Ja. LEUKquote:Op zondag 24 april 2005 20:59 schreef keizerpinguin het volgende:
haha ik vond de gewone nintendo veel leuker!!
[afbeelding]
Oeh! Die's wel hip designig!quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hihihi dat denk ik ook wel maar was leuk om even te laten weten![]()
Wat ruimhartig en lief van je!quote:Op zondag 24 april 2005 21:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb me gameboy aan mn nichtje gegeven
I'm loving the www.reluct.com sitequote:Op zondag 24 april 2005 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Knap werk! Leuk als je zoiets zelf zou kunnen maken..
Awesome!quote:
Ikwillut ikwillut ikwillut!quote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
De GoudvissenAchtbaan.
De goudvis is een lange-afstand-zwemmer, die in een ronde kom niet gelukkig is. Geen bewegingsmogelijkheden, geen plek om zich te verstoppen. iL-studio brengt een spannende achtbaan voor de goudvis. Na een hoek een bocht naar links en dan een kruispunt en een bocht naar rechts! Wat een sensatie moet dat zijn voor een vis met een geheugen van 7 seconden... In het midden zijn twee 'bakjes', waar je planten of visvoer in kunt zetten en dat zo ook een schuilplaats biedt aan de vissen. Goudvissen vinden het het gezelligst met meerderen en dat kan makkelijk in deze bak waar 12 liter water in gaat.
Timmah! Je Totoro wat doe je?!quote:
Sodetering.quote:
Je Totoro is haske weg!quote:Op zondag 24 april 2005 22:15 schreef Timmah het volgende:
Watissur met mijn Totoro? Ik zie geen avatars namelijk, omdat mijn Internet Explorer dusdanig verkloot is dat ik niks anders kan zien dan de teks-only-lay-out.
Maar ik ben er dus weer eens voor de verandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |