Hou verdomme dan je mond. Als je toch denkt dat je een betere stunt kan verzinnen, doe er dan ook wat aan.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar dus níet in de stunt commissie, iedere week 'stuntvergadering, woensdag grote pauze lokaal 25' op het bord schrijven. Dat laat ik aan anderen over, wij regelen zelf wel wat.
Goed, dan houd ik m'n mond wel.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Kijk, dan vind ik dus echt niet dat je wat te zeiken hebt.
Vind je het niks? Dan kom je niet kijken. Kom je niet kijken? Dan mag je er ook absoluut niks over zeggen.
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je ervan uitgaat dat de leraren + examenleerlingen het naar hun zin moeten hebben, dan is dit inderdaad een geslaagde stunt geweest.
Slap, heel slap. De enige stunt die geaccpeteerd zal worden als stunt zal namelijk van die stuncommisie zijn.quote:[..]
Ik ga volgend jaar dus níet in de stunt commissie, iedere week 'stuntvergadering, woensdag grote pauze lokaal 25' op het bord schrijven. Dat laat ik aan anderen over, wij regelen zelf wel wat.
Mocht je wat onkosten maken, laten we zeggen, 50 euro, dan kun je die best met een groep betalen. Ik bedoel, we zijn allemaal werkende jongeren en hoeven heus niet ieder dubbeltje om te draaien.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Je zegt dan wel wat je beter 'niet' kunt doen, maar zeg eens, hoe je het dan 'wel' voor elkaar krijgt?
Je geeft toe dat je wel wat geld nodig hebt.. nou, hoe kom je daaraan? Kom zelf anders ook even met ideeen, voordat je die van een ander afkraakt.
Geluiden gehoord, tja. Wij zijn ook slim genoeg geweest om verkeerde dingen, expres, naar buiten te brengen. Je kan je daar moeilijk aan vasthouden, weet je net zo goed als ik.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist, hier wil ik iets over duidelijk hebben: Ik heb nooit gezegd dat Bart verkeerd bezig was of iets dergelijks, ik hoorde die geluiden alleen maar. Ik heb Bart met Marco zien praten over mogelijke ideëen en ik weet echt wel hoe druk hij met die stunt is bezig geweest. Dus, geen kwaad woord over Bart.
Je zegt net zelf dat je in de stuntcommissie niet voor elkaar kreeg wat jullie wilden, nou dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
Slap, heel slap. De enige stunt die geaccpeteerd zal worden als stunt zal namelijk van die stuncommisie zijn.
Ik weet niet wat voor een 'groots' stunt jij van plan bent met maar 50 euro..quote:Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mocht je wat onkosten maken, laten we zeggen, 50 euro, dan kun je die best met een groep betalen. Ik bedoel, we zijn allemaal werkende jongeren en hoeven heus niet ieder dubbeltje om te draaien.
Wil je het anders, duurder, aanpakken heb je inderdaad sponsors nodig.
Edit: maar ik moest m'n mond houden.
Lijkt me heel verstandig, er is namelijk nog niets zinnigs uit gekomen.quote:
Juist, maar ik wilde eventjes duidelijk maken dat ik niets tegen Bart had, enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Geluiden gehoord, tja. Wij zijn ook slim genoeg geweest om verkeerde dingen, expres, naar buiten te brengen. Je kan je daar moeilijk aan vasthouden, weet je net zo goed als ik.
Voor 50 euro heb je absoluut geen stunt hoor. Kan je wel vergeten. Maar als jij denkt dat je het beter weet laat ik je maar in die waan, lijkt me beter.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mocht je wat onkosten maken, laten we zeggen, 50 euro, dan kun je die best met een groep betalen. Ik bedoel, we zijn allemaal werkende jongeren en hoeven heus niet ieder dubbeltje om te draaien.
Wil je het anders, duurder, aanpakken heb je inderdaad sponsors nodig.
Edit: maar ik moest m'n mond houden.
Maar jij vond dat je dat wel voor elkaar moest krijgen, laat volgend jaar maar eens zien hoe je dat gaat aanpakken. En bovendien was ik in m'n eentje, volgend jaar ligt het sowieso anders, alle gasten uit jou klas willen zowieso wel helpen, Henk, JP e.d. doen ook examen dus dat is een veel beter groep. In je eentje is dat een stuk lastiger.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je in de stuntcommissie niet voor elkaar kreeg wat jullie wilden, nou dan?
Ikke, Hansje, Gerco, Joep etc. etc. etc. Democratie rulezquote:Op woensdag 27 april 2005 14:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Maar jij vond dat je dat wel voor elkaar moest krijgen, laat volgend jaar maar eens zien hoe je dat gaat aanpakken. En bovendien was ik in m'n eentje, volgend jaar ligt het sowieso anders, alle gasten uit jou klas willen zowieso wel helpen, Henk, JP e.d. doen ook examen dus dat is een veel beter groep. In je eentje is dat een stuk lastiger.
Esmé, Kees, Suuzquote:Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ikke, Hansje, Gerco, Joep etc. etc. etc. Democratie rulez
Ja, Esmé wou ik er ook bij zetten, maar ben linux gewend en daar kan ik niet makkelijk een é typenquote:
Jullie zitten toch bij Ruben in de klas, of niet soms?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ikke, Hansje, Gerco, Joep etc. etc. etc. Democratie rulez
Of course.quote:
Als een stunt leuk is, en schokkend vind ik het prima, zolang je er geen mensen mee beledigd of je uit die grenzen gaat.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jullie zitten toch bij Ruben in de klas, of niet soms?
[..]
Of course.Waren slechts enkele voorbeelden. Maar ik denk bijv. dat jij, Kees en Esmé niet meewerken aan een stunt zoals Ruben hem graag ziet.
D'oh, maar er zijn prima dingen te verzinnen binnen de grensen... Al moet je dan niet naar mij luisteren want ik ga er altijd net overquote:Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
ls een stunt leuk is, en schokkend vind ik het prima, zolang je er geen mensen mee beledigd of je uit die grenzen gaat.
Ik denk dus dat een Ruben-stunt wel buiten de door jou gestelde grenzen zal gaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Als een stunt leuk is, en schokkend vind ik het prima, zolang je er geen mensen mee beledigd of je uit die grenzen gaat.
Ach, dat ligt er helemaal aan wat. Het lijkt me op zich wel leuk om aan een stunt mee te werken hoor, heb je ook een beetje inspraak enzo.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jullie zitten toch bij Ruben in de klas, of niet soms?
[..]
Of course.Waren slechts enkele voorbeelden. Maar ik denk bijv. dat jij, Kees en Esmé niet meewerken aan een stunt zoals Ruben hem graag ziet.
Dat kun je niet weten.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk dus dat een Ruben-stunt wel buiten de door jou gestelde grenzen zal gaan.Vandaar.
Dat is het hele idee van meewerkenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, dat ligt er helemaal aan wat. Het lijkt me op zich wel leuk om aan een stunt mee te werken hoor, heb je ook een beetje inspraak enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |