Weet nog niet hoelaat..ik post t morgen welquote:Op zondag 24 april 2005 22:26 schreef wonderer het volgende:
CDP, hoe laat ben je daar? En hoe herken ik je?
mot da kostuh?quote:Op zondag 24 april 2005 22:27 schreef Timmah het volgende:.
Ik verkoop je die vissen dan wel. Die kom hebben we dan weer net niet.
Kortom: Je moet meer posten kreng!quote:Op zondag 24 april 2005 22:29 schreef Timmah het volgende:
Goh.. Je ziet meteen weer dat ik het posten weer een beetje verleerd ben geloof ik.....
Truste dan maarquote:Op zondag 24 april 2005 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weet nog niet hoelaat..ik post t morgen wel
En donkergroene jas, roze/groen gestreept shirtje met witte longsleeve eronder
Gewone goudvissen zijn 1,50 per stuk. Sluierstaarten gaan voor 2,65 de deur uit.quote:
Grmbl!quote:Op zondag 24 april 2005 22:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kortom: Je moet meer posten kreng!.
quote:Er onder staat de tekst: ''Wordt het niet eens tijd voor een godsdienst die van alle mensen houdt?''.
Ik geloof niet dat wij elkaar kennen... * handje schudt *quote:
Kijk, dat valt dan weer haske mee na die kom. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 24 april 2005 22:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gewone goudvissen zijn 1,50 per stuk. Sluierstaarten gaan voor 2,65 de deur uit..
Aangenaam kennis te maken.quote:Op zondag 24 april 2005 22:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat wij elkaar kennen... * handje schudt *
Daarmee zijn er we er nog niet he? Plantjes... a 2,65 per stuk. Moeten om de paar weken vervangen worden. Daar bovenop komt het voer nog, beschikbaar in verschillende Prijsklasses. En je moet ook nog een grind enzo, en leuke steentjes, en desnoods zijn schatkistje of een kasteeltje ofzo.quote:Op zondag 24 april 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk, dat valt dan weer haske mee na die kom. Dat dan weer wel..
Best hoor...Best hoor. Beetje stoffig alleen, tis lang geleden dat ik aan het posten ben geweest.quote:Op zondag 24 april 2005 22:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken.
Hoe is het verder?
Maar dat past allemaal niet in die achtbaan!!quote:Op zondag 24 april 2005 22:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Daarmee zijn er we er nog niet he? Plantjes... a 2,65 per stuk. Moeten om de paar weken vervangen worden. Daar bovenop komt het voer nog, beschikbaar in verschillende Prijsklasses. En je moet ook nog een grind enzo, en leuke steentjes, en desnoods zijn schatkistje of een kasteeltje ofzo..
Stimmt. En daarom ben ik van mening dat het een onding is. Die vissen liggen waarschijnlijk met een dag of 2 op hun rug.quote:Op zondag 24 april 2005 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat past allemaal niet in die achtbaan!!.
Dus..geen...goudvissenachtbanenrace?quote:Op zondag 24 april 2005 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Stimmt. En daarom ben ik van mening dat het een onding is. Die vissen liggen waarschijnlijk met een dag of 2 op hun rug..
Sorryquote:Op zondag 24 april 2005 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus..geen...goudvissenachtbanenrace?.
.
Jouw Totoro is blijkbaar vet verneukt.quote:
Uit dat Kleine Winkeltje in Parijs?quote:Op zondag 24 april 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb ook een pluche Totoro, Totoro-posters aan de muur en zelfs een Japanse Karaoke-cd met Totoro-liedjes..
* Vuil ende jaloers kijk *quote:Op zondag 24 april 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb ook een pluche Totoro, Totoro-posters aan de muur en zelfs een Japanse Karaoke-cd met Totoro-liedjes..
Dag M'neerquote:Op zondag 24 april 2005 22:54 schreef Ryan_R het volgende:
Avond allemaal!!![]()
Dit weekend weer bezig geweest op mijn kamertje en ik kan er nog niet in.
Is er hier nog iets interessants gebeurd?
Konci inderdaad, aan de Boulevard Voltaire, maar je kunt je pluche Totoro ook bestellen via http://www.konci.comquote:Op zondag 24 april 2005 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Uit dat Kleine Winkeltje in Parijs?.
Ik wil ook een pluche Totoro.
M'neer doet de studie die jij ook gaat doen Timmah.quote:
Die is en francais.quote:Op zondag 24 april 2005 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Konci inderdaad, aan de Boulevard Voltaire, maar je kunt je pluche Totoro ook bestellen via http://www.konci.com.
Ik sta inmiddels al bijna een jaar in de H geloof ik.quote:Op zondag 24 april 2005 23:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hallo!
Ben je nieuw of al een ouwe rot?![]()
Als je voor de filmwetenschappen enz. gaat dan ligt het niet aan jou.quote:Op zondag 24 april 2005 23:00 schreef Timmah het volgende:
Zeg meneer Ryan_R... Ligt het aan mij of doe jij mijn toekomstige studie in U.?
Woeii.quote:Op zondag 24 april 2005 23:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als je voor de filmwetenschappen enz. gaat dan ligt het niet aan jou.![]()
IDat is namelijk wat ik studeer
http://imdb.com/title/tt0113568/quote:Op zondag 24 april 2005 23:11 schreef Ryan_R het volgende:
Wat is er nou weer leuk aan japanse tekenfilms? Somebody please explain!!!![]()
De Verhalen, de taal, de originaliteit, de creativiteit.quote:Op zondag 24 april 2005 23:11 schreef Ryan_R het volgende:
Wat is er nou weer leuk aan japanse tekenfilms? Somebody please explain!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |