abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26544263
Nogmaals. Ga jij het volgend jaar dan zelf doen?
Names are so cliché
  woensdag 27 april 2005 @ 14:06:12 #257
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26544332
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef SuUz2ko het volgende:
Nogmaals. Ga jij het volgend jaar dan zelf doen?
Dat het geprobeerd zal gaan worden, daar twijfel ik niet aan. Maar ik weet wel haast zeker dat er niets van Ruben z'n vooruitstrevende plannen komt.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_26544345
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:18 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Na ons de zondevloed!
[..]

Ach man, als ik die verhalen hoor van vroeger, wat ze toen allemaal uithaalden, dat waren pas goede stunten, tegenwoordig is het een aftandse traditie die krampachtig in leven moet wordt gehouden .
Zeur niet zo man.
Wauw, deuren eruitgetild! Dat is wel een stunt zeg!
En wat is er mis mee dat er geen vandalisme is? Toch alleen maar positief?
Mijn vader kwam trouwens net terug, en hij zei dat hij het ook steeds leuker begon te vinden, omdat de leerlingen juist niet zo'n behoefte hadden zo'n leraar helemaal voor schut te zetten.

En zoals al eerder gezegd is: Ga jij volgend jaar je gang maar, met zoveel kritiek moet je wel minstens proberen om het volgend jaar zelf wel goed voor elkaar te krijgen.

Btw. kritiek zonder iets zelf gezien te hebben is echt " not done " .
pi_26544402
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:02 schreef MrAli het volgende:
HOE VAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN??????? IK BEN HET MET JE EENS DAT EEN STUNT ANDERS MOET, MAAR HET GAAT ME HIER OM HET FEIT DAT JE VOORAF AL EEN OORDEEL HEB TERWIJL JE NIET WEET WAT ER GAAT GEBEUREN!!!!!!

DUIDELIJK???
Nee, niet duidelijk, waarom stoor je je zo erg aan het feit dat ik 'vooraf al een oordeel heb'? Ik heb verschillende (honende) geluiden opgevangen van de 'stuntcommissie met Bart Loos als voorzitter', nou, dan weet ik ook wel wat er staat te gebeuren.

Daarbij gaat het me niet specifiek om deze stunt, maar om de huidige tendens, waar deze stunt toevallig weer vrolijk op voortborduurde.
quote:
Zonder sponsor zal je geen stunt kunnen organiseren, tenzij je zelf je hele bankrekening leeg wil trekken.
Daar ben ik het niet mee eens.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26544405
quote:
*knip*
[N]iels $ Respect naar de Midzomernachtdroom'ers says:
ik meng me niet in de discussie
Mr. Ali - 249 - Korsakoff! says:
lijkt me verstandig
Mr. Ali - 249 - Korsakoff! says:
maar post wel even dat je het met mij eens bent
Ben aan het werk => windows pc => msn
Dus bij deze ben ik het met Ali eens
pi_26544418
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:06 schreef MrAli het volgende:

[..]

Dat het geprobeerd zal gaan worden, daar twijfel ik niet aan. Maar ik weet wel haast zeker dat er niets van Ruben z'n vooruitstrevende plannen komt.
Met zulke georganiseerde dingen moet er altijd met veel dingen rekening gehouden worden!
Weet er alles van! Ik zit namelijk ook in zo'n organisatie, en je moet echt aan alles denken.
Ik ben het ermee eens dat het een 'gewone' stunt was, volgend jaar krijgen ze het dubbelop, maar ik heb wel gelachen hoor. Vooral dat voetbal!
Names are so cliché
pi_26544473
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:08 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nee, niet duidelijk, waarom stoor je je zo erg aan het feit dat ik 'vooraf al een oordeel heb'? Ik heb verschillende (honende) geluiden opgevangen van de 'stuntcommissie met Bart Loos als voorzitter', nou, dan weet ik ook wel wat er staat te gebeuren.

Daarbij gaat het me niet specifiek om deze stunt, maar om de huidige tendens, waar deze stunt toevallig weer vrolijk op voortborduurde.
[..]

Je moet niet zo bevooroordeeld zijn!
Names are so cliché
pi_26544499
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:06 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Zeur niet zo man.
Ja, dat was dus in combinatie met andere dingen.
quote:
Jazeker, het is uiteraard niet de bedoeling dat je de stunt gaat gebruiken als vrijbrief om de school eens stelselmatig te slopen, dat staat buiten kijf. Zoals ik al zei, er zijn altijd grenzen.
quote:
Mijn vader kwam trouwens net terug, en hij zei dat hij het ook steeds leuker begon te vinden, omdat de leerlingen juist niet zo'n behoefte hadden zo'n leraar helemaal voor schut te zetten.
Ja, ik geloof best dat het voor de leraren erg leuk was, maar dan komen we weer terug op de hamvraag: Wat is de essentie van een stunt? Wil je de leraren vermaken, of de leerlingen?
quote:
En zoals al eerder gezegd is: Ga jij volgend jaar je gang maar, met zoveel kritiek moet je wel minstens proberen om het volgend jaar zelf wel goed voor elkaar te krijgen.
Ik loop hier niet voor niets constant zo te schreeuwen, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26544503
quote:

[..]

Nou, vertel eens.. hoe ben jij dat van plan.. zonder een cent te betalen?
  woensdag 27 april 2005 @ 14:11:46 #265
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26544507
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:06 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Zeur niet zo man.
Kijk, dat zijn nog eens positieve berichten.
quote:
Komt niets van terecht.
quote:
Btw. kritiek zonder iets zelf gezien te hebben is echt " not done " .
Exactly, maar dat snapt Ruben dus niet.
pi_26544566
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]

Ja, ik geloof best dat het voor de leraren erg leuk was, maar dan komen we weer terug op de hamvraag: Wat is de essentie van een stunt? Wil je de leraren vermaken, of de leerlingen?
De examenleerlingen, de rest heeft er geloof ik weinig mee te maken.
En aangezien veel examenleerlingen het ook wel naar hun zin hadden...
quote:
[..]

Ik loop hier niet voor niets constant zo te schreeuwen, .
Je gaat dus volgend jaar in de stunt commisie?
pi_26544581
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:11 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Nou, vertel eens.. hoe ben jij dat van plan.. zonder een cent te betalen?
Ik heb het niet over geen cent te betalen, maar ik wil alleen maar zeggen dat je met een sponsor inderdaad je een hoop verantwoordelijkheden op je nek haalt, waardoor je dus heel veel onmogelijk wordt gemaakt.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26544593
Er waren overigens wel mensen, behalve die leraren, die het wel leuk vonden hoor. Mijn zusje vond het de leukste stunt sinds jaren, dus..
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  woensdag 27 april 2005 @ 14:15:47 #269
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26544617
quote:

[..]

Omdat dat not done is, zoals Esmé ook al zei.
En daar noem je ook wel wat, Bart Loos. Wel slap dat je hem erin betrekt, hij heeft echt z'n best
gedaan, maar de 'leiders' (voor zover die er waren en je het zo mag noemen) waren Peter en Gor.
quote:
Weet je niets van, je heb niet eens gezien wat er gebeurde.
quote:
[..]

Nou moet je ophouden, jij heb 0 aan ervaring. Ik iig van een jaartje, maar neehoor, meneer weet het weer beter. Gatverdamme.
pi_26544636
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:13 schreef DearPrudence het volgende:
Als je ervan uitgaat dat de leraren + examenleerlingen het naar hun zin moeten hebben, dan is dit inderdaad een geslaagde stunt geweest.
quote:
Ik ga volgend jaar dus níet in de stunt commissie, iedere week 'stuntvergadering, woensdag grote pauze lokaal 25' op het bord schrijven. Dat laat ik aan anderen over, wij regelen zelf wel wat.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26544694
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:15 schreef MrAli het volgende:
En daar noem je ook wel wat, Bart Loos. Wel slap dat je hem erin betrekt, hij heeft echt z'n best
gedaan, maar de 'leiders' (voor zover die er waren en je het zo mag noemen) waren Peter en Gor.
Juist, hier wil ik iets over duidelijk hebben: Ik heb nooit gezegd dat Bart verkeerd bezig was of iets dergelijks, ik hoorde die geluiden alleen maar. Ik heb Bart met Marco zien praten over mogelijke ideëen en ik weet echt wel hoe druk hij met die stunt is bezig geweest. Dus, geen kwaad woord over Bart.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 27 april 2005 @ 14:18:47 #272
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26544695
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:13 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

quote:
[..]

Hij zal wel moeten, zeker nu.
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:14 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik heb het niet over geen cent te betalen, maar ik wil alleen maar zeggen dat je met een sponsor inderdaad je een hoop verantwoordelijkheden op je nek haalt, waardoor je dus heel veel onmogelijk wordt gemaakt.
Zonder sponsor maak je een heleboel onmogelijk. Tenzij, zoals al eerder gezegt, je je hele bankrekening plundert.
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Er waren overigens wel mensen, behalve die leraren, die het wel leuk vonden hoor. Mijn zusje vond het de leukste stunt sinds jaren, dus..
Not een positief punt.
pi_26544701
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:16 schreef -Mzraki- het volgende:

Ik ga volgend jaar dus níet in de stunt commissie, iedere week 'stuntvergadering, woensdag grote pauze lokaal 25' op het bord schrijven. Dat laat ik aan anderen over, wij regelen zelf wel wat.
Kijk, dan vind ik dus echt niet dat je wat te zeiken hebt.
Vind je het niks? Dan kom je niet kijken. Kom je niet kijken? Dan mag je er ook absoluut niks over zeggen.
pi_26544709
quote:

[..]

Zonder sponsor maak je dus ontzettend veel onkosten die je dan zelf mag gaan betalen. Weet niet hoeveel mensen jij zo gek krijgt om 50 - 75 euro ofzo te laten gaan betalen.
- Beverly Sills
pi_26544738
quote:

[..]

Je zegt dan wel wat je beter 'niet' kunt doen, maar zeg eens, hoe je het dan 'wel' voor elkaar krijgt?
Je geeft toe dat je wel wat geld nodig hebt.. nou, hoe kom je daaraan? Kom zelf anders ook even met ideeen, voordat je die van een ander afkraakt.
pi_26544747
quote:

[..]

Hou verdomme dan je mond. Als je toch denkt dat je een betere stunt kan verzinnen, doe er dan ook wat aan.
Names are so cliché
pi_26544765
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Kijk, dan vind ik dus echt niet dat je wat te zeiken hebt.
Vind je het niks? Dan kom je niet kijken. Kom je niet kijken? Dan mag je er ook absoluut niks over zeggen.
Goed, dan houd ik m'n mond wel.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 27 april 2005 @ 14:22:04 #278
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26544784
quote:

[..]

Als je ervan uitgaat dat de leraren + examenleerlingen het naar hun zin moeten hebben, dan is dit inderdaad een geslaagde stunt geweest.
quote:
[..]

Slap, heel slap. De enige stunt die geaccpeteerd zal worden als stunt zal namelijk van die stuncommisie zijn.
pi_26544847
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:20 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Je zegt dan wel wat je beter 'niet' kunt doen, maar zeg eens, hoe je het dan 'wel' voor elkaar krijgt?
Je geeft toe dat je wel wat geld nodig hebt.. nou, hoe kom je daaraan? Kom zelf anders ook even met ideeen, voordat je die van een ander afkraakt.
Mocht je wat onkosten maken, laten we zeggen, 50 euro, dan kun je die best met een groep betalen. Ik bedoel, we zijn allemaal werkende jongeren en hoeven heus niet ieder dubbeltje om te draaien.

Wil je het anders, duurder, aanpakken heb je inderdaad sponsors nodig.

Edit: maar ik moest m'n mond houden.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 27 april 2005 @ 14:24:54 #280
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26544858
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Juist, hier wil ik iets over duidelijk hebben: Ik heb nooit gezegd dat Bart verkeerd bezig was of iets dergelijks, ik hoorde die geluiden alleen maar. Ik heb Bart met Marco zien praten over mogelijke ideëen en ik weet echt wel hoe druk hij met die stunt is bezig geweest. Dus, geen kwaad woord over Bart.
Geluiden gehoord, tja. Wij zijn ook slim genoeg geweest om verkeerde dingen, expres, naar buiten te brengen. Je kan je daar moeilijk aan vasthouden, weet je net zo goed als ik.
pi_26544887
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:22 schreef MrAli het volgende:

[..]

[..]

Slap, heel slap. De enige stunt die geaccpeteerd zal worden als stunt zal namelijk van die stuncommisie zijn.
Je zegt net zelf dat je in de stuntcommissie niet voor elkaar kreeg wat jullie wilden, nou dan?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26544900
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Mocht je wat onkosten maken, laten we zeggen, 50 euro, dan kun je die best met een groep betalen. Ik bedoel, we zijn allemaal werkende jongeren en hoeven heus niet ieder dubbeltje om te draaien.

Ik weet niet wat voor een 'groots' stunt jij van plan bent met maar 50 euro..
En het is op zich voor te stellen dat sommige mensen ook niet de behoefte hebben om vanuit hun eigen zak de stunt te betalen (Bv. omdat ze hun geld misschien toch wel nodig hebben. )

Edit: Ik zei dat je je mond moest houden als je kritiek op iets hebt wat je niet gezien hebt. Niet gewoon mond houden als ik je ook zelf iets vraag. Stel je niet aan.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:27:40 #283
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26544916
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:21 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Goed, dan houd ik m'n mond wel.
Lijkt me heel verstandig, er is namelijk nog niets zinnigs uit gekomen.
pi_26544942
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef MrAli het volgende:

[..]

Geluiden gehoord, tja. Wij zijn ook slim genoeg geweest om verkeerde dingen, expres, naar buiten te brengen. Je kan je daar moeilijk aan vasthouden, weet je net zo goed als ik.
Juist, maar ik wilde eventjes duidelijk maken dat ik niets tegen Bart had, enzo .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 27 april 2005 @ 14:29:32 #285
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26544966
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:24 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Voor 50 euro heb je absoluut geen stunt hoor. Kan je wel vergeten. Maar als jij denkt dat je het beter weet laat ik je maar in die waan, lijkt me beter.
pi_26545016
Ik ga buiten zitten.
pi_26545040
Ik wil ook buiten zitten Maar ik moet nog 5,5 uur printen
  woensdag 27 april 2005 @ 14:32:42 #288
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26545059
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:26 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Je zegt net zelf dat je in de stuntcommissie niet voor elkaar kreeg wat jullie wilden, nou dan?
Maar jij vond dat je dat wel voor elkaar moest krijgen, laat volgend jaar maar eens zien hoe je dat gaat aanpakken. En bovendien was ik in m'n eentje, volgend jaar ligt het sowieso anders, alle gasten uit jou klas willen zowieso wel helpen, Henk, JP e.d. doen ook examen dus dat is een veel beter groep. In je eentje is dat een stuk lastiger.
pi_26545112
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:32 schreef MrAli het volgende:

[..]

Maar jij vond dat je dat wel voor elkaar moest krijgen, laat volgend jaar maar eens zien hoe je dat gaat aanpakken. En bovendien was ik in m'n eentje, volgend jaar ligt het sowieso anders, alle gasten uit jou klas willen zowieso wel helpen, Henk, JP e.d. doen ook examen dus dat is een veel beter groep. In je eentje is dat een stuk lastiger.
Ikke, Hansje, Gerco, Joep etc. etc. etc. Democratie rulez
pi_26545123
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Esmé, Kees, Suuz
Names are so cliché
pi_26545213
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:35 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

Esmé, Kees, Suuz
Ja, Esmé wou ik er ook bij zetten, maar ben linux gewend en daar kan ik niet makkelijk een é typen
Kees is veel te ruig voor de examending.. Krijgen we een clan harley-davidsons op de stoep
En Suuz, jij bakt er niets van
  woensdag 27 april 2005 @ 14:39:11 #292
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26545241
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Jullie zitten toch bij Ruben in de klas, of niet soms?
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:35 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

Esmé, Kees, Suuz
Of course. Waren slechts enkele voorbeelden. Maar ik denk bijv. dat jij, Kees en Esmé niet meewerken aan een stunt zoals Ruben hem graag ziet.
pi_26545247
bijna op de 1500 folders...
En ik moet er 4750 maken

damn, wat ben ik blij dat we die dingen niet meer in 3 delen moeten vouwen
pi_26545275
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef MrAli het volgende:

[..]

[..]

Of course. Waren slechts enkele voorbeelden. Maar ik denk bijv. dat jij, Kees en Esmé niet meewerken aan een stunt zoals Ruben hem graag ziet.
Als een stunt leuk is, en schokkend vind ik het prima, zolang je er geen mensen mee beledigd of je uit die grenzen gaat.
pi_26545344
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
ls een stunt leuk is, en schokkend vind ik het prima, zolang je er geen mensen mee beledigd of je uit die grenzen gaat.
D'oh, maar er zijn prima dingen te verzinnen binnen de grensen... Al moet je dan niet naar mij luisteren want ik ga er altijd net over
  woensdag 27 april 2005 @ 14:44:01 #296
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26545371
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Als een stunt leuk is, en schokkend vind ik het prima, zolang je er geen mensen mee beledigd of je uit die grenzen gaat.
Ik denk dus dat een Ruben-stunt wel buiten de door jou gestelde grenzen zal gaan. Vandaar.
pi_26545378
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef MrAli het volgende:

[..]

[..]

Ach, dat ligt er helemaal aan wat. Het lijkt me op zich wel leuk om aan een stunt mee te werken hoor, heb je ook een beetje inspraak enzo.
- Beverly Sills
pi_26545407
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:44 schreef MrAli het volgende:

[..]

Ik denk dus dat een Ruben-stunt wel buiten de door jou gestelde grenzen zal gaan. Vandaar.
Dat kun je niet weten.

En ik zie trouwens de probleem niet dat het ook een heel lachwekkende ervaring voor zowel leerlingen als leraren kan zijn, zonder de leraren compleet te vernederen.

Edit: Ik hoor buiten zitten.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:45:32 #299
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26545415
* Mr. Ali krijgt steeds meer zin in 1 mei.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:45:53 #300
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26545427
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Ach, dat ligt er helemaal aan wat. Het lijkt me op zich wel leuk om aan een stunt mee te werken hoor, heb je ook een beetje inspraak enzo.
Dat is het hele idee van meewerken
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_26545464
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:45 schreef MrAli het volgende:
* Mr. Ali krijgt steeds meer zin in 1 mei.
Haha, ik hooop nog steeds dat Esmé (Windows he) ook komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')