Goh, dat had ik nou niet verwachtquote:
Yeah!quote:Ook opvallend; loop ik enigszins gedeprimeerd ivm het brakke weer de Etos binnen, cadeautje kopen voor m'n tante, stap ik naar buiten: weer strakblauw.
April, doet wat hij wil.
Nog een wedstrijd te gaan, waarbij Tevoko tegen CVI speelt en Randstad tegen OSG. Alleen als wij met 3 - 0 verliezen en Randstad met 3 - 0 wint, staan we gedeeld eerste. Anders zijn we sowieso door naar de eerste klasse.quote:Tevoko 24
Randstad 21
Super 21
CVI 19
Ja he, vorige week donderdag zag ik er ook al een, echt vet, kwam vrij dicht langsvliegen, zo met op de achtergrond een wolkenloze hemel + ondergaande zonquote:Op woensdag 27 april 2005 11:52 schreef errrrr het volgende:
Ja, heerlijk weer. Heenweg harde wind mee, terugweg ook... mag wel vaker zo
Met veertig langs al die Duitse scholieren / toeristen in auto te scheuren, ook leuk... en dan een Chinook die komt overvliegen, wat klinkt die vet
En dan niet eens even bij Ons Genoegen gaan kijken. Tsssk.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 08:59 schreef errrrr het volgende:
Kees zit hier naast me foto's van Barcelona te bekijken... 'Kijk, vet daar, allemaal cactussen op het strand...' Ik: 'Kees: dat zijn palmbomen'
Ik ben heel even gaan kijken, was al snel weer weg. Was leuker voor de leraren en examenleerlingen zelf.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
En dan niet eens even bij Ons Genoegen gaan kijken. Tsssk.
Gast, kom je bij de aula, staat het daar helemaal bomvol met allemaal leerlingen, de hele gang gewoon volquote:Op woensdag 27 april 2005 12:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
En dan niet eens even bij Ons Genoegen gaan kijken. Tsssk.
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, kom je bij de aula, staat het daar helemaal bomvol met allemaal leerlingen, de hele gang gewoon vol.
Dan hoeft het van mij ook niet meer, besides, Joep was toen al bij de deur, en die moest ik nog eventjes snel spreken, dus.
Ik heb sowieso geen zin om te kijken wat voor flauws die ongeinspireerde examenleerlingen nu weer hebben bedacht, het wordt tijd dat ze weer eens een Old Skool Stunt gaan houden, met schade en schande.
Precies, dat was dus ook wat ik erop tegen had. We hebben het voor elkaar gekregen om de leraren een paar leuke uurtjes te bezorgen, en vanwege de (altijd) lage opkomst ook zelf maar een team in elkaar geknutseld. En het gaat uiteindelijk om de leraren.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik ben heel even gaan kijken, was al snel weer weg. Was leuker voor de leraren en examenleerlingen zelf.
Tja, als ik een goede rel heb bedacht dan schrijf ik hem alvast op voor volgend jaarquote:Op woensdag 27 april 2005 13:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, dat was dus ook wat ik erop tegen had. We hebben het voor elkaar gekregen om de leraren een paar leuke uurtjes te bezorgen, en vanwege de (altijd) lage opkomst ook zelf maar een team in elkaar geknutseld. En het gaat uiteindelijk om de leraren.
Nou kijk, je kan veel zeggen, maar flauw was het dus absoluut niet. Alle leraren vonden het leuk, en het was voor ons ook best nog wel leuk. Het is dan ook niet mijn ideale idee van een stunt, maar dat even terzijde.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, kom je bij de aula, staat het daar helemaal bomvol met allemaal leerlingen, de hele gang gewoon vol.
Dan hoeft het van mij ook niet meer, besides, Joep was toen al bij de deur, en die moest ik nog eventjes snel spreken, dus.
Ik heb sowieso geen zin om te kijken wat voor flauws die ongeinspireerde examenleerlingen nu weer hebben bedacht, het wordt tijd dat ze weer eens een Old Skool Stunt gaan houden, met schade en schande.
Ehm, interessantquote:
Na ons de zondevloed!quote:Op woensdag 27 april 2005 13:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou kijk, je kan veel zeggen, maar flauw was het dus absoluut niet. Alle leraren vonden het leuk, en het was voor ons ook best nog wel leuk. Het is dan ook niet mijn ideale idee van een stunt, maar dat even terzijde.
Nu heb jij makkelijk praten, maar ik ben benieuwd of jij volgend jaar wel iets weet te verzinnen wat aan dat soort eisen voldoet (schade en schande). (Alhoewel je het met die groep wel veel makkelijker zal hebben, dit waren grotendeels van die watjes.) En als je de schade te hoog laat oplopen zal de stunt helemaal verdwijnen, iets wat je natuurlijk ook niet wil.
Ach man, als ik die verhalen hoor van vroeger, wat ze toen allemaal uithaalden, dat waren pas goede stunten, tegenwoordig is het een aftandse traditie die krampachtig in leven moet wordt gehoudenquote:Je moet eens leren eerst te kijken, i.p.v. meteen al een oordeel te hebben, wat niet eens een oordeel mag heten aangezien je totaal niet weet wat er ging gebeuren.
Ik weet wel wat, en daar zijn al heel veel mensen van op de hoogte inmiddels. En die actie moet ook nog eens plaatsvinden, de vraag is nog wanneer.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:14 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tja, als ik een goede rel heb bedacht dan schrijf ik hem alvast op voor volgend jaar
Hou dat even stil Ali, we willen er uiteraard niet mee in verband worden gebracht, het moet niet té obvious zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 13:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik weet wel wat, en daar zijn al heel veel mensen van op de hoogte inmiddels. En die actie moet ook nog eens plaatsvinden, de vraag is nog wanneer.Ik zou het overigens wel zwak vinden als jullie dat volgend jaar zouden doen mocht het er dit jaar niet van komen.
Verhalen worden altijd verdraait naarmate ze verder doorverteld worden, en buiten dat, daar gaat het me niet om. Jij kraakt alles al af voordat je überhaupt gezien heb wat er ging gebeuren, dat is fout. Dus mag je ook niet zeggen dat de examenleerlingen ongeïnspireerd zijn. Zielig.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Na ons de zondevloed!
[..]
Ach man, als ik die verhalen hoor van vroeger, wat ze toen allemaal uithaalden, dat waren pas goede stunten, tegenwoordig is het een aftandse traditie die krampachtig in leven moet wordt gehouden.
Wat stil houden? Dat hele idee van die ******* ? En waarom zou je er niet mee in verband gebracht willen worden, je wou toch zo graag helpen?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hou dat even stil Ali, we willen er uiteraard niet mee in verband worden gebracht, het moet niet té obvious zijn.
Onzin, de school ís compleet met landbouwplastic ingepakt, de trappen zíjn compleet gebarriceerd met stoelen en tafels, alle deuren zíjn er een keer uitgetilt, dat ís gebeurd.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
Verhalen worden altijd verdraait naarmate ze verder doorverteld worden
Wat loop je hier nou sneu te doen? Ik vind dat dit soort 'spelletjes-stunt' helemaal niet meer zijn wat een stunt moeten zijn. Tegenwoordig heeft het altijd een thema, iedereen heeft vrij en de leraren moeten iets idioots gaan doen, vorig jaar met dat stank nogiets, dom kutspel op de groene plaats, dat jaar ervoor iets op het voetbalveld, ik wéét het niet eens meer.quote:, en buiten dat, daar gaat het me niet om. Jij kraakt alles al af voordat je überhaupt gezien heb wat er ging gebeuren, dat is fout. Dus mag je ook niet zeggen dat de examenleerlingen ongeïnspireerd zijn. Zielig.![]()
Als je nou even online komt, dat gaan we hier dus niet bespreken.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat stil houden? Dat hele idee van die ******* ? En waarom zou je er niet mee in verband gebracht willen worden, je wou toch zo graag helpen?
Jij loopt hier sneu te doen, waar het mij om gaat, maar je snapt dat kennerlijk niet, of je ziet ik dat ik weer eens gelijk ben en je wil het niet snappen of je doet of je het niet snapt, is dat jij alles al afgekraakt had voordat je überhaupt wist wat er ging gebeuren. Dat is wel zielig.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Onzin, de school ís compleet met landbouwplastic ingepakt, de trappen zíjn compleet gebarriceerd met stoelen en tafels, alle deuren zíjn er een keer uitgetilt, dat ís gebeurd.
[..]
Wat loop je hier nou sneu te doen? Ik vind dat dit soort 'spelletjes-stunt' helemaal niet meer zijn wat een stunt moeten zijn. Tegenwoordig heeft het altijd een thema, iedereen heeft vrij en de leraren moeten iets idioots gaan doen, vorig jaar met dat stank nogiets, dom kutspel op de groene plaats, dat jaar ervoor iets op het voetbalveld, ik wéét het niet eens meer.
De essentie van een stunt is shockeren en leraren naar gelieve terug pakken, of gewoon een beetje te pakken nemen. Er zijn altijd grenzen, en het is pas zielig als die overtreden gaan worden, dat begrijp ik ook wel. Ik vind tegenwoordig alleen belachelijk dat ik de dag voor de stunt aangesproken wordt 'dat we niets moeten gaan doen', anders gaat de sponsor () honderd fackin euro eisen wegens negatieve publiciteit!
Ik bedoel, dat is toch klinkklare onzin? Het is bespottelijk! Nu kun je het niet met me eens zijn, sure, ga gerust je gang, maar noem me niet fackin zielig, dan weiger je gewoon de realiteit onder ogen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |