abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26529445
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef errrrr het volgende:
Maar gingen we nog wat doen van de zomervakantie met een groepje? Ik wil wel graag weg, één tot twee weken ofzo, met wat vrienden. Maar Kees wil geen 'strand/zuip vakantie', en Niels wil niks anders... iemand een leuk idee?
50/50 is ook goedgekeurd, maar ik wil wel een beetje aan het strand / meer ofzo op een plek waar wat meer jongeren zijn... Dan kunnen we best een paar dingen bezoeken om een beetje een idee te krijgen van de cultuur enzo....
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:42:27 #206
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26529945
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

1) Wat voor bullshit is dat nou weer, als ze je pakken omdat ze net een weg hebben afgesloten en jij geen zin / tijd hebt om 5 kilometer om te rijden omdat je eten dan koud is.... Dan is het niet alsof je per definitie wild aan het rijden bent...
2) Ik heb het toch niet over ongelukken?
3) Crap, je moet gewoon optijd in de berm kijken
1) ok, dat is anders, maar dat gebeurd neem ik aan niet 'vaak'
2) 'veilig maar wel met pit rijden'... veilig impliceert geen ongelukken, of ben ik gek?
3) dan moet de politie zich beter opstellen
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:44:25 #207
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26529990
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het worden echt idiote bedragen als je een beetje geld hebt, vind dat ze een maximumbedrag moeten hebben.

Voor 30.000 euro kan je best een aardige auto kopen..
Het wordt daar dus op je inkomen bepaald. En hoeft z'n auto's niet eens te kopen joh, die krijgt ie wel gratis.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:44:32 #208
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26529993
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

50/50 is ook goedgekeurd, maar ik wil wel een beetje aan het strand / meer ofzo op een plek waar wat meer jongeren zijn... Dan kunnen we best een paar dingen bezoeken om een beetje een idee te krijgen van de cultuur enzo....
Dat wil ik dus ook wel, maar dan moet je toch naar het zuiden (in de buurt van een 'culturele' stad dan, zoals Rome, Sevilla, Barcelona, Marseille), maar dan vind je het veel te warm om de stad in te gaan -> zit je voordurend op het strand... opzich geen probleem, lekker ontspannen... maar dan zullen (we) het zonder Kees moeten doen...
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:45:56 #209
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26530024
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:57 schreef errrrr het volgende:

[..]

Of, zoals in Duitsland, een puntenrijbewijs... zie hoe braaf al die Duitsertjes rijden...
Dat is in Nederland ook al gedeeltelijk zo, de eerste 5 jaar (ik dacht 5) van ja rijbewijs mag je maximaal 3 punten halen. Ga je daar overheen moet je weer opnieuw examen doen. En voor allerlei dingen krijg je al een punt, te hard rijden etc., maar ook zonder gordels mobiel bellen zonder headset e.d.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:46:14 #210
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26530033
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:04 schreef NerdoNielso het volgende:
waarom zit die fucking tune van Midzomernachtdroom in m'n kop?
Omdat het een heel aardig deuntje was / is.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:48:18 #211
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26530084
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef errrrr het volgende:
Maar gingen we nog wat doen van de zomervakantie met een groepje? Ik wil wel graag weg, één tot twee weken ofzo, met wat vrienden. Maar Kees wil geen 'strand/zuip vakantie', en Niels wil niks anders... iemand een leuk idee?
Ik denk dat dat lastig zal worden. Ik weet 110% zeker dat Niels en ik ons prima zullen gaan vermaken met z'n tweeën bijv. Maar dat jullie (jij en Kees bijv.) daar geen ene moer aan zullen vinden. Wordt dus nog lastig, en als mijn baas me zo blijft inroosteren als ie in de meivakantie doet kom ik er niet aantoe om nog weg te gaan.
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:35:24 #212
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26531433
Ok, PSV zojuist in Milaan, tegen AC Milaan met 2-0 verloren. In de eerste helft werden ze compleet van de mat gespeeld, en vlak voor rust kwamen ze op 1-0 achter te staan. Na rust was PSV sterker als in de eerste helft, ook sterker als die Italianen, kregen ook veel kansen, maar helaas waren degene die voor de afronding moesten zorgen net weer de personen zonder goed schot en zonder enig vizier. En dan vlak voor tijd werd er nog 2-0 gemaakt. Jammer, maar dus voor 95% zeker uitgeschakeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door MrAli op 26-04-2005 22:46:36 ]
pi_26531511
Met tevoko 2 met 2-1 gewonnen van super de boer. Meesterlijke wedstrijd, erg leuk.

Nu House of Flying Daggers afkijken .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:42:43 #214
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26531659
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:35 schreef MrAli het volgende:
Ok, PSV zojuist in Milaan, tegen AC Milaan met 2-0 verloren. In de eerste helft werden ze compleet van de mat gespeeld, en valk voor rust kwamen ze op 1-0 achter te staan. Na rust was PSV sterker als ik de eerste helft, ook sterker als die Italianen, kregen ook veel kansen, maar helaas waren degene die voor de afronding moesten zorgen net weer de personen zonder goed schot en zonder enig vizier. En dan vlak voor tijd werd er nog 2-0 gemaakt. Jammer, maar dus voor 95% zeker uitgeschakeld.
Heel jammer idd... net de tweede helft gezien...
Maar je moet ff wat duidelijker typen, ze verwijst naar een onduidelijke. Ook veel typfouten, leest echt heel kut
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:45:06 #215
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26531734
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:48 schreef MrAli het volgende:

[..]

Ik denk dat dat lastig zal worden. Ik weet 110% zeker dat Niels en ik ons prima zullen gaan vermaken met z'n tweeën bijv. Maar dat jullie (jij en Kees bijv.) daar geen ene moer aan zullen vinden. Wordt dus nog lastig, en als mijn baas me zo blijft inroosteren als ie in de meivakantie doet kom ik er niet aantoe om nog weg te gaan.
Ik wil iig gewoon even een ruime week weg, niks hoeven doen. Relaxen op een strand is een mogelijkheid, weet idd niet of ik me 110% vermaak, maar denk dat ik ook dat best leuk zal vinden. Zolang je met wat vrienden weg bent is het meestal wel gezellig (even in Cruiff stijl:) Maar iets anders leuks is ook altijd leuk
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:49:39 #216
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26531879
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:42 schreef errrrr het volgende:

[..]

Heel jammer idd... net de tweede helft gezien...
Maar je moet ff wat duidelijker typen, ze verwijst naar een onduidelijke. Ook veel typfouten, leest echt heel kut
Dat 'ze' verwijst naar PSV, dat is overduidelijk, beetje blind ofzo?
En ik heb er idd net even snel twee typfoutjes uitgehaald, achja, kan gebeuren.
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:53:18 #217
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26531990
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:45 schreef errrrr het volgende:

[..]

Ik wil iig gewoon even een ruime week weg, niks hoeven doen. Relaxen op een strand is een mogelijkheid, weet idd niet of ik me 110% vermaak, maar denk dat ik ook dat best leuk zal vinden. Zolang je met wat vrienden weg bent is het meestal wel gezellig (even in Cruiff stijl:) Maar iets anders leuks is ook altijd leuk
Ik wil niet de hele dag op het strand liggen.

Maar wat betreft typfoutjes, jij mist een compleet onderdeel van je opvoeding, en dat heb je jezelf ook niet bijgebracht zo te zien. Schaam je diep, de naam van 's werelds meest bekende en beste voetballer ooit, een Nederlander nog wel, en misschien ook wel überhaupt 's werelds meest bekende persoon ever, fout schrijven. DAMN!!
Het is Johan Cruijff idioot!
Ga je snel héééééél diep schamen!!!!
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:57:50 #218
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26532126
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:53 schreef MrAli het volgende:

[..]

Ik wil niet de hele dag op het strand liggen.
Ow, cool ... maar wat wil je dan in een 'warm' land? Of wil je dat helemaal niet?
quote:
Maar wat betreft typfoutjes, jij mist een compleet onderdeel van je opvoeding, en dat heb je jezelf ook niet bijgebracht zo te zien. Schaam je diep, de naam van 's werelds meest bekende en beste voetballer ooit, een Nederlander nog wel, en misschien ook wel überhaupt 's werelds meest bekende persoon ever, fout schrijven. DAMN!!
Het is Johan Cruijff idioot!
Ga je snel héééééél diep schamen!!!!
Ahum, een stom typfoutje, sorry... maar jij hebt 2 typfouten, 2x als ipv dan, en 1 echt onduidelijk verwijzing. Zeker omdat ik alleen de 2e helft heb gezien, waar PSV absoluut beter was, was het erg verwarrend...
pi_26532237
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:46 schreef MrAli het volgende:
Omdat het een heel aardig deuntje was / is.
Das wel waar
Ik geef hedwig de schuld
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:09:02 #220
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26532468
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:57 schreef errrrr het volgende:

[..]

Ow, cool ... maar wat wil je dan in een 'warm' land? Of wil je dat helemaal niet?
Ik ga uiteraard het liefst naar Oostenrijk, of een ander land met bergen en genoeg sneeuw.
Lekker in een auto erheen met de hele weg constant Korsakoff op, volume op 10.

Maar dat zal niet lukken, en het maakt me niet gek veel uit wat de bestemming zal zijn, als het maar spotgoedkoop is, en een beetje leuk uiteraard. En verder weet Niels wel wat ik wil denk ik.
quote:
[..]

Ahum, een stom typfoutje, sorry... maar jij hebt 2 typfouten, 2x als ipv dan, en 1 echt onduidelijk verwijzing. Zeker omdat ik alleen de 2e helft heb gezien, waar PSV absoluut beter was, was het erg verwarrend...
Typfoutje? Typfoutje?? Typfoutje???
Een enorme gigantische typFOUT zal je bedoelen. Damn!

En dat je alleen de tweede helft heb gezien kan ik ook niets aan doen, je eigen schuld. En het was een prima verwijzing, niets mis mee. In de eerste helft mag PSV blij geweest zijn als ze de bal vaker dan 2 keer hebben aangeraakt, (besides de aftrap). Dat het na rust anders was, nou en?
pi_26533395
House of Flying Daggers is impressive .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 27 april 2005 @ 01:05:16 #222
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26535293
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:40 schreef -Mzraki- het volgende:
House of Flying Daggers is impressive .
Moet ik ook maar eens kijken dan, ik had hem al wel een tijdje (vlak nadat Kees er iets over gepost had), maar nog niet bekeken.

Vanavond heb ik mijn tijd iig goed besteed, na mijn kamer heeft ook mijn bureau eraan moeten geloven en is opgeruimt. Mijn 19 inch Samsung Syncmaster 193P is hierdoor een eindje naar achteren geschoven wat een hoop meer ruimte creëert.

Nu, pitten.
  woensdag 27 april 2005 @ 08:58:52 #223
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26537684
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:09 schreef MrAli het volgende:

[..]

Ik ga uiteraard het liefst naar Oostenrijk, of een ander land met bergen en genoeg sneeuw.
Lekker in een auto erheen met de hele weg constant Korsakoff op, volume op 10.

Maar dat zal niet lukken, en het maakt me niet gek veel uit wat de bestemming zal zijn, als het maar spotgoedkoop is, en een beetje leuk uiteraard. En verder weet Niels wel wat ik wil denk ik.
Oostenrijk in de zomer, nah... Dan naar Nieuw-Zeeland ofzo
quote:
[..]

Typfoutje? Typfoutje?? Typfoutje???
Een enorme gigantische typFOUT zal je bedoelen. Damn!

En dat je alleen de tweede helft heb gezien kan ik ook niets aan doen, je eigen schuld. En het was een prima verwijzing, niets mis mee. In de eerste helft mag PSV blij geweest zijn als ze de bal vaker dan 2 keer hebben aangeraakt, (besides de aftrap). Dat het na rust anders was, nou en?
Als je gewoon ipv 'Ze' 'PSV' had getypt, was het veel duidelijker geweest. En je moet echt 's op als/dan gaan letten. Maar het boeit niet zoveel, viel in die post van jou alleen wel heel erg op.
  woensdag 27 april 2005 @ 08:59:42 #224
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26537698
Kees zit hier naast me foto's van Barcelona te bekijken... 'Kijk, vet daar, allemaal cactussen op het strand...' Ik: 'Kees: dat zijn palmbomen'
  woensdag 27 april 2005 @ 09:15:44 #225
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26537966
Gerco moet de bron op howstuffworks zoeken... moet hij eerst typt hij stuff met enkel f
Daarna typt hij het Engelse koffie als 'koffie', dan 'coffie' en na 'coffy' typt hij met Kees' hulp 'coffee'
pi_26539721
Stunt .

Ook opvallend; loop ik enigszins gedeprimeerd ivm het brakke weer de Etos binnen, cadeautje kopen voor m'n tante, stap ik naar buiten: weer strakblauw.

April, doet wat hij wil .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26540772
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Stunt .
Goh, dat had ik nou niet verwacht
quote:
Ook opvallend; loop ik enigszins gedeprimeerd ivm het brakke weer de Etos binnen, cadeautje kopen voor m'n tante, stap ik naar buiten: weer strakblauw.

April, doet wat hij wil .
Yeah!
  woensdag 27 april 2005 @ 11:52:16 #228
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26541118
Ja, heerlijk weer. Heenweg harde wind mee, terugweg ook ... mag wel vaker zo
Met veertig langs al die Duitse scholieren / toeristen in auto te scheuren, ook leuk... en dan een Chinook die komt overvliegen, wat klinkt die vet
pi_26541126
quote:
Tevoko 24
Randstad 21
Super 21
CVI 19
Nog een wedstrijd te gaan, waarbij Tevoko tegen CVI speelt en Randstad tegen OSG. Alleen als wij met 3 - 0 verliezen en Randstad met 3 - 0 wint, staan we gedeeld eerste. Anders zijn we sowieso door naar de eerste klasse.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_26541676
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:52 schreef errrrr het volgende:
Ja, heerlijk weer. Heenweg harde wind mee, terugweg ook ... mag wel vaker zo
Met veertig langs al die Duitse scholieren / toeristen in auto te scheuren, ook leuk... en dan een Chinook die komt overvliegen, wat klinkt die vet
Ja he, vorige week donderdag zag ik er ook al een, echt vet, kwam vrij dicht langsvliegen, zo met op de achtergrond een wolkenloze hemel + ondergaande zon .

Doef doef doef doef, alleen om dat geluid al mogen ze vaker rond komen vliegen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26541786
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Stunt .
En dan niet eens even bij Ons Genoegen gaan kijken. Tsssk.
- Beverly Sills
pi_26541848
quote:
Op woensdag 27 april 2005 08:59 schreef errrrr het volgende:
Kees zit hier naast me foto's van Barcelona te bekijken... 'Kijk, vet daar, allemaal cactussen op het strand...' Ik: 'Kees: dat zijn palmbomen'
pi_26541893
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Ik ben heel even gaan kijken, was al snel weer weg. Was leuker voor de leraren en examenleerlingen zelf.
pi_26542286
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Gast, kom je bij de aula, staat het daar helemaal bomvol met allemaal leerlingen, de hele gang gewoon vol .

Dan hoeft het van mij ook niet meer, besides, Joep was toen al bij de deur, en die moest ik nog eventjes snel spreken, dus.

Ik heb sowieso geen zin om te kijken wat voor flauws die ongeinspireerde examenleerlingen nu weer hebben bedacht, het wordt tijd dat ze weer eens een Old Skool Stunt gaan houden, met schade en schande .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26542640
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:44 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Gast, kom je bij de aula, staat het daar helemaal bomvol met allemaal leerlingen, de hele gang gewoon vol .

Dan hoeft het van mij ook niet meer, besides, Joep was toen al bij de deur, en die moest ik nog eventjes snel spreken, dus.

Ik heb sowieso geen zin om te kijken wat voor flauws die ongeinspireerde examenleerlingen nu weer hebben bedacht, het wordt tijd dat ze weer eens een Old Skool Stunt gaan houden, met schade en schande .
Names are so cliché
pi_26542654
Aan jou volgend jaar de eer
Names are so cliché
  woensdag 27 april 2005 @ 13:09:25 #237
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26542865
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ik ben heel even gaan kijken, was al snel weer weg. Was leuker voor de leraren en examenleerlingen zelf.
Precies, dat was dus ook wat ik erop tegen had. We hebben het voor elkaar gekregen om de leraren een paar leuke uurtjes te bezorgen, en vanwege de (altijd) lage opkomst ook zelf maar een team in elkaar geknutseld. En het gaat uiteindelijk om de leraren.
pi_26542982
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:09 schreef MrAli het volgende:

[..]

Precies, dat was dus ook wat ik erop tegen had. We hebben het voor elkaar gekregen om de leraren een paar leuke uurtjes te bezorgen, en vanwege de (altijd) lage opkomst ook zelf maar een team in elkaar geknutseld. En het gaat uiteindelijk om de leraren.
Tja, als ik een goede rel heb bedacht dan schrijf ik hem alvast op voor volgend jaar
  woensdag 27 april 2005 @ 13:16:24 #239
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26543009
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:44 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nou kijk, je kan veel zeggen, maar flauw was het dus absoluut niet. Alle leraren vonden het leuk, en het was voor ons ook best nog wel leuk. Het is dan ook niet mijn ideale idee van een stunt, maar dat even terzijde.

Nu heb jij makkelijk praten, maar ik ben benieuwd of jij volgend jaar wel iets weet te verzinnen wat aan dat soort eisen voldoet (schade en schande). (Alhoewel je het met die groep wel veel makkelijker zal hebben, dit waren grotendeels van die watjes. ) En als je de schade te hoog laat oplopen zal de stunt helemaal verdwijnen, iets wat je natuurlijk ook niet wil.

Je moet eens leren eerst te kijken, i.p.v. meteen al een oordeel te hebben, wat niet eens een oordeel mag heten aangezien je totaal niet weet wat er ging gebeuren.
pi_26543028
Live stream van Europa's XXL'ness:
http://www.airbus.com/A380/Seeing/live/video/live.asx

De Airbus .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 27 april 2005 @ 13:18:24 #241
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26543061
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:00 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]
Ehm, interessant
pi_26543070
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:16 schreef MrAli het volgende:

[..]

Nou kijk, je kan veel zeggen, maar flauw was het dus absoluut niet. Alle leraren vonden het leuk, en het was voor ons ook best nog wel leuk. Het is dan ook niet mijn ideale idee van een stunt, maar dat even terzijde.

Nu heb jij makkelijk praten, maar ik ben benieuwd of jij volgend jaar wel iets weet te verzinnen wat aan dat soort eisen voldoet (schade en schande). (Alhoewel je het met die groep wel veel makkelijker zal hebben, dit waren grotendeels van die watjes. ) En als je de schade te hoog laat oplopen zal de stunt helemaal verdwijnen, iets wat je natuurlijk ook niet wil.
Na ons de zondevloed!
quote:
Je moet eens leren eerst te kijken, i.p.v. meteen al een oordeel te hebben, wat niet eens een oordeel mag heten aangezien je totaal niet weet wat er ging gebeuren.
Ach man, als ik die verhalen hoor van vroeger, wat ze toen allemaal uithaalden, dat waren pas goede stunten, tegenwoordig is het een aftandse traditie die krampachtig in leven moet wordt gehouden .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 27 april 2005 @ 13:19:28 #243
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26543086
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:14 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Tja, als ik een goede rel heb bedacht dan schrijf ik hem alvast op voor volgend jaar
Ik weet wel wat, en daar zijn al heel veel mensen van op de hoogte inmiddels. En die actie moet ook nog eens plaatsvinden, de vraag is nog wanneer. Ik zou het overigens wel zwak vinden als jullie dat volgend jaar zouden doen mocht het er dit jaar niet van komen.
pi_26543120
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:19 schreef MrAli het volgende:

[..]

Ik weet wel wat, en daar zijn al heel veel mensen van op de hoogte inmiddels. En die actie moet ook nog eens plaatsvinden, de vraag is nog wanneer. Ik zou het overigens wel zwak vinden als jullie dat volgend jaar zouden doen mocht het er dit jaar niet van komen.
Hou dat even stil Ali, we willen er uiteraard niet mee in verband worden gebracht, het moet niet té obvious zijn .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 27 april 2005 @ 13:22:12 #245
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26543148
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:18 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Na ons de zondevloed!
[..]

Ach man, als ik die verhalen hoor van vroeger, wat ze toen allemaal uithaalden, dat waren pas goede stunten, tegenwoordig is het een aftandse traditie die krampachtig in leven moet wordt gehouden .
Verhalen worden altijd verdraait naarmate ze verder doorverteld worden, en buiten dat, daar gaat het me niet om. Jij kraakt alles al af voordat je überhaupt gezien heb wat er ging gebeuren, dat is fout. Dus mag je ook niet zeggen dat de examenleerlingen ongeïnspireerd zijn. Zielig.
  woensdag 27 april 2005 @ 13:23:38 #246
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26543181
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:20 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hou dat even stil Ali, we willen er uiteraard niet mee in verband worden gebracht, het moet niet té obvious zijn .
Wat stil houden? Dat hele idee van die ******* ? En waarom zou je er niet mee in verband gebracht willen worden, je wou toch zo graag helpen?
pi_26543342
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:22 schreef MrAli het volgende:

[..]

Verhalen worden altijd verdraait naarmate ze verder doorverteld worden
Onzin, de school ís compleet met landbouwplastic ingepakt, de trappen zíjn compleet gebarriceerd met stoelen en tafels, alle deuren zíjn er een keer uitgetilt, dat ís gebeurd.
quote:
, en buiten dat, daar gaat het me niet om. Jij kraakt alles al af voordat je überhaupt gezien heb wat er ging gebeuren, dat is fout. Dus mag je ook niet zeggen dat de examenleerlingen ongeïnspireerd zijn. Zielig.
Wat loop je hier nou sneu te doen? Ik vind dat dit soort 'spelletjes-stunt' helemaal niet meer zijn wat een stunt moeten zijn. Tegenwoordig heeft het altijd een thema, iedereen heeft vrij en de leraren moeten iets idioots gaan doen, vorig jaar met dat stank nogiets, dom kutspel op de groene plaats, dat jaar ervoor iets op het voetbalveld, ik wéét het niet eens meer.

De essentie van een stunt is shockeren en leraren naar gelieve terug pakken, of gewoon een beetje te pakken nemen. Er zijn altijd grenzen, en het is pas zielig als die overtreden gaan worden, dat begrijp ik ook wel. Ik vind tegenwoordig alleen belachelijk dat ik de dag voor de stunt aangesproken wordt 'dat we niets moeten gaan doen', anders gaat de sponsor ( ) honderd fackin euro eisen wegens negatieve publiciteit!

Ik bedoel, dat is toch klinkklare onzin? Het is bespottelijk! Nu kun je het niet met me eens zijn, sure, ga gerust je gang, maar noem me niet fackin zielig, dan weiger je gewoon de realiteit onder ogen te komen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26543360
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:23 schreef MrAli het volgende:

[..]

Wat stil houden? Dat hele idee van die ******* ? En waarom zou je er niet mee in verband gebracht willen worden, je wou toch zo graag helpen?
Als je nou even online komt, dat gaan we hier dus niet bespreken.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26543562
Ben het met Alwin eens dat het erg makkelijk is om andere stunts af te kraken terwijl je niet eens bent wezen kijken. Organiseer dan zelf volgend jaar iets leuks, maar dat zie ik er dus ook niet echt van komen.

Het is overigens heel logisch dat sponsors geen zin hebben in een slechte naam, vanwege vandalisme of iets dergelijks. Dat betekent niet dat je dan niets leuks meer mag doen, alleen wel dat je niet de boel moet gaan vernielen.
- Beverly Sills
  woensdag 27 april 2005 @ 13:38:02 #250
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26543579
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:28 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Onzin, de school ís compleet met landbouwplastic ingepakt, de trappen zíjn compleet gebarriceerd met stoelen en tafels, alle deuren zíjn er een keer uitgetilt, dat ís gebeurd.

[..]

Wat loop je hier nou sneu te doen? Ik vind dat dit soort 'spelletjes-stunt' helemaal niet meer zijn wat een stunt moeten zijn. Tegenwoordig heeft het altijd een thema, iedereen heeft vrij en de leraren moeten iets idioots gaan doen, vorig jaar met dat stank nogiets, dom kutspel op de groene plaats, dat jaar ervoor iets op het voetbalveld, ik wéét het niet eens meer.

De essentie van een stunt is shockeren en leraren naar gelieve terug pakken, of gewoon een beetje te pakken nemen. Er zijn altijd grenzen, en het is pas zielig als die overtreden gaan worden, dat begrijp ik ook wel. Ik vind tegenwoordig alleen belachelijk dat ik de dag voor de stunt aangesproken wordt 'dat we niets moeten gaan doen', anders gaat de sponsor ( ) honderd fackin euro eisen wegens negatieve publiciteit!

Ik bedoel, dat is toch klinkklare onzin? Het is bespottelijk! Nu kun je het niet met me eens zijn, sure, ga gerust je gang, maar noem me niet fackin zielig, dan weiger je gewoon de realiteit onder ogen te komen.
Jij loopt hier sneu te doen, waar het mij om gaat, maar je snapt dat kennerlijk niet, of je ziet ik dat ik weer eens gelijk ben en je wil het niet snappen of je doet of je het niet snapt, is dat jij alles al afgekraakt had voordat je überhaupt wist wat er ging gebeuren. Dat is wel zielig.

En dat van wat ik gister zei, we kwamen er vrijdag zo heel opeens op, dat ik denk dat als dit vannacht gebeurt wel een groot probleem hebben. En dat probleem heb jij niet aangezien jij geen examenleerling bent en al helemaal niet in die commisie zat, dus daar had je zelf nevernooit bij nagedacht. En je zegt zelf altijd 'better safe than sorry', dus hier moet je het met me eens zijn, anders ben je zo inconsequent als de pest.
Besides, het ging over véél meer dan 100 euro.

En jij weet ook net zo goed als ik dat ik veel liever iets anders had gedaan, maar als je een commisie heb van 40 man (schat ik zo), kan ik moeilijk in mijn eentje heel iets anders gaan doen. En het is ook lullig voor degene die hier wel veel tijd en werk in hebben gestoken (wat ik niet gedaan heb) als je het even voor ze verkloot.
  woensdag 27 april 2005 @ 13:40:22 #251
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26543645
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:29 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Als je nou even online komt, dat gaan we hier dus niet bespreken.
Ben ik mee bezig, maar dat klootgekut dat MSN heet werkt niet mee, wil zich weer eens niet aanmelden.
  woensdag 27 april 2005 @ 13:44:42 #252
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26543761
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ben het met Alwin eens dat het erg makkelijk is om andere stunts af te kraken terwijl je niet eens bent wezen kijken. Organiseer dan zelf volgend jaar iets leuks, maar dat zie ik er dus ook niet echt van komen.

Het is overigens heel logisch dat sponsors geen zin hebben in een slechte naam, vanwege vandalisme of iets dergelijks. Dat betekent niet dat je dan niets leuks meer mag doen, alleen wel dat je niet de boel moet gaan vernielen.
Precies, daar gaat het me om, want ik vind dit ook veel te soft. Maar Ruben leest kennerlijk hele andere posts als dat ik post ofzo. En ik zie dus ook niet nog eens een hele goede stunt komen (iets na-apen is ook niet goed, want het moet werl origineel zijn). Het is namelijk al zo vaak verkloot dat er genoeg 'beveiligd' is en je dus iig niet zomaar je gang kan gaan, met wat je maar wil.

En over die sponsors, het was al heel moeilijk ze te vinden. Ze zeiden eigenlijk allemaal eerst van nee, doen we niet. Dit omdat de stunt een hele slechte naam heeft. Als je op de Ruben manier door zou gaan hebben jullie volgend jaar al helemaal geen sponsors (indien nodig), omdat ze dus gewoon allemaal niet willen. Ze hebben geen zin in verband gebracht te worden met een stunt met een slechte naam. Zou ik ook niet willen.
pi_26543981
Eerste duizend folders zijn klaar....
Verder hebben we er nog 1500 voor 50% klaar...

Dus nog maar 3750 + 1750 = 5500 kantjes te gaan
16 pagina's per minuut => 5500/16 = 5,7 uur
Dus nog: 5 uur en 42 minuten constant printen
pi_26543983
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:38 schreef MrAli het volgende:

[..]

Jij loopt hier sneu te doen, waar het mij om gaat, maar je snapt dat kennerlijk niet, of je ziet ik dat ik weer eens gelijk ben en je wil het niet snappen of je doet of je het niet snapt, is dat jij alles al afgekraakt had voordat je überhaupt wist wat er ging gebeuren. Dat is wel zielig.
Ik spreek uit ervaring, en die bleek weer eens voor de volle 100% te kloppen. Een stunt is er mijns inziens niet voor om 'leuk' of grappig te zijn, wat gebeurd en zo smalend naar de leraren kunt kijken die allemaal grappige dingetjes moeten doen, dat is gewoon aapjeskijken.

Een stunt is iets die iedere leerling ziet en denkt: "Damn, dat is ruig", en de leraren/ leidinggevenden: "WTF?", met grenzen, uiteraard.
quote:
En dat van wat ik gister zei, we kwamen er vrijdag zo heel opeens op, dat ik denk dat als dit vannacht gebeurt wel een groot probleem hebben. En dat probleem heb jij niet aangezien jij geen examenleerling bent en al helemaal niet in die commisie zat, dus daar had je zelf nevernooit bij nagedacht. En je zegt zelf altijd 'better safe than sorry', dus hier moet je het met me eens zijn, anders ben je zo inconsequent als de pest.
Besides, het ging over véél meer dan 100 euro.
Ik begrijp ook wel waarom er werd gevraagd niets te doen, maar zo knoop je jezelf dus je eigen strop om, waarom een sponsor regelen voor een stunt die z'n vingers niet durft te branden? Zelfs geen sponsor is dan nog beter.
quote:
En jij weet ook net zo goed als ik dat ik veel liever iets anders had gedaan, maar als je een commisie heb van 40 man (schat ik zo), kan ik moeilijk in mijn eentje heel iets anders gaan doen. En het is ook lullig voor degene die hier wel veel tijd en werk in hebben gestoken (wat ik niet gedaan heb) als je het even voor ze verkloot.
Dus vind je het makkelijker om de mensen die oprecht zeggen dat de tegenwoordige stunt kut is maar een beetje af te gaan lopen branden. Dapper.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 27 april 2005 @ 14:02:55 #255
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26544240
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:52 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik spreek uit ervaring, en die bleek weer eens voor de volle 100% te kloppen. Een stunt is er mijns inziens niet voor om 'leuk' of grappig te zijn, wat gebeurd en zo smalend naar de leraren kunt kijken die allemaal grappige dingetjes moeten doen, dat is gewoon aapjeskijken.

Een stunt is iets die iedere leerling ziet en denkt: "Damn, dat is ruig", en de leraren/ leidinggevenden: "WTF?", met grenzen, uiteraard.

HOE VAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN??????? IK BEN HET MET JE EENS DAT EEN STUNT ANDERS MOET, MAAR HET GAAT ME HIER OM HET FEIT DAT JE VOORAF AL EEN OORDEEL HEB TERWIJL JE NIET WEET WAT ER GAAT GEBEUREN!!!!!!

DUIDELIJK???
quote:
[..]

Ik begrijp ook wel waarom er werd gevraagd niets te doen, maar zo knoop je jezelf dus je eigen strop om, waarom een sponsor regelen voor een stunt die z'n vingers niet durft te branden? Zelfs geen sponsor is dan nog beter.
Zonder sponsor zal je geen stunt kunnen organiseren, tenzij je zelf je hele bankrekening leeg wil trekken.
quote:
[..]

Dus vind je het makkelijker om de mensen die oprecht zeggen dat de tegenwoordige stunt kut is maar een beetje af te gaan lopen branden. Dapper.
Nee, ik heb het zeker de eerste 3 'vergaderingen' geprobeerd, maar ik kreeg langzamerhand wel door dat ik alleen stond. Op een opmerking van mij van: 'Laten we ze dan iig wel flink voor schut zetten!' Kreeg ik van alle kanten reacties van: 'Dat kan toch niet?' En dan schiet het niet echt op, en ik heb niet maar een beetje achteraf gaan lopen branden, ik heb er wel enigszins moeite voor gedaan met anderen iets op touw te zetten. Je kan niet zeggen dat ik me erbij neergelegt heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')