Had ze gepost in de topic "Jezelf verdrinken". Dit had ik niet verwacht van haarquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:17 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat je je er even overheen moet zetten en een flinke ademteug water nemen. In plaats van zo lang mogelijk wachten tot je lucht op is. Ik denk dat je dan niet in paniek raakt, wat wel zou gebeuren als je tot het einde wacht...

Ze denkt het, ze zegt niet dat ze het zou doen.quote:Op maandag 25 april 2005 01:49 schreef SlimShady het volgende:
![]()
Kijk eens wat ik nu toevallig zie:
[..]
Had ze gepost in de topic "Jezelf verdrinken". Dit had ik niet verwacht van haar![]()

Ze verteld de topicstarter hoe het "moet". Daar schrok ik van.quote:Op maandag 25 april 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze denkt het, ze zegt niet dat ze het zou doen.
Toch

He jachie, doe eens niet zo eng pratenquote:Op maandag 25 april 2005 01:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ze verteld de topicstarter hoe het "moet". Daar schrok ik van.
Want dat betekent dat ze er serieus over na heeft gedacht.
![]()

hey PSquote:Op maandag 25 april 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
He jachie, doe eens niet zo eng praten
Nee joh, ze gaat over 3 weken trouwen dus erover nadenken en het willen doen zijn 2 verschillende dingen

ksquote:

ik ook alquote:Op maandag 25 april 2005 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ks
Jawel, ik belande hier dankzij Peet en ben een beetje blijven hangen

welleuh, ik laat de uitdaging aan iemand anders overquote:

Het is een soort asiel hier somsquote:

met mij ookquote:Op maandag 25 april 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is een soort asiel hier soms
Yepz, met jou?

ik heb niet eens een vaginaquote:Op maandag 25 april 2005 02:13 schreef Jerruh het volgende:
ja wat doen jullie hier...
opzouten, zat topics in onzin waar je vulgaire vaginafotos en andere onzin kan quatschen!
*terug is van Bett ford*

Tssssssssssssk, en ik maar denken dat het een gastvrije reeks isquote:Op maandag 25 april 2005 02:13 schreef Jerruh het volgende:
ja wat doen jullie hier...
opzouten, zat topics in onzin waar je vulgaire vaginafotos en andere onzin kan quatschen!
*terug is van Bett ford*

quote:Op maandag 25 april 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tssssssssssssk, en ik maar denken dat het een gastvrije reeks is
Ik post geen vulgaire foto's, soms geniet ik ervanr

quote:

quote:Op maandag 25 april 2005 01:45 schreef petre86 het volgende:
je weet het he.. als je um dicht gooit een nieuwe maken
mèt he (link in OP )

peet mag ook hoorquote:Op maandag 25 april 2005 02:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja, Peter. Nu weten we het wel, hoor.

moet ik eerst eens een foto vinden waar ik lachend opstaquote:Op maandag 25 april 2005 02:48 schreef SlimShady het volgende:
Upload eens een paar foto's van jou met een glimlach.
Ik zou jou eens lachend willen zien. Als je wil...

Ik vind 'm een beetje tegenvallenquote:

gods.. die's met een andere cam gemaakt, beneden.. maar ik ga eens wat proberenquote:Op maandag 25 april 2005 03:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje tegenvallen![]()
Als je nou dezelfde maakt als deze, maar dan met een smile...
http://fotoboek.fok.nl/userpics/92054_ikfok.JPG
Ok? Anders ga ik slapen...![]()
![]()

Allebei. Ik wil dromen van jouquote:Op maandag 25 april 2005 03:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
gods.. die's met een andere cam gemaakt, beneden.. maar ik ga eens wat proberen
moet het met een brege glimlach, of is een gewone ook al genoeg?

Ja duh.. jij begonquote:Op maandag 25 april 2005 04:00 schreef petre86 het volgende:
en ineens komen de lurkers weer uit hun schulpje hoor

en nu natuurlijk zeggen dat ik die niet krijgt te zienquote:Op maandag 25 april 2005 04:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ja ik moet wat.. ff een pose aannemen op een foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |