Trustequote:Op maandag 25 april 2005 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Naja, dan moet ik gauw m'n diploma halen en naar andere oorden vertrekken![]()
Ik ga nu maar 's slapen!Welterusten!

* PrintScreen ff Peetquote:

verhaaltjevoorlezen.......quote:Op maandag 25 april 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, slaap lekker hè, Waxje..

maar ik ga nog niet slapen hoorquote:Op maandag 25 april 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen ff Peetgedag komt zeggen

Daarom zeg ik ook gedag en geen welterustenquote:

Lorijntjequote:

goeienacht dan hequote:Op maandag 25 april 2005 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook gedag en geen welterusten

was wel leuk hoorquote:

quote:Op maandag 25 april 2005 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lorijntje
De hele ochtend heeft ze al dapper met haar kleine kleutervoetjes achter haar grotere broers door de dierentuin gestapperdestapt. Midden op het pad van de volière waar je doorheen mag lopen, zit een soort kuifkalkoen te schetteren. We vragen ons af wat hij wil. Mijn dochtertje, Lorijn, ziet er uit als een engeltje met staartjes dat nadenkt. Dan zegt ze met een lief en hoopvol stemmetje: ,,Mag ik hem doodtrappen?''

Ik ga niet slapenquote:

quote:Op maandag 25 april 2005 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lorijntje
De hele ochtend heeft ze al dapper met haar kleine kleutervoetjes achter haar grotere broers door de dierentuin gestapperdestapt. Midden op het pad van de volière waar je doorheen mag lopen, zit een soort kuifkalkoen te schetteren de kuthaan van de buren te kraaien. We vragen ons af wat hij wil. Mijn dochtertje, Lorijn, ziet er uit als een engeltje met staartjes dat nadenkt. Dan zegt ze met een lief en hoopvol stemmetje: ,,Mag ik hem doodtrappen?''

Uhhhhhhhhhhh, nog wat leuks gedaan dit weekend?quote:Op maandag 25 april 2005 00:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Snij aub een onderwerp aan want dit gaat nergens over.
Bij de weg, Hoi PrintScreen, hoeissie?

* Dapper was en heeft gekekenquote:

Johh, gaat wel... Ik moet zoveel doen morgen en ik ben al een maand op zoek naar een nieuwe baanquote:Op maandag 25 april 2005 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhh, nog wat leuks gedaan dit weekend?
Heej SlimShadyalles okay hier
Met jou?
En noem me maar PS hoor, PrintScreen is zo lang

Owquote:Op maandag 25 april 2005 01:09 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Johh, gaat wel... Ik moet zoveel doen morgen en ik ben al een maand op zoek naar een nieuwe baan![]()

Tis er?quote:Op maandag 25 april 2005 01:14 schreef wonderer het volgende:
*zucht*

Bij veel vacatures eisen ze dat je een rijbewijs hebt. En die heb ik nog niet (door omstandigheden).quote:Op maandag 25 april 2005 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ow
Morgen dus druk.
Is er makkelijk aan werk te komen bij jullie of zoek je iets specifieks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |