Dat hangt van het tevoko feest af, neem m'n mobie wel even mee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:41 schreef MrAli het volgende:
Hey Ruub, hoe laat zou jij bij Vliet zijn?
Gewoon minimaal een 100 mbit lijntje eisen joh.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb kabeltex trouwens net eventjes een mailtje verstuurt, we kregen de factuur van april binnen en het viel me op dat we het 'family' abonnement hebben. Dit abonnement bestaat niet, althans, volgens de site. Daarbij komt m'n download snelheid overeen met die van mini, en m'n uploadsnelheid met die van entry, terwijl we een bedrag per maand betalen wat dichter bij light in de buurt komt. ( download meer dan 2x zo hoog, upload meer dan 4x)
Dus, ik heb eventjes om enige opheldering van deze beunhazen gevraagd.
grrquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:46 schreef DearPrudence het volgende:
T V P
Ohjee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:25 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
grr![]()
Trouwens Esmé, ik was even in de Trekplijster vandaag en daar kocht iemand anti-verkoudheids dingen omdat d'r dochter helemaal dicht zat ofzo... Ze had morgen ook toneel, dus wordt nog leuk met al die types:
*neus snuit*, snotter snotter
*de nachtmerrie van midzomernachtdroom*
Ik zal er niet op letten hoor, doe gewoon je ding en laat zien wat je kan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohjee.Word inderdaad zoiets van:
"Nog sneller *hatsjoe* dan de schijf *snif* van de maan *kuch*"
"Eh.. wat zei je?"
"Nog sneller *snif* dan de schijf *snif* van de maan *hatsjoe*"Eeeeuw
quote:(11:56:43) NerdoNielso:: gefeliciteerd ricky
(11:56:52) Rick: jah bedankt:D
(11:57:00) NerdoNielso:: hoe oud ben je nou geworden? 13?
(11:57:14) Rick: 11
(11:57:19) NerdoNielso:: ah okey
(11:57:29) NerdoNielso:: dan zie je er wel oud uit hoor, voor je leeftijd...
(11:57:41) Rick:weet ik
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:44 schreef MrAli het volgende:
Ik zal er niet op letten hoor, doe gewoon je ding en laat zien wat je kan.
muahahah in 1 weekend?quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:04 schreef MrAli het volgende:
Zo, ik ga nu maar eens pitten, morgen weer met de boot van 9 uur naar de overkant zum voetballen.
En ik heb me bij deze ook voorgenomen om dit weekend mijn kamer eens grondig op te ruimen, volgens ene heer Maas was dat ook wel nodig volgens mij.
Adios!
m.a.w. Komen jullie 1 mei of nietquote:Laat me even weten of je wel of juist niet komt en wat je drinkt. Dat is wat makkelijker met inkopen doen.
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, gilt die ene nou Lightningbolt?
http://content.collegehumor.com/media/movies/lookatthesenerds.mpa
Later naar bed gaan, dan heb je dat probleem niet.quote:
Bij nader inzien kan ik misschien idd beter de hele zomervakantie ervoor uittrekken.quote:
En dan noem je trainen, damn man, je moest je echt heel diep schamen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Was gister idd wel gezellig bij RubenVanochtend dus atletiek (zonder die lafaard van een Henk, ja d'r is toch niemand dus kom ik ook maar niet en ik heb last van m'n bovenbeen (sure...)). Eerst even estafette, en daarna hoogspringen, maar och wat ligt die mat lekker
dus 90% van de tijd op de mat in de zon gelegen
![]()
zet even een / achter het linkje naar jou bak, anders probeert hij naar 10.0.0.151 te connectenquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:36 schreef MrAli het volgende:
En dan de party van Vliet gisteravond:
(Voor al de foto's, kijk dan hier!)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat lukt mij anders prima hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
zet even een / achter het linkje naar jou bak, anders probeert hij naar 10.0.0.151 te connecten
Nu al?quote:
Ik ga na het stuk van Esmé door naar Rick.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nu al?
En trouwens, ik ben dus vanavond naar Esmé te kijken, dus of ik nog naar Cel 4 kom weet ik niet, en zoja hoe laat weet ik dus dan ook niet.
nee, bij die van mij heb ik er andere gezichten op geplaktquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef MrAli het volgende:
Niels z'n bureaublad achtergrond:
[afbeelding]
Lijkt me pijnlijk, maar dat zal wel meevallen als er toch mensen zijn die het doen. En het lijkt me ook onhanding, en buiten dat vind ik het ook nog eens niet mooi.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:35 schreef NerdoNielso het volgende:
Hier nog iemand interesse voor corset-piercing...
http://www.bmezine.com/news/pubring/20050417.html
[afbeelding]
Ik vond het nou echt wat voor jouquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
Lijkt me pijnlijk, maar dat zal wel meevallen als er toch mensen zijn die het doen. En het lijkt me ook onhanding, en buiten dat vind ik het ook nog eens niet mooi.
uhm, snoep wat ondertussen overdatum is, zakken chips die bol zijn, schroeven die je al maanden kwijt was en huiswerk wat je vorige week had moeten inleveren?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:57 schreef MrAli het volgende:
Damn, wat je zoal niet tegen komt als je je kamer opruimt zeg.
Dat eerst is wel waar, maar dan op mijn bureau. Zakken chips worden niet bol, hooguit de chip die erin zitten / zaten. En die laatste twee kloppen wel aardig jah.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
uhm, snoep wat ondertussen overdatum is, zakken chips die bol zijn, schroeven die je al maanden kwijt was en huiswerk wat je vorige week had moeten inleveren?
Hey, idioot, ookal ga je dan fietsen (denk ik), ik moet nog eten gek!quote:
Had toch meteen een mail teruggestuurd? Maar ik ben dus aanwezig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:33 schreef NerdoNielso het volgende:
aan: Esmé, Ruben, Suuz, Kees, Marcus
1 mei 2005:
[..]
m.a.w. Komen jullie 1 mei of niet
Fargo komt zo 'ns op TV, die wil ik zien. Geen zin om uit te gaan, volgende week doen we het wel dubbel overquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Terug van Rick, was wel aardig maar Joep en Patrick gingen ook, en verder kende ik daar niemand, dus ik vond het ook wel welletjes.
Vanavond ga ik iig nog even langs Cel 4, maar uit ga ik denk ik niet.
Mooi gezegt, en goed gebracht!quote:Ik wens u goede nacht, u allemaal.
Houd u van Puck, klap dan uit alle macht,
dan slaapt ze goed, zeer goed vannacht!
*plieing* (camera aan)quote:Op zondag 24 april 2005 04:49 schreef MrAli het volgende:
Dit is dus Puck, gespeeld door Esmé Deppe!
[afbeelding]
(Owja, wat me opviel is dat je pa volgens mij de hele uitvoering door de camera heeft gevolgt, maar dat zal je zelf van te voren ook al wel geweten hebben denk ik.)
Sorry Kees, mijn fout, foutief beschuldigd van niet terug mailenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Had toch meteen een mail teruggestuurd? Maar ik ben dus aanwezig.
Ik heb mijn camera tijdens de voorstelling zelf niet gebruikt Niels, ik had het veel te druk met het stuk volgen.quote:Op zondag 24 april 2005 04:51 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
*plieing* (camera aan)
pause
*poeing* (camera uit)
Die geluiden vielen best wel op
Wie was z'n sleutel nou verloren?quote:Op zondag 24 april 2005 05:07 schreef MrAli het volgende:
Verder was de Koog wel grappig, kwam al snel Vliet tegen, die er al was, nog even terug naar de fiesten omdat hij wat moest wegbrengen en ik mijn bak nog op slot moest zetten. Toen we weer bij de Wijsneus stonden, stonden Boom etc. nog maar 2 meter voor ons in de rij. Dat schoot dus niet op, en hij wou ook niet naar de Danze totdat er iemand naar buiten kwam, toen stonden we opeens heel snel in de Danze.Daar ons prima vermaakt en toen nog even nadat hij zijn fietssleuteltje verloren was, de fiets bij Boom achterop en hij bij mij achterop naar huis gebracht, en toen met Marcus, Boom en Niels hier nog even een eitje gebakken.
Special effects voor m'n verjaardagquote:Kaliumchloraat zit vaak in kunstmest, vooral in Belgie makkelijk in de boerenwinkel te verkrijgen. Koop kunstmest met een groot percentage kaliumchloraat (staat gewoon op de verpakking). Sommige drogisten verkopen het ook. Mengen (een deel) met twee gewichtsdelen fijne suiker en twee delen salmiak (NH4CL) dat kun je gewoon bij de drogist kopen.
Pas op, kaliumchloraat en suiker bij elkaar is zeer brandbaar. Meng het in plastic of houten kommen, met idem roerdingen, geen ijzer (een vonk kan genoeg zijn…). Salmiak vertraagt de branding juist, het best kun je eerst salmiak en suiker mengen en dat weer met het kaliumchloraat. Als je alles goed gemeng hebt kun je het in een verpakking stoppen (plestik zak, stukje afgezaagde plestik rioolpijp, melkpak, afekapt bierblikje… met een paar bossen prei er bovenop valt het dan niet eens meer op) dat je met plakband dichtplakt. Probeer even een vingerhoedje van je mengesel in het park om te zien of het lekker rookt. Om de boel te laten ontbranden volstaat het duwen van een sigarettenpeuk door het plakband, als je het goed gedaan hebt krijg je geen steekvlammen en dat soort enge dingen, maar een regelmatig ontwikkelende reusachtige witte wolk…
Dat is ook wel aardigquote:neem aluminiumpoeder en kaliumnitraat, meng dit met zwavel en houtskool plus wat magnesiumpoeder.
dan krijg je een soort opgewaardeerde buskruit.
> "Ja hij bakt aan"quote:Op zondag 24 april 2005 05:07 schreef MrAli het volgende:
.. hij bij mij achterop naar huis gebracht, en toen met Marcus, Boom en Niels hier nog even een eitje gebakken.
Als je serieus bezig wilt zijn moet je rode fosfor met kaliumnitraat mengen, dacht ikquote:
Ach, ik kan wel werken in een ruimte waar het -20 is (H)quote:Op zondag 24 april 2005 11:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Als je serieus bezig wilt zijn moet je rode fosfor met kaliumnitraat mengen, dacht ik.
*knip*
Dus.
http://www.pharmacy-onlin(...)SODIUM%20BICARBONATEquote:Op zondag 24 april 2005 11:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach, ik kan wel werken in een ruimte waar het -20 is (H)
maar uhm... hoe kom ik nou weer aan bicarbonaat (H)
> "Dude, waarom staat er 'explosiegevaar' op die tonnen daar?"quote:Op zondag 24 april 2005 11:56 schreef -Mzraki- het volgende:
Of, als je het nu echt goed en groot wilt aanpakken:
http://www.alibaba.com/ma(...)aceutical_Grade.html
100 ton.
ik mag het toch gewoon kapot slaan en daarna bij gedestileerd water mengen dusquote:Op zondag 24 april 2005 11:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://www.pharmacy-onlin(...)SODIUM%20BICARBONATE
Wel in pilvorm, maar dat werkt misschien ook wel, 61 dollars voor 1000 500mg pillen.
Dat is toch gewoon 50 mililiter?quote:SODIUM BICARBONATE 8.400% (50 ML)
Dat is de grap, die stoffen an sich doen geen reet, het is het genitreerde glycerine wat zo gevaarlijk is, sodium bicarbonaat helpt gewoon met dat nitratieprocesquote:Op zondag 24 april 2005 11:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
> "Dude, waarom staat er 'explosiegevaar' op die tonnen daar?"
< "Uhm misschien omdat het redelijk ontbrandbare explosieven zijn"
Damn, ja, die stond eronderquote:Op zondag 24 april 2005 11:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik mag het toch gewoon kapot slaan en daarna bij gedestileerd water mengen dus
maar uhm:
[..]
Dat is toch gewoon 50 mililiter?
Goed dat je het zegt, anders was ik het vergeten -> ik zit ook in de tuinquote:Op zondag 24 april 2005 12:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Maar goed, genoeg de mad chemist uitgehangen, ik ga in de tuin duits lezen.
quote:
Van Vliet natuurlijk, who else.quote:
En jullie pikken mij niet eens even op..quote:Op zondag 24 april 2005 13:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Right, voetballen dus, to texelveld we march.
Ik heb eigenlijk geen drol gedaan, zat niet echt fut in vandaagquote:Op zondag 24 april 2005 16:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Ja, was erg lekker, ben nu alleen wel best moe moet ik zeggen.
Je bent gewoon een beunhaasquote:Op zondag 24 april 2005 16:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen drol gedaan, zat niet echt fut in vandaag
Ok, er is visite (verjaardag moeder) dus ik zit in de tuin
quote:Op zondag 24 april 2005 17:10 schreef DearPrudence het volgende:
En nee, ik was niet uit, want ik was moe. En jullie waren volgens Inge niet meer in Cel4.
Doet me denken aan mijn tijd als hulp-zwarte piet... Dagen later een keer aan je oor krabben en een zwarte hand terug krijgenquote:Op zondag 24 april 2005 17:10 schreef DearPrudence het volgende:
Wat een lof!Danku Ali + Niels.
Ik ben nog deels groen, en nu ook deels rood door de zon. Mooie combi.
Cel 4, wat is datquote:Het ging ook heel goed gisterBen blij. en moe.
En nee, ik was niet uit, want ik was moe. En jullie waren volgens Inge niet meer in Cel4.
quote:Op zondag 24 april 2005 17:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]![]()
.
Hehe, ja, daar waren we wel, maar Thomas had een leuker antwoord.
Inge smsde Thomas: "Iedereen in Cel 4?"quote:Op zondag 24 april 2005 17:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Oke, ik weet niet echt wat hij gezegd had. Inge had dat alleen maar mee te delen.
Had ik dus ook last van... (was nog beetje in dromemland na gister avond denk ikquote:Op zondag 24 april 2005 16:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen drol gedaan, zat niet echt fut in vandaag
Ere wie ere toekomt!quote:Op zondag 24 april 2005 17:10 schreef DearPrudence het volgende:
Wat een lof!Danku Ali + Niels.
Ik ben nog deels groen, en nu ook deels rood door de zon. Mooie combi.
Het ging ook heel goed gisterBen blij. en moe.
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat echt niet weet he?quote:Op zondag 24 april 2005 17:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn tijd als hulp-zwarte piet... Dagen later een keer aan je oor krabben en een zwarte hand terug krijgen
[..]
Cel 4, wat is datEn uhm hopelijk weer uitgerust voor dinsdag
![]()
Zozo, toemaar.quote:Op zondag 24 april 2005 17:20 schreef DearPrudence het volgende:
Ennihow, wij hebben bezoek (deels uit sint maarten), dus ik ga weer lekker buiten zitten.
Haha, toen was ik er zeker nog niet.quote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inge smsde Thomas: "Iedereen in Cel 4?"
we zaten daar maar wat te chillen met z'n 4en, dus die Thomas: "Nee, we lopen elkaar nu allemaal onder te kotsen bij de Hilstra's, vage shit hiero"
En zij: "Oh oh oh, dat is niet zo mooi" ofzo
En Thoom: "Sterke drank are bad mmm'kay?"
Dijenkletser.
Wat heb jij gisteravond allemaal uitgespookt?quote:Op zondag 24 april 2005 17:45 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Had ik dus ook last van... (was nog beetje in dromemland na gister avond denk ik)
maar was wel ff leuk![]()
nee hoor, die is al een tijdje in nederland en gaat alle kennissen even langs. Hij is vandaag pas gekomen, dus niet voor de voorstelling nee.quote:Op zondag 24 april 2005 17:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zozo, toemaar.Waren die speciaal voor je voorstelling naar Nederland gekomen?
Ohja, mijn zus was idd door Jord uitgenodigd, en aangezien het zo'n famlie-feest iets was waarbij je een gezinslid moest/mocht meenemen had ik er ook heen gekund. Geen zin. Mude.quote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inge smsde Thomas: "Iedereen in Cel 4?"
we zaten daar maar wat te chillen met z'n 4en, dus die Thomas: "Nee, we lopen elkaar nu allemaal onder te kotsen bij de Hilstra's, vage shit hiero"
En zij: "Oh oh oh, dat is niet zo mooi" ofzo
En Thoom: "Sterke drank are bad mmm'kay?"
Dijenkletser.
Tja laat maar zegge ik was bij een dame thuis... gezellig veel gelachen... je weet wel genoeg zoquote:Op zondag 24 april 2005 17:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat heb jij gisteravond allemaal uitgespookt?
Hakkelen? Kom op zeg, ik heb geloof ik twee keer gezien dat iemand zich even versprak ofzo, maar die teksten waren echt niet de makkelijkste.quote:Op zondag 24 april 2005 18:39 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm.. kabelkrant is niet helemaal vol lof, jammer genoeg. Vond het zinnetje: "Na wat hakkelen en slechte timing bladiebla.." wel wat hard.
Maar ik had een 'glansrol'![]()
Als je nu ook nog zegt dat jullie met z'n tweeën waren, dan weet ik helemaal genoeg.quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Tja laat maar zegge ik was bij een dame thuis... gezellig veel gelachen... je weet wel genoeg zo
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden, dinsdag is the big dayquote:Op zondag 24 april 2005 18:39 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm.. kabelkrant is niet helemaal vol lof, jammer genoeg. Vond het zinnetje: "Na wat hakkelen en slechte timing bladiebla.." wel wat hard.
Ik las het jaquote:Op zondag 24 april 2005 18:39 schreef DearPrudence het volgende:
en dat hakelen moet je gewoon lezen als dat sommige spelers in het begin ietwat nerveus warenquote:Jonge Shakespeare-acteurs overwinnen hun schroom
door Bart Bosch
zondag 24 april 2005
Een kleine 200 bezoekers hebben zaterdag-
avond genoten van Shakespeare’s Midzo-
mernachtsdroom door het Jongerentheater.
In de Bgm. de Koninghal bleek dat zich on-
der de 14 jonge cursisten van de Muziek- en
Dansschool aardig wat acteertalent bevindt.
Onder leiding van regisseuse Anneke Berg-
huis werkten zij acht maanden aan het stuk.
Berghuis is er opnieuw in geslaagd om ver-
schillende disciplines zoals toneel, zang en
muziek in één grote productie te verenigen.
Toch pakte de keuze voor het stuk van Sha-
kespeare niet in alle opzichten gelukkig uit.
Door de (te) vele liefdesintriges in verschil-
lende werelden (de werkelijke en de elfen-
wereld) was het verhaal moeilijk te volgen.
Het duurde lang voordat duidelijk werd wie
wie nou eigenlijk wie was, ook door een
overdosis aan hoofdpersonnages.
Daarbij was niet bevordelijk dat er veel dub-
belrollen waren en meiden, bij gebrek aan
jongens, mannenrollen moesten vertolken.
En twee uur aan soap-achtige liefdesverwik-
kelingen was misschien teveel van ’t goede.
Toch werd de essentie prima overgebracht:
liefde en lust brengen zowel het beste als
het slechtste in de mens naar boven.
Na enig gehakkel en slechte timing sloegen
de jonge acteurs zich uitstekend door de
gecompliceerde, 400 jaar oude tekst heen.
Gaandeweg verdween de schroom en groei-
den hun zelfvertrouwen en expressiviteit.
De muziek van jeugdorkest De Groovers
o.l.v Mathieu Vulto kwam goed uit de verf.
Met name Hedwig Ens op harp en Renske
van Raaphorst op dwarsfluit zorgden voor
de bijpassende, sprookjesachtige klanken.
Het klassiek-Atheense en ronduit betove-
rende elfenwerelddecor van Ineke Kuiper en
Patrick Tanghe was een lust voor het oog.
Koning Oberon (Ariana Standaart) broedt snode plannen uit met Puck, een glansrol van Esmé Deppe (l.).
Eind goed, al goed: de geliefden zijn na erotische escapades herenigd en beloven elkaar eeuwige trouw.
Vandaar dat Niels het zo goed vondquote:Eind goed, al goed: de geliefden zijn na erotische escapades herenigd en beloven elkaar eeuwige trouw.
Laat ik het zo zeggen, ze waren niet naakt zoals in de film, maar dat had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef errrrr het volgende:
[..]
Vandaar dat Niels het zo goed vond
Nog even Duits lezen en dan ga ik slapen...
Dat de webcam van de vvv niet werkt?quote:Op maandag 25 april 2005 09:21 schreef MrAli het volgende:
Webcams op Texel
Zo kom je nog eens wat tegen op zoek naar informatie voor een debat.
ik heb zo'n vermoeden dat je het voor de verandeing over mij hebtquote:Op maandag 25 april 2005 15:27 schreef MrAli het volgende:
Automobilist gepakt na dodemansrit door stad
Niels z'n toekomstbeeld, als ie ooit z'n rijbewijs zal halen.
"He, damn, waar zit de rem nou?"
*Niels trapt vervolgens het gaspedaal nog veel harder in.*
tja, want ik zou het gas pedaal sowieso al vol intrappenquote:Op maandag 25 april 2005 17:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat je het voor de verandeing over mij hebt![]()
rijstijl van Niels: Ik heb toch een airbag en een riemquote:Op maandag 25 april 2005 17:16 schreef il_mostro het volgende:
[..]
tja, want ik zou het gas pedaal sowieso al vol intrappenen die rem is met mijn rijstijl niet nodig
![]()
In mijn rijstijl heb je idd ook geen rem nodig, die heb ik er zelfs uit gesloopt, scheelt weer gewicht.quote:Op maandag 25 april 2005 17:16 schreef il_mostro het volgende:
[..]
tja, want ik zou het gas pedaal sowieso al vol intrappenen die rem is met mijn rijstijl niet nodig
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 17:07 schreef -Mzraki- het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/6659
Tja, vrij dom.
Nee, inderdaad, sowieso het idee: Ik ga alcohol op mezelf spuiten en aansteken, what was he thinking?quote:Op maandag 25 april 2005 17:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Wat een debiel. En dat spuit je toch niet uit met water? Algemeen bekend. Doe dan met een doek, of zand of wat dan ook.
Ik ook, dan is er meer ruimte voor mijquote:Op maandag 25 april 2005 17:43 schreef DearPrudence het volgende:
En wat betreft over dat opscheppen over die rijstijl: Ik hoop dat jullie nooit, maar dan ook nooit jullie rijbewijs krijgen.
Het moet me lukken de eerste te zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 17:43 schreef DearPrudence het volgende:
En wat betreft over dat opscheppen over die rijstijl: Ik hoop dat jullie nooit, maar dan ook nooit jullie rijbewijs krijgen.
Geen zin in Oostenrijk?quote:Op maandag 25 april 2005 17:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ook, dan is er meer ruimte voor mij.
Jawel, dat is juist m'n punt. Met zo'n rijstijl bereiken we Oostenrijk nooit, dan gaan we ergens halverwege Duitsland wel in de spin op de Autobahn met 160 km/h en sterven we een jonge dood.quote:
I know, maar ik zal heus niet zo rijden hoor.quote:Op maandag 25 april 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jawel, dat is juist m'n punt. Met zo'n rijstijl bereiken we Oostenrijk nooit, dan gaan we ergens halverwege Duitsland wel in de spin op de Autobahn met 160 km/h en sterven we een jonge dood.
Dus..
Dude, je wordt toch geen zondagsrijder he?quote:Op maandag 25 april 2005 18:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
I know, maar ik zal heus niet zo rijden hoor.Lekker doorgassen wel, maar niet absurt ofzo.
hoef je niet bang voor te zijn want denk toch dat de minimale snelheid op 230 ligtquote:Op maandag 25 april 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jawel, dat is juist m'n punt. Met zo'n rijstijl bereiken we Oostenrijk nooit, dan gaan we ergens halverwege Duitsland wel in de spin op de Autobahn met 160 km/h en sterven we een jonge dood.
Dus..
Niet lang iig,quote:Op maandag 25 april 2005 19:02 schreef il_mostro het volgende:
[..]
hoef je niet bang voor te zijn want denk toch dat de minimale snelheid op 230 ligt![]()
Jaquote:Op maandag 25 april 2005 20:00 schreef -Mzraki- het volgende:
Is het jullie opgevallen?
De nieuwe knoppen en blaadjes aan de bomen?
Nee natuurlijk niet, ik zeg toch:quote:Op maandag 25 april 2005 18:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dude, je wordt toch geen zondagsrijder he?
Vanmorgen ook weer een Duitser voor me die stapvoets reed in Den Burg... en ik moest verdomme naar school!
Met die Fiat Panda, of een andere hoestbui op wielen?quote:Op maandag 25 april 2005 19:02 schreef il_mostro het volgende:
[..]
hoef je niet bang voor te zijn want denk toch dat de minimale snelheid op 230 ligt![]()
a) Ik heet geen Hansquote:Op maandag 25 april 2005 19:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Niet lang iig,
a) Alwin is vergeten te tanken
b) De tank is kapot
c) Hij blaast de motor op
d) Hij heeft een sticker op z'n bumper met daarop "You nazi's!"
Nee, sorry. Zal er eens op letten.quote:Op maandag 25 april 2005 20:00 schreef -Mzraki- het volgende:
Is het jullie opgevallen?
De nieuwe knoppen en blaadjes aan de bomen?
Jij dierenbeul!quote:Op maandag 25 april 2005 20:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja
Was het jullie opgevallen?
Wespen in de lucht, ik heb de eerste al doodgereden met m'n scooter![]()
Het is toch wat he?quote:Op maandag 25 april 2005 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Zegt Esmé psst tegen me via msn, wil ik hoi terug zeggen, gaat ze offline.
quote:Anyway, net een melk reportage van Radar gezien, erg interessant, die Amerikanen zijn ook een stel ongenuanceerde onelinende schreeuwertjes he.
het duurde anders heel lang tot ik een antwoord kreeg. En ik kon mijn vraag al aan Kees stellen.quote:Op maandag 25 april 2005 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Zegt Esmé psst tegen me via msn, wil ik hoi terug zeggen, gaat ze offline.
Shite, gemist, wilde ik ook wel zien, maar ben bezig met die rot foto's grmbl...quote:Anyway, net een melk reportage van Radar gezien, erg interessant, die Amerikanen zijn ook een stel ongenuanceerde onelinende schreeuwertjes he.
Ik heb er ook al 'ns mee zitten spelen, alleen de nederlandse database is nogal slecht, ik geloof iets van 20 tot 50 m per pixel ofzo (zo op het oog). Kon de houtmanstraat net herkennen, maar m'n bij lange na niet...quote:Op maandag 25 april 2005 21:41 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb weer een nieuw speeltje: NASA: World Wind, kan op verschillende plaatsen tot .25 meter per pixel inzoomen, dat is vrij luguber, auto's zijn eenvoudig te herkennen. Een voorbeeld van die zoom, nog niet eens tot in de max gezoomed:
Los Angeles: Manhattan Beach
[afbeelding].
Eerste rij, dus dat was wel gelukt.quote:Op maandag 25 april 2005 22:17 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens Ruben, Alwin, Hans, Kees, we moeten morgen wel goede stoelen hebben hoor... Dus vroeg heen
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Eerste rij, dus dat was wel gelukt.
Mooie voorstelling overigens, echt knap gedaan. Gemeen elfje speelde je trouwens, Puck.
Ik had dus een goede plek, naast Thomas, en daarnaast Ruben. Ik aan de kant van zo'n kleine gangpaadje.quote:Op maandag 25 april 2005 22:17 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens Ruben, Alwin, Hans, Kees, we moeten morgen wel goede stoelen hebben hoor... Dus vroeg heen
Das idd weer mooi meegenomen. Maar wel meer winkels doen dat, het nadeel van dat soort dingen in combinatie met mij is altijd dat ik 30 van die kaarten thuis heb liggen, die samen wel een volle vormen, maar dat vergeet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Intersport is lief, ik heb blijkbaar 50 punten gespaard, en nu heb ik een voordeelcheque van 10 euro gekregen.
Gaat ook best snel, als je daar je snowboard spullen, handschoenen en volleybalschoenen haalt enzo.
Binnekort daar maar eens voetbalschoenen halen dan maar.
Dat is het hele idee van die dingenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Das idd weer mooi meegenomen. Maar wel meer winkels doen dat, het nadeel van dat soort dingen in combinatie met mij is altijd dat ik 30 van die kaarten thuis heb liggen, die samen wel een volle vormen, maar dat vergeet.
Even verderop in het stuk:quote:De Texelse Courant van 26 april 2005:
In het ruim twee uur durende stuk viel in de omvangrijke en vaak moeilijke teksten geen hapering te horen, bleef de concentratie optimaal, verliep de organisatie op het toneel vlekkeloos en kreeg het stuk de sfeer en inhoud die het verdient.
quote:Een glansrol was eveneens weggelegd voor Esmé Deppe, die als Puck het verhaal naar haar hand probeerde te zetten. Lenig en sprankelend sprong zij over het toneel, haar teksten moeiteloos rondstrooiend.
Lijkt me niets lastigs aan, House of the Flying Daggers natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
House of the Flying Daggers is binnen.
Vanavond weer eens een lastige keuze: Slaap, of goede film.
Het worden echt idiote bedragen als je een beetje geld hebt, vind dat ze een maximumbedrag moeten hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Räikkönen krijgt 30.000 euro boete
Finland blinkt toch wel uit in z'n boetestelsel.
vind ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het worden echt idiote bedragen als je een beetje geld hebt, vind dat ze een maximumbedrag moeten hebben.
Voor 30.000 euro kan je best een aardige auto kopen..
Precies, wat wil je bereiken met boetes? Een drempel opwerpen zodat mensen bepaalde overtredingen niet begaan, let wel; overtredingen, zoals te hard rijden. Wil je die drempel voor iedereen opleggen, of alleen voor de lagere en middenklasse? Want dat laatste is precies wat er in Nederland gebeurd, als je een Porsche rijdt oid dan maakt die paar honderd euro je helemaal niets uit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk niet
Een straf zou juist gelijk moeten zijn voor iedereen... Dat kan je natuurlijk op 2 manieren opvatten, maar ik bedoel: als je meer geld verdient / hebt je best wat hogere boetes mag krijgen... Wat is 5.000 euro (bv.) voor iemand die 100.000 binnenhaalt op jaarbasis, en wat is 5.000 euro voor iemand met 30.000 euro inkomen / jaar
en is gewoon eerlijker voor een op kapitaal gerichte samenlevingquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies, wat wil je bereiken met boetes? Een drempel opwerpen zodat mensen bepaalde overtredingen niet begaan, let wel; overtredingen, zoals te hard rijden. Wil je die drempel voor iedereen opleggen, of alleen voor de lagere en middenklasse? Want dat laatste is precies wat er in Nederland gebeurd, als je een Porsche rijdt oid dan maakt die paar honderd euro je helemaal niets uit.
Natuurlijk hebben we ook nog zoiets als het confisqueren van auto's en of rijbewijs, maar een aan inkomen gebonden boetesysteem is nu eenmaal extra consequent.
Of, zoals in Duitsland, een puntenrijbewijs... zie hoe braaf al die Duitsertjes rijden...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies, wat wil je bereiken met boetes? Een drempel opwerpen zodat mensen bepaalde overtredingen niet begaan, let wel; overtredingen, zoals te hard rijden. Wil je die drempel voor iedereen opleggen, of alleen voor de lagere en middenklasse? Want dat laatste is precies wat er in Nederland gebeurd, als je een Porsche rijdt oid dan maakt die paar honderd euro je helemaal niets uit.
Natuurlijk hebben we ook nog zoiets als het confisqueren van auto's en of rijbewijs, maar een aan inkomen gebonden boetesysteem is nu eenmaal extra consequent.
Dude, het zijn de 20 tot 30 jarigen die hier doorrijden hoor, mijn vader is zelf ook een zondagsrijderquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Of, zoals in Duitsland, een puntenrijbewijs... zie hoe braaf al die Duitsertjes rijden...
En als meneer de rijke zakenman nou besluit uit pure baldadigheid een raam in te gooien?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Of, zoals in Duitsland, een puntenrijbewijs... zie hoe braaf al die Duitsertjes rijden...
Ik heb nooit gezegt dat ik tegen inkomensafhankelijke boetes ben. Ben juist voor, maar een puntenrijbewijs is een andere mogelijke oplossing die ook wel goed werkt. En Niels, ga er maar vanuit dat een puntrijbewijs werkt hoor. Misschien merk je dat op Texel niet, zijn toch slome toeristen, maar als jij je rijbewijs kwijt kan raken doe je echt wel voorzichtigerquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En als meneer de rijke zakenman nou besluit uit pure baldadigheid een raam in te gooien?
Boete dekt de lading dus beter, hoewel puntenrijbewijs ook zeker geen slecht idee is.
Waarom denk je dat ik juist tegen benquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:06 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegt dat ik tegen inkomensafhankelijke boetes ben. Ben juist voor, maar een puntenrijbewijs is een andere mogelijke oplossing die ook wel goed werkt. En Niels, ga er maar vanuit dat een puntrijbewijs werkt hoor. Misschien merk je dat op Texel niet, zijn toch slome toeristen, maar als jij je rijbewijs kwijt kan raken doe je echt wel voorzichtiger
Ik denk dat Duitsers sowieso simpelweg minder gefrustreerde weggebruikers zijn aangezien ze op de Autobahn zo hard mogen rijden als ze zelf willen, dat lijkt me erg bevredigendquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:06 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegt dat ik tegen inkomensafhankelijke boetes ben. Ben juist voor, maar een puntenrijbewijs is een andere mogelijke oplossing die ook wel goed werkt. En Niels, ga er maar vanuit dat een puntrijbewijs werkt hoor. Misschien merk je dat op Texel niet, zijn toch slome toeristen, maar als jij je rijbewijs kwijt kan raken doe je echt wel voorzichtiger
1. dat noem je niet heel rustigquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:11 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens, m'n vader rijdt altijd rustig en die krijgt de boetes binnen en m'n broer heeft iets meer pit onder z'n voet en die heeft nog geen enkele boete binnen (en ze rijden ongeveer evenveel!)
1) nee, maar wel rustig, en mijn vader rijd niet wild, en op vakantie (wat al die Duitsers op het eiland zijn is het echt een tuf-tuffer)quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
1. dat noem je niet heel rustig
2. wat heeft het er mee te maken?
3. meer controle's dus...
1) als je boete's krijgt rijd je per definitie niet rustigquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
1) nee, maar wel rustig, en mijn vader rijd niet wild, en op vakantie (wat al die Duitsers op het eiland zijn is het echt een tuf-tuffer)
2) Dat je ook door wat pittiger te rijden veilig kan rijden...
3) ?
1) Wat voor bullshit is dat nou weer, als ze je pakken omdat ze net een weg hebben afgesloten en jij geen zin / tijd hebt om 5 kilometer om te rijden omdat je eten dan koud is.... Dan is het niet alsof je per definitie wild aan het rijden bent...quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:10 schreef errrrr het volgende:
1) als je boete's krijgt rijd je per definitie niet rustig
2) Door het ene voorbeeld van jou broer die in 2 jaar (wow!) nog nooit een ongeluk heeft gehad denk je dat te kunnen zeggen. Misschien gaat het bij je broer goed, maar het slaat dus nergens op dat harder rijden het risico niet verhoogd.
3) Nouja, als hij te hard rijdt en geen boete's krijgt wordt er dus te weinig gecontroleerd
50/50 is ook goedgekeurd, maar ik wil wel een beetje aan het strand / meer ofzo op een plek waar wat meer jongeren zijn... Dan kunnen we best een paar dingen bezoeken om een beetje een idee te krijgen van de cultuur enzo....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef errrrr het volgende:
Maar gingen we nog wat doen van de zomervakantie met een groepje? Ik wil wel graag weg, één tot twee weken ofzo, met wat vrienden. Maar Kees wil geen 'strand/zuip vakantie', en Niels wil niks anders... iemand een leuk idee?
1) ok, dat is anders, maar dat gebeurd neem ik aan niet 'vaak'quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
1) Wat voor bullshit is dat nou weer, als ze je pakken omdat ze net een weg hebben afgesloten en jij geen zin / tijd hebt om 5 kilometer om te rijden omdat je eten dan koud is.... Dan is het niet alsof je per definitie wild aan het rijden bent...
2) Ik heb het toch niet over ongelukken?
3) Crap, je moet gewoon optijd in de berm kijken
Het wordt daar dus op je inkomen bepaald.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het worden echt idiote bedragen als je een beetje geld hebt, vind dat ze een maximumbedrag moeten hebben.
Voor 30.000 euro kan je best een aardige auto kopen..
Dat wil ik dus ook wel, maar dan moet je toch naar het zuiden (in de buurt van een 'culturele' stad dan, zoals Rome, Sevilla, Barcelona, Marseille), maar dan vind je het veel te warm om de stad in te gaan -> zit je voordurend op het strand... opzich geen probleem, lekker ontspannen... maar dan zullen (we) het zonder Kees moeten doen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
50/50 is ook goedgekeurd, maar ik wil wel een beetje aan het strand / meer ofzo op een plek waar wat meer jongeren zijn... Dan kunnen we best een paar dingen bezoeken om een beetje een idee te krijgen van de cultuur enzo....
Dat is in Nederland ook al gedeeltelijk zo, de eerste 5 jaar (ik dacht 5) van ja rijbewijs mag je maximaal 3 punten halen. Ga je daar overheen moet je weer opnieuw examen doen. En voor allerlei dingen krijg je al een punt, te hard rijden etc., maar ook zonder gordels mobiel bellen zonder headset e.d.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Omdat het een heel aardig deuntje was / is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:04 schreef NerdoNielso het volgende:
waarom zit die fucking tune van Midzomernachtdroom in m'n kop?
Ik denk dat dat lastig zal worden. Ik weet 110% zeker dat Niels en ik ons prima zullen gaan vermaken met z'n tweeën bijv. Maar dat jullie (jij en Kees bijv.) daar geen ene moer aan zullen vinden. Wordt dus nog lastig, en als mijn baas me zo blijft inroosteren als ie in de meivakantie doet kom ik er niet aantoe om nog weg te gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef errrrr het volgende:
Maar gingen we nog wat doen van de zomervakantie met een groepje? Ik wil wel graag weg, één tot twee weken ofzo, met wat vrienden. Maar Kees wil geen 'strand/zuip vakantie', en Niels wil niks anders... iemand een leuk idee?
Heel jammer idd... net de tweede helft gezien...quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:35 schreef MrAli het volgende:
Ok, PSV zojuist in Milaan, tegen AC Milaan met 2-0 verloren. In de eerste helft werden ze compleet van de mat gespeeld, en valk voor rust kwamen ze op 1-0 achter te staan. Na rust was PSV sterker als ik de eerste helft, ook sterker als die Italianen, kregen ook veel kansen, maar helaas waren degene die voor de afronding moesten zorgen net weer de personen zonder goed schot en zonder enig vizier.En dan vlak voor tijd werd er nog 2-0 gemaakt. Jammer, maar dus voor 95% zeker uitgeschakeld.
Ik wil iig gewoon even een ruime week weg, niks hoeven doen. Relaxen op een strand is een mogelijkheid, weet idd niet of ik me 110% vermaak, maar denk dat ik ook dat best leuk zal vinden. Zolang je met wat vrienden weg bent is het meestal wel gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk dat dat lastig zal worden. Ik weet 110% zeker dat Niels en ik ons prima zullen gaan vermaken met z'n tweeën bijv. Maar dat jullie (jij en Kees bijv.) daar geen ene moer aan zullen vinden. Wordt dus nog lastig, en als mijn baas me zo blijft inroosteren als ie in de meivakantie doet kom ik er niet aantoe om nog weg te gaan.
Dat 'ze' verwijst naar PSV, dat is overduidelijk, beetje blind ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Heel jammer idd... net de tweede helft gezien...
Maar je moet ff wat duidelijker typen, ze verwijst naar een onduidelijke. Ook veel typfouten, leest echt heel kut
Ik wil niet de hele dag op het strand liggen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik wil iig gewoon even een ruime week weg, niks hoeven doen. Relaxen op een strand is een mogelijkheid, weet idd niet of ik me 110% vermaak, maar denk dat ik ook dat best leuk zal vinden. Zolang je met wat vrienden weg bent is het meestal wel gezellig(even in Cruiff stijl:) Maar iets anders leuks is ook altijd leuk
Ow, coolquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik wil niet de hele dag op het strand liggen.
Ahum, een stom typfoutje, sorry... maar jij hebt 2 typfouten, 2x als ipv dan, en 1 echt onduidelijk verwijzing. Zeker omdat ik alleen de 2e helft heb gezien, waar PSV absoluut beter was, was het erg verwarrend...quote:Maar wat betreft typfoutjes, jij mist een compleet onderdeel van je opvoeding, en dat heb je jezelf ook niet bijgebracht zo te zien. Schaam je diep, de naam van 's werelds meest bekende en beste voetballer ooit, een Nederlander nog wel, en misschien ook wel überhaupt 's werelds meest bekende persoon ever, fout schrijven. DAMN!!
Het is Johan Cruijff idioot!![]()
Ga je snel héééééél diep schamen!!!!
Das wel waarquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:46 schreef MrAli het volgende:
Omdat het een heel aardig deuntje was / is.
Ik ga uiteraard het liefst naar Oostenrijk, of een ander land met bergen en genoeg sneeuw.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, cool... maar wat wil je dan in een 'warm' land? Of wil je dat helemaal niet?
Typfoutje? Typfoutje?? Typfoutje???quote:[..]
Ahum, een stom typfoutje, sorry... maar jij hebt 2 typfouten, 2x als ipv dan, en 1 echt onduidelijk verwijzing. Zeker omdat ik alleen de 2e helft heb gezien, waar PSV absoluut beter was, was het erg verwarrend...
Moet ik ook maar eens kijken dan, ik had hem al wel een tijdje (vlak nadat Kees er iets over gepost had), maar nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:40 schreef -Mzraki- het volgende:
House of Flying Daggers is impressive.
Oostenrijk in de zomer, nah... Dan naar Nieuw-Zeeland ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard het liefst naar Oostenrijk, of een ander land met bergen en genoeg sneeuw.
Lekker in een auto erheen met de hele weg constant Korsakoff op, volume op 10.
Maar dat zal niet lukken, en het maakt me niet gek veel uit wat de bestemming zal zijn, als het maar spotgoedkoop is, en een beetje leuk uiteraard.En verder weet Niels wel wat ik wil denk ik.
Als je gewoon ipv 'Ze' 'PSV' had getypt, was het veel duidelijker geweest. En je moet echt 's op als/dan gaan letten. Maar het boeit niet zoveel, viel in die post van jou alleen wel heel erg op.quote:[..]
Typfoutje? Typfoutje?? Typfoutje???
Een enorme gigantische typFOUT zal je bedoelen. Damn!
En dat je alleen de tweede helft heb gezien kan ik ook niets aan doen, je eigen schuld. En het was een prima verwijzing, niets mis mee. In de eerste helft mag PSV blij geweest zijn als ze de bal vaker dan 2 keer hebben aangeraakt, (besides de aftrap). Dat het na rust anders was, nou en?
Goh, dat had ik nou niet verwachtquote:
Yeah!quote:Ook opvallend; loop ik enigszins gedeprimeerd ivm het brakke weer de Etos binnen, cadeautje kopen voor m'n tante, stap ik naar buiten: weer strakblauw.
April, doet wat hij wil.
Nog een wedstrijd te gaan, waarbij Tevoko tegen CVI speelt en Randstad tegen OSG. Alleen als wij met 3 - 0 verliezen en Randstad met 3 - 0 wint, staan we gedeeld eerste. Anders zijn we sowieso door naar de eerste klasse.quote:Tevoko 24
Randstad 21
Super 21
CVI 19
Ja he, vorige week donderdag zag ik er ook al een, echt vet, kwam vrij dicht langsvliegen, zo met op de achtergrond een wolkenloze hemel + ondergaande zonquote:Op woensdag 27 april 2005 11:52 schreef errrrr het volgende:
Ja, heerlijk weer. Heenweg harde wind mee, terugweg ook... mag wel vaker zo
Met veertig langs al die Duitse scholieren / toeristen in auto te scheuren, ook leuk... en dan een Chinook die komt overvliegen, wat klinkt die vet
En dan niet eens even bij Ons Genoegen gaan kijken. Tsssk.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 08:59 schreef errrrr het volgende:
Kees zit hier naast me foto's van Barcelona te bekijken... 'Kijk, vet daar, allemaal cactussen op het strand...' Ik: 'Kees: dat zijn palmbomen'
Ik ben heel even gaan kijken, was al snel weer weg. Was leuker voor de leraren en examenleerlingen zelf.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
En dan niet eens even bij Ons Genoegen gaan kijken. Tsssk.
Gast, kom je bij de aula, staat het daar helemaal bomvol met allemaal leerlingen, de hele gang gewoon volquote:Op woensdag 27 april 2005 12:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
En dan niet eens even bij Ons Genoegen gaan kijken. Tsssk.
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, kom je bij de aula, staat het daar helemaal bomvol met allemaal leerlingen, de hele gang gewoon vol.
Dan hoeft het van mij ook niet meer, besides, Joep was toen al bij de deur, en die moest ik nog eventjes snel spreken, dus.
Ik heb sowieso geen zin om te kijken wat voor flauws die ongeinspireerde examenleerlingen nu weer hebben bedacht, het wordt tijd dat ze weer eens een Old Skool Stunt gaan houden, met schade en schande.
Precies, dat was dus ook wat ik erop tegen had. We hebben het voor elkaar gekregen om de leraren een paar leuke uurtjes te bezorgen, en vanwege de (altijd) lage opkomst ook zelf maar een team in elkaar geknutseld. En het gaat uiteindelijk om de leraren.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik ben heel even gaan kijken, was al snel weer weg. Was leuker voor de leraren en examenleerlingen zelf.
Tja, als ik een goede rel heb bedacht dan schrijf ik hem alvast op voor volgend jaarquote:Op woensdag 27 april 2005 13:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, dat was dus ook wat ik erop tegen had. We hebben het voor elkaar gekregen om de leraren een paar leuke uurtjes te bezorgen, en vanwege de (altijd) lage opkomst ook zelf maar een team in elkaar geknutseld. En het gaat uiteindelijk om de leraren.
Nou kijk, je kan veel zeggen, maar flauw was het dus absoluut niet. Alle leraren vonden het leuk, en het was voor ons ook best nog wel leuk. Het is dan ook niet mijn ideale idee van een stunt, maar dat even terzijde.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, kom je bij de aula, staat het daar helemaal bomvol met allemaal leerlingen, de hele gang gewoon vol.
Dan hoeft het van mij ook niet meer, besides, Joep was toen al bij de deur, en die moest ik nog eventjes snel spreken, dus.
Ik heb sowieso geen zin om te kijken wat voor flauws die ongeinspireerde examenleerlingen nu weer hebben bedacht, het wordt tijd dat ze weer eens een Old Skool Stunt gaan houden, met schade en schande.
Ehm, interessantquote:
Na ons de zondevloed!quote:Op woensdag 27 april 2005 13:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou kijk, je kan veel zeggen, maar flauw was het dus absoluut niet. Alle leraren vonden het leuk, en het was voor ons ook best nog wel leuk. Het is dan ook niet mijn ideale idee van een stunt, maar dat even terzijde.
Nu heb jij makkelijk praten, maar ik ben benieuwd of jij volgend jaar wel iets weet te verzinnen wat aan dat soort eisen voldoet (schade en schande). (Alhoewel je het met die groep wel veel makkelijker zal hebben, dit waren grotendeels van die watjes.) En als je de schade te hoog laat oplopen zal de stunt helemaal verdwijnen, iets wat je natuurlijk ook niet wil.
Ach man, als ik die verhalen hoor van vroeger, wat ze toen allemaal uithaalden, dat waren pas goede stunten, tegenwoordig is het een aftandse traditie die krampachtig in leven moet wordt gehoudenquote:Je moet eens leren eerst te kijken, i.p.v. meteen al een oordeel te hebben, wat niet eens een oordeel mag heten aangezien je totaal niet weet wat er ging gebeuren.
Ik weet wel wat, en daar zijn al heel veel mensen van op de hoogte inmiddels. En die actie moet ook nog eens plaatsvinden, de vraag is nog wanneer.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:14 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tja, als ik een goede rel heb bedacht dan schrijf ik hem alvast op voor volgend jaar
Hou dat even stil Ali, we willen er uiteraard niet mee in verband worden gebracht, het moet niet té obvious zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 13:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik weet wel wat, en daar zijn al heel veel mensen van op de hoogte inmiddels. En die actie moet ook nog eens plaatsvinden, de vraag is nog wanneer.Ik zou het overigens wel zwak vinden als jullie dat volgend jaar zouden doen mocht het er dit jaar niet van komen.
Verhalen worden altijd verdraait naarmate ze verder doorverteld worden, en buiten dat, daar gaat het me niet om. Jij kraakt alles al af voordat je überhaupt gezien heb wat er ging gebeuren, dat is fout. Dus mag je ook niet zeggen dat de examenleerlingen ongeïnspireerd zijn. Zielig.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Na ons de zondevloed!
[..]
Ach man, als ik die verhalen hoor van vroeger, wat ze toen allemaal uithaalden, dat waren pas goede stunten, tegenwoordig is het een aftandse traditie die krampachtig in leven moet wordt gehouden.
Wat stil houden? Dat hele idee van die ******* ? En waarom zou je er niet mee in verband gebracht willen worden, je wou toch zo graag helpen?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hou dat even stil Ali, we willen er uiteraard niet mee in verband worden gebracht, het moet niet té obvious zijn.
Onzin, de school ís compleet met landbouwplastic ingepakt, de trappen zíjn compleet gebarriceerd met stoelen en tafels, alle deuren zíjn er een keer uitgetilt, dat ís gebeurd.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
Verhalen worden altijd verdraait naarmate ze verder doorverteld worden
Wat loop je hier nou sneu te doen? Ik vind dat dit soort 'spelletjes-stunt' helemaal niet meer zijn wat een stunt moeten zijn. Tegenwoordig heeft het altijd een thema, iedereen heeft vrij en de leraren moeten iets idioots gaan doen, vorig jaar met dat stank nogiets, dom kutspel op de groene plaats, dat jaar ervoor iets op het voetbalveld, ik wéét het niet eens meer.quote:, en buiten dat, daar gaat het me niet om. Jij kraakt alles al af voordat je überhaupt gezien heb wat er ging gebeuren, dat is fout. Dus mag je ook niet zeggen dat de examenleerlingen ongeïnspireerd zijn. Zielig.![]()
Als je nou even online komt, dat gaan we hier dus niet bespreken.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat stil houden? Dat hele idee van die ******* ? En waarom zou je er niet mee in verband gebracht willen worden, je wou toch zo graag helpen?
Jij loopt hier sneu te doen, waar het mij om gaat, maar je snapt dat kennerlijk niet, of je ziet ik dat ik weer eens gelijk ben en je wil het niet snappen of je doet of je het niet snapt, is dat jij alles al afgekraakt had voordat je überhaupt wist wat er ging gebeuren. Dat is wel zielig.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Onzin, de school ís compleet met landbouwplastic ingepakt, de trappen zíjn compleet gebarriceerd met stoelen en tafels, alle deuren zíjn er een keer uitgetilt, dat ís gebeurd.
[..]
Wat loop je hier nou sneu te doen? Ik vind dat dit soort 'spelletjes-stunt' helemaal niet meer zijn wat een stunt moeten zijn. Tegenwoordig heeft het altijd een thema, iedereen heeft vrij en de leraren moeten iets idioots gaan doen, vorig jaar met dat stank nogiets, dom kutspel op de groene plaats, dat jaar ervoor iets op het voetbalveld, ik wéét het niet eens meer.
De essentie van een stunt is shockeren en leraren naar gelieve terug pakken, of gewoon een beetje te pakken nemen. Er zijn altijd grenzen, en het is pas zielig als die overtreden gaan worden, dat begrijp ik ook wel. Ik vind tegenwoordig alleen belachelijk dat ik de dag voor de stunt aangesproken wordt 'dat we niets moeten gaan doen', anders gaat de sponsor () honderd fackin euro eisen wegens negatieve publiciteit!
Ik bedoel, dat is toch klinkklare onzin? Het is bespottelijk! Nu kun je het niet met me eens zijn, sure, ga gerust je gang, maar noem me niet fackin zielig, dan weiger je gewoon de realiteit onder ogen te komen.
Ben ik mee bezig, maar dat klootgekut dat MSN heet werkt niet mee, wil zich weer eens niet aanmelden.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je nou even online komt, dat gaan we hier dus niet bespreken.
Precies, daar gaat het me om, want ik vind dit ook veel te soft. Maar Ruben leest kennerlijk hele andere posts als dat ik post ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ben het met Alwin eens dat het erg makkelijk is om andere stunts af te kraken terwijl je niet eens bent wezen kijken. Organiseer dan zelf volgend jaar iets leuks, maar dat zie ik er dus ook niet echt van komen.
Het is overigens heel logisch dat sponsors geen zin hebben in een slechte naam, vanwege vandalisme of iets dergelijks. Dat betekent niet dat je dan niets leuks meer mag doen, alleen wel dat je niet de boel moet gaan vernielen.
Ik spreek uit ervaring, en die bleek weer eens voor de volle 100% te kloppen. Een stunt is er mijns inziens niet voor om 'leuk' of grappig te zijn, wat gebeurd en zo smalend naar de leraren kunt kijken die allemaal grappige dingetjes moeten doen, dat is gewoon aapjeskijken.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jij loopt hier sneu te doen, waar het mij om gaat, maar je snapt dat kennerlijk niet, of je ziet ik dat ik weer eens gelijk ben en je wil het niet snappen of je doet of je het niet snapt, is dat jij alles al afgekraakt had voordat je überhaupt wist wat er ging gebeuren. Dat is wel zielig.![]()
Ik begrijp ook wel waarom er werd gevraagd niets te doen, maar zo knoop je jezelf dus je eigen strop om, waarom een sponsor regelen voor een stunt die z'n vingers niet durft te branden? Zelfs geen sponsor is dan nog beter.quote:En dat van wat ik gister zei, we kwamen er vrijdag zo heel opeens op, dat ik denk dat als dit vannacht gebeurt wel een groot probleem hebben. En dat probleem heb jij niet aangezien jij geen examenleerling bent en al helemaal niet in die commisie zat, dus daar had je zelf nevernooit bij nagedacht. En je zegt zelf altijd 'better safe than sorry', dus hier moet je het met me eens zijn, anders ben je zo inconsequent als de pest.
Besides, het ging over véél meer dan 100 euro.
Dus vind je het makkelijker om de mensen die oprecht zeggen dat de tegenwoordige stunt kut is maar een beetje af te gaan lopen branden. Dapper.quote:En jij weet ook net zo goed als ik dat ik veel liever iets anders had gedaan, maar als je een commisie heb van 40 man (schat ik zo), kan ik moeilijk in mijn eentje heel iets anders gaan doen. En het is ook lullig voor degene die hier wel veel tijd en werk in hebben gestoken (wat ik niet gedaan heb) als je het even voor ze verkloot.
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring, en die bleek weer eens voor de volle 100% te kloppen. Een stunt is er mijns inziens niet voor om 'leuk' of grappig te zijn, wat gebeurd en zo smalend naar de leraren kunt kijken die allemaal grappige dingetjes moeten doen, dat is gewoon aapjeskijken.
Een stunt is iets die iedere leerling ziet en denkt: "Damn, dat is ruig", en de leraren/ leidinggevenden: "WTF?", met grenzen, uiteraard.
Zonder sponsor zal je geen stunt kunnen organiseren, tenzij je zelf je hele bankrekening leeg wil trekken.quote:[..]
Ik begrijp ook wel waarom er werd gevraagd niets te doen, maar zo knoop je jezelf dus je eigen strop om, waarom een sponsor regelen voor een stunt die z'n vingers niet durft te branden? Zelfs geen sponsor is dan nog beter.
Nee, ik heb het zeker de eerste 3 'vergaderingen' geprobeerd, maar ik kreeg langzamerhand wel door dat ik alleen stond. Op een opmerking van mij van: 'Laten we ze dan iig wel flink voor schut zetten!' Kreeg ik van alle kanten reacties van: 'Dat kan toch niet?' En dan schiet het niet echt op, en ik heb niet maar een beetje achteraf gaan lopen branden, ik heb er wel enigszins moeite voor gedaan met anderen iets op touw te zetten. Je kan niet zeggen dat ik me erbij neergelegt heb.quote:[..]
Dus vind je het makkelijker om de mensen die oprecht zeggen dat de tegenwoordige stunt kut is maar een beetje af te gaan lopen branden. Dapper.
Dat het geprobeerd zal gaan worden, daar twijfel ik niet aan. Maar ik weet wel haast zeker dat er niets van Ruben z'n vooruitstrevende plannen komt.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef SuUz2ko het volgende:
Nogmaals. Ga jij het volgend jaar dan zelf doen?
Zeur niet zo man.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Na ons de zondevloed!
[..]
Ach man, als ik die verhalen hoor van vroeger, wat ze toen allemaal uithaalden, dat waren pas goede stunten, tegenwoordig is het een aftandse traditie die krampachtig in leven moet wordt gehouden.
Nee, niet duidelijk, waarom stoor je je zo erg aan het feit dat ik 'vooraf al een oordeel heb'? Ik heb verschillende (honende) geluiden opgevangen van de 'stuntcommissie met Bart Loos als voorzitter', nou, dan weet ik ook wel wat er staat te gebeuren.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:02 schreef MrAli het volgende:
HOE VAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN??????? IK BEN HET MET JE EENS DAT EEN STUNT ANDERS MOET, MAAR HET GAAT ME HIER OM HET FEIT DAT JE VOORAF AL EEN OORDEEL HEB TERWIJL JE NIET WEET WAT ER GAAT GEBEUREN!!!!!!
DUIDELIJK???
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Zonder sponsor zal je geen stunt kunnen organiseren, tenzij je zelf je hele bankrekening leeg wil trekken.
Ben aan het werk => windows pc => msnquote:*knip*
[N]iels $ Respect naar de Midzomernachtdroom'ers says:
ik meng me niet in de discussie
Mr. Ali - 249 - Korsakoff! says:
lijkt me verstandig
Mr. Ali - 249 - Korsakoff! says:
maar post wel even dat je het met mij eens bent
Met zulke georganiseerde dingen moet er altijd met veel dingen rekening gehouden worden!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat het geprobeerd zal gaan worden, daar twijfel ik niet aan. Maar ik weet wel haast zeker dat er niets van Ruben z'n vooruitstrevende plannen komt.
Je moet niet zo bevooroordeeld zijn!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, niet duidelijk, waarom stoor je je zo erg aan het feit dat ik 'vooraf al een oordeel heb'? Ik heb verschillende (honende) geluiden opgevangen van de 'stuntcommissie met Bart Loos als voorzitter', nou, dan weet ik ook wel wat er staat te gebeuren.
Daarbij gaat het me niet specifiek om deze stunt, maar om de huidige tendens, waar deze stunt toevallig weer vrolijk op voortborduurde.
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Ja, dat was dus in combinatie met andere dingen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zeur niet zo man.
Wauw, deuren eruitgetild! Dat is wel een stunt zeg!![]()
Jazeker, het is uiteraard niet de bedoeling dat je de stunt gaat gebruiken als vrijbrief om de school eens stelselmatig te slopen, dat staat buiten kijf. Zoals ik al zei, er zijn altijd grenzen.quote:En wat is er mis mee dat er geen vandalisme is? Toch alleen maar positief?
Ja, ik geloof best dat het voor de leraren erg leuk was, maar dan komen we weer terug op de hamvraag: Wat is de essentie van een stunt? Wil je de leraren vermaken, of de leerlingen?quote:Mijn vader kwam trouwens net terug, en hij zei dat hij het ook steeds leuker begon te vinden, omdat de leerlingen juist niet zo'n behoefte hadden zo'n leraar helemaal voor schut te zetten.
Ik loop hier niet voor niets constant zo te schreeuwen,quote:En zoals al eerder gezegd is: Ga jij volgend jaar je gang maar, met zoveel kritiek moet je wel minstens proberen om het volgend jaar zelf wel goed voor elkaar te krijgen.
Nou, vertel eens.. hoe ben jij dat van plan.. zonder een cent te betalen?quote:
Kijk, dat zijn nog eens positieve berichten.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zeur niet zo man.
Wauw, deuren eruitgetild! Dat is wel een stunt zeg!![]()
En wat is er mis mee dat er geen vandalisme is? Toch alleen maar positief?
Mijn vader kwam trouwens net terug, en hij zei dat hij het ook steeds leuker begon te vinden, omdat de leerlingen juist niet zo'n behoefte hadden zo'n leraar helemaal voor schut te zetten.
Komt niets van terecht.quote:En zoals al eerder gezegd is: Ga jij volgend jaar je gang maar, met zoveel kritiek moet je wel minstens proberen om het volgend jaar zelf wel goed voor elkaar te krijgen.
Exactly, maar dat snapt Ruben dus niet.quote:Btw. kritiek zonder iets zelf gezien te hebben is echt " not done " .
De examenleerlingen, de rest heeft er geloof ik weinig mee te maken.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik geloof best dat het voor de leraren erg leuk was, maar dan komen we weer terug op de hamvraag: Wat is de essentie van een stunt? Wil je de leraren vermaken, of de leerlingen?
Je gaat dus volgend jaar in de stunt commisie?quote:[..]
Ik loop hier niet voor niets constant zo te schreeuwen,.
Ik heb het niet over geen cent te betalen, maar ik wil alleen maar zeggen dat je met een sponsor inderdaad je een hoop verantwoordelijkheden op je nek haalt, waardoor je dus heel veel onmogelijk wordt gemaakt.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nou, vertel eens.. hoe ben jij dat van plan.. zonder een cent te betalen?
Omdat dat not done is, zoals Esmé ook al zei.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, niet duidelijk, waarom stoor je je zo erg aan het feit dat ik 'vooraf al een oordeel heb'? Ik heb verschillende (honende) geluiden opgevangen van de 'stuntcommissie met Bart Loos als voorzitter', nou, dan weet ik ook wel wat er staat te gebeuren.
Weet je niets van, je heb niet eens gezien wat er gebeurde.quote:Daarbij gaat het me niet specifiek om deze stunt, maar om de huidige tendens, waar deze stunt toevallig weer vrolijk op voortborduurde.
Nou moet je ophouden, jij heb 0 aan ervaring. Ik iig van een jaartje, maar neehoor, meneer weet het weer beter. Gatverdamme.quote:[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Als je ervan uitgaat dat de leraren + examenleerlingen het naar hun zin moeten hebben, dan is dit inderdaad een geslaagde stunt geweest.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:13 schreef DearPrudence het volgende:
De examenleerlingen, de rest heeft er geloof ik weinig mee te maken.
En aangezien veel examenleerlingen het ook wel naar hun zin hadden...
Ik ga volgend jaar dus níet in de stunt commissie, iedere week 'stuntvergadering, woensdag grote pauze lokaal 25' op het bord schrijven. Dat laat ik aan anderen over, wij regelen zelf wel wat.quote:Je gaat dus volgend jaar in de stunt commisie?
Juist, hier wil ik iets over duidelijk hebben: Ik heb nooit gezegd dat Bart verkeerd bezig was of iets dergelijks, ik hoorde die geluiden alleen maar. Ik heb Bart met Marco zien praten over mogelijke ideëen en ik weet echt wel hoe druk hij met die stunt is bezig geweest. Dus, geen kwaad woord over Bart.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:15 schreef MrAli het volgende:
En daar noem je ook wel wat, Bart Loos.Wel slap dat je hem erin betrekt, hij heeft echt z'n best
gedaan, maar de 'leiders' (voor zover die er waren en je het zo mag noemen) waren Peter en Gor.
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
De examenleerlingen, de rest heeft er geloof ik weinig mee te maken.
En aangezien veel examenleerlingen het ook wel naar hun zin hadden...
Hij zal wel moeten, zeker nu.quote:[..]
Je gaat dus volgend jaar in de stunt commisie?
Zonder sponsor maak je een heleboel onmogelijk. Tenzij, zoals al eerder gezegt, je je hele bankrekening plundert.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geen cent te betalen, maar ik wil alleen maar zeggen dat je met een sponsor inderdaad je een hoop verantwoordelijkheden op je nek haalt, waardoor je dus heel veel onmogelijk wordt gemaakt.
Not een positief punt.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Er waren overigens wel mensen, behalve die leraren, die het wel leuk vonden hoor. Mijn zusje vond het de leukste stunt sinds jaren, dus..
Kijk, dan vind ik dus echt niet dat je wat te zeiken hebt.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga volgend jaar dus níet in de stunt commissie, iedere week 'stuntvergadering, woensdag grote pauze lokaal 25' op het bord schrijven. Dat laat ik aan anderen over, wij regelen zelf wel wat.
Zonder sponsor maak je dus ontzettend veel onkosten die je dan zelf mag gaan betalen. Weet niet hoeveel mensen jij zo gek krijgt om 50 - 75 euro ofzo te laten gaan betalen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geen cent te betalen, maar ik wil alleen maar zeggen dat je met een sponsor inderdaad je een hoop verantwoordelijkheden op je nek haalt, waardoor je dus heel veel onmogelijk wordt gemaakt.
Je zegt dan wel wat je beter 'niet' kunt doen, maar zeg eens, hoe je het dan 'wel' voor elkaar krijgt?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hou verdomme dan je mond. Als je toch denkt dat je een betere stunt kan verzinnen, doe er dan ook wat aan.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar dus níet in de stunt commissie, iedere week 'stuntvergadering, woensdag grote pauze lokaal 25' op het bord schrijven. Dat laat ik aan anderen over, wij regelen zelf wel wat.
Goed, dan houd ik m'n mond wel.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Kijk, dan vind ik dus echt niet dat je wat te zeiken hebt.
Vind je het niks? Dan kom je niet kijken. Kom je niet kijken? Dan mag je er ook absoluut niks over zeggen.
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je ervan uitgaat dat de leraren + examenleerlingen het naar hun zin moeten hebben, dan is dit inderdaad een geslaagde stunt geweest.
Slap, heel slap. De enige stunt die geaccpeteerd zal worden als stunt zal namelijk van die stuncommisie zijn.quote:[..]
Mocht je wat onkosten maken, laten we zeggen, 50 euro, dan kun je die best met een groep betalen. Ik bedoel, we zijn allemaal werkende jongeren en hoeven heus niet ieder dubbeltje om te draaien.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Je zegt dan wel wat je beter 'niet' kunt doen, maar zeg eens, hoe je het dan 'wel' voor elkaar krijgt?
Je geeft toe dat je wel wat geld nodig hebt.. nou, hoe kom je daaraan? Kom zelf anders ook even met ideeen, voordat je die van een ander afkraakt.
Geluiden gehoord, tja. Wij zijn ook slim genoeg geweest om verkeerde dingen, expres, naar buiten te brengen. Je kan je daar moeilijk aan vasthouden, weet je net zo goed als ik.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist, hier wil ik iets over duidelijk hebben: Ik heb nooit gezegd dat Bart verkeerd bezig was of iets dergelijks, ik hoorde die geluiden alleen maar. Ik heb Bart met Marco zien praten over mogelijke ideëen en ik weet echt wel hoe druk hij met die stunt is bezig geweest. Dus, geen kwaad woord over Bart.
Je zegt net zelf dat je in de stuntcommissie niet voor elkaar kreeg wat jullie wilden, nou dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
Slap, heel slap. De enige stunt die geaccpeteerd zal worden als stunt zal namelijk van die stuncommisie zijn.
Ik weet niet wat voor een 'groots' stunt jij van plan bent met maar 50 euro..quote:Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mocht je wat onkosten maken, laten we zeggen, 50 euro, dan kun je die best met een groep betalen. Ik bedoel, we zijn allemaal werkende jongeren en hoeven heus niet ieder dubbeltje om te draaien.
Wil je het anders, duurder, aanpakken heb je inderdaad sponsors nodig.
Edit: maar ik moest m'n mond houden.
Lijkt me heel verstandig, er is namelijk nog niets zinnigs uit gekomen.quote:
Juist, maar ik wilde eventjes duidelijk maken dat ik niets tegen Bart had, enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Geluiden gehoord, tja. Wij zijn ook slim genoeg geweest om verkeerde dingen, expres, naar buiten te brengen. Je kan je daar moeilijk aan vasthouden, weet je net zo goed als ik.
Voor 50 euro heb je absoluut geen stunt hoor. Kan je wel vergeten. Maar als jij denkt dat je het beter weet laat ik je maar in die waan, lijkt me beter.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mocht je wat onkosten maken, laten we zeggen, 50 euro, dan kun je die best met een groep betalen. Ik bedoel, we zijn allemaal werkende jongeren en hoeven heus niet ieder dubbeltje om te draaien.
Wil je het anders, duurder, aanpakken heb je inderdaad sponsors nodig.
Edit: maar ik moest m'n mond houden.
Maar jij vond dat je dat wel voor elkaar moest krijgen, laat volgend jaar maar eens zien hoe je dat gaat aanpakken. En bovendien was ik in m'n eentje, volgend jaar ligt het sowieso anders, alle gasten uit jou klas willen zowieso wel helpen, Henk, JP e.d. doen ook examen dus dat is een veel beter groep. In je eentje is dat een stuk lastiger.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je in de stuntcommissie niet voor elkaar kreeg wat jullie wilden, nou dan?
Ikke, Hansje, Gerco, Joep etc. etc. etc. Democratie rulezquote:Op woensdag 27 april 2005 14:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Maar jij vond dat je dat wel voor elkaar moest krijgen, laat volgend jaar maar eens zien hoe je dat gaat aanpakken. En bovendien was ik in m'n eentje, volgend jaar ligt het sowieso anders, alle gasten uit jou klas willen zowieso wel helpen, Henk, JP e.d. doen ook examen dus dat is een veel beter groep. In je eentje is dat een stuk lastiger.
Esmé, Kees, Suuzquote:Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ikke, Hansje, Gerco, Joep etc. etc. etc. Democratie rulez
Ja, Esmé wou ik er ook bij zetten, maar ben linux gewend en daar kan ik niet makkelijk een é typenquote:
Jullie zitten toch bij Ruben in de klas, of niet soms?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ikke, Hansje, Gerco, Joep etc. etc. etc. Democratie rulez
Of course.quote:
Als een stunt leuk is, en schokkend vind ik het prima, zolang je er geen mensen mee beledigd of je uit die grenzen gaat.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jullie zitten toch bij Ruben in de klas, of niet soms?
[..]
Of course.Waren slechts enkele voorbeelden. Maar ik denk bijv. dat jij, Kees en Esmé niet meewerken aan een stunt zoals Ruben hem graag ziet.
D'oh, maar er zijn prima dingen te verzinnen binnen de grensen... Al moet je dan niet naar mij luisteren want ik ga er altijd net overquote:Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
ls een stunt leuk is, en schokkend vind ik het prima, zolang je er geen mensen mee beledigd of je uit die grenzen gaat.
Ik denk dus dat een Ruben-stunt wel buiten de door jou gestelde grenzen zal gaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Als een stunt leuk is, en schokkend vind ik het prima, zolang je er geen mensen mee beledigd of je uit die grenzen gaat.
Ach, dat ligt er helemaal aan wat. Het lijkt me op zich wel leuk om aan een stunt mee te werken hoor, heb je ook een beetje inspraak enzo.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jullie zitten toch bij Ruben in de klas, of niet soms?
[..]
Of course.Waren slechts enkele voorbeelden. Maar ik denk bijv. dat jij, Kees en Esmé niet meewerken aan een stunt zoals Ruben hem graag ziet.
Dat kun je niet weten.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk dus dat een Ruben-stunt wel buiten de door jou gestelde grenzen zal gaan.Vandaar.
Dat is het hele idee van meewerkenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, dat ligt er helemaal aan wat. Het lijkt me op zich wel leuk om aan een stunt mee te werken hoor, heb je ook een beetje inspraak enzo.
Haha, ik hooop nog steeds dat Esmé (Windows he) ook komtquote:Op woensdag 27 april 2005 14:45 schreef MrAli het volgende:
* Mr. Ali krijgt steeds meer zin in 1 mei.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |