Deel ons jouw leedvermaakquote:Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
Hhhhheeeeeeuuujjjjj
Nou, ik zie dus foto's van een feessie in Z. waarbij ik WEER denk van, mijn god, gelukkig was ik er niet bij...Maarja, ik ben dan ook een schepsel vol met negativisme en cynisme
OH MY GODquote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Vraagt die rechter: "Valt hier nog wat te knabbelen?"
* wiz zwaait terug naar Shirleyquote:Op maandag 25 april 2005 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Shirley zwaait ook ff naar wizarddragon,aangezien ze hem alleen nog maar hier aantreft.![]()
Niet sporende mensen zijn okay.quote:Op maandag 25 april 2005 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's zijn niet normaal, vinden veel mensen.
En ik spoor ook niet.
Sorry, pardon...... Ja niet dat ik fotogeniek ben, maar voor zover ik weet was bovenstaand geen gekostumeerd bal...quote:Op maandag 25 april 2005 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waxxer! mijn eetlust! Wat doe je?
Olaf! En die rechter, is dat niet DePresident?quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Die linker acht zich dermate populair dat hij zeer regelmatig op de jongerenavonden verschijntquote:Op maandag 25 april 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Olaf! En die rechter, is dat niet DePresident?.
Getver.quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Brrrr...quote:Op maandag 25 april 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, hier meer keuze dan
Slaap lekker man!quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens naar bed toe.
Trusten allemaal![]()
Ik kan je geen ongelijk geven.quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens naar bed toe.
Trusten allemaal![]()
GMTA.quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Blond19 het volgende:
Als ik die mensen zie ben ik altijd weer tevreden met mijn looks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |