Niet naar mij kijken, geen idee. Tenzij je yaoi bedoelt.quote:Op zondag 24 april 2005 23:11 schreef Ryan_R het volgende:
Wat is er nou weer leuk aan japanse tekenfilms? Somebody please explain!!!![]()
Ik heb nog beestjes op mijn kamer ja. Een supergrote Stitch en Nemo is ook van de partijquote:Op zondag 24 april 2005 23:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://imdb.com/title/tt0113568/
Nouja, niet iets met pluche beestjes in ieder geval.
Dat lijkt me voor kinderen.
Yaoi? Hmmm...Lijkt me niks. Ben op dit moment wel een shounen-ai aan het volgen. Loveless.quote:Op zondag 24 april 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet naar mij kijken, geen idee. Tenzij je yaoi bedoelt.
Ok... Ok... dat geef ik toe.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2005 23:26 schreef Timmah het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Heb morgen 2 herkansingen, moet wel lukken. Auf Wiedersehen!
quote:Op zondag 24 april 2005 23:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Yaoi? Hmmm...Lijkt me niks. Ben op dit moment wel een shounen-ai aan het volgen. Loveless.
[afbeelding]
My lips are sealed.quote:Op zondag 24 april 2005 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik dit weekend nog sappige roddels moeten missen?
Sperma plakt he?quote:
Zuinigheid, verstrooidheid of dronkenschap?quote:Op zondag 24 april 2005 23:38 schreef LuQas het volgende:
Ik heb net de afwas gedaan met shampoo in plaats van afwasmiddel, dat ruikt echt lekker!
Het is zondag en het afwasmiddel was op.quote:Op zondag 24 april 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zuinigheid, verstrooidheid of dronkenschap?
En hoe laat ontdekte je dat?quote:Op zondag 24 april 2005 23:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het is zondag en het afwasmiddel was op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |