1) nee, maar wel rustig, en mijn vader rijd niet wild, en op vakantie (wat al die Duitsers op het eiland zijn is het echt een tuf-tuffer)quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
1. dat noem je niet heel rustig
2. wat heeft het er mee te maken?
3. meer controle's dus...
1) als je boete's krijgt rijd je per definitie niet rustigquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
1) nee, maar wel rustig, en mijn vader rijd niet wild, en op vakantie (wat al die Duitsers op het eiland zijn is het echt een tuf-tuffer)
2) Dat je ook door wat pittiger te rijden veilig kan rijden...
3) ?
1) Wat voor bullshit is dat nou weer, als ze je pakken omdat ze net een weg hebben afgesloten en jij geen zin / tijd hebt om 5 kilometer om te rijden omdat je eten dan koud is.... Dan is het niet alsof je per definitie wild aan het rijden bent...quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:10 schreef errrrr het volgende:
1) als je boete's krijgt rijd je per definitie niet rustig
2) Door het ene voorbeeld van jou broer die in 2 jaar (wow!) nog nooit een ongeluk heeft gehad denk je dat te kunnen zeggen. Misschien gaat het bij je broer goed, maar het slaat dus nergens op dat harder rijden het risico niet verhoogd.
3) Nouja, als hij te hard rijdt en geen boete's krijgt wordt er dus te weinig gecontroleerd
50/50 is ook goedgekeurd, maar ik wil wel een beetje aan het strand / meer ofzo op een plek waar wat meer jongeren zijn... Dan kunnen we best een paar dingen bezoeken om een beetje een idee te krijgen van de cultuur enzo....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef errrrr het volgende:
Maar gingen we nog wat doen van de zomervakantie met een groepje? Ik wil wel graag weg, één tot twee weken ofzo, met wat vrienden. Maar Kees wil geen 'strand/zuip vakantie', en Niels wil niks anders... iemand een leuk idee?
1) ok, dat is anders, maar dat gebeurd neem ik aan niet 'vaak'quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
1) Wat voor bullshit is dat nou weer, als ze je pakken omdat ze net een weg hebben afgesloten en jij geen zin / tijd hebt om 5 kilometer om te rijden omdat je eten dan koud is.... Dan is het niet alsof je per definitie wild aan het rijden bent...
2) Ik heb het toch niet over ongelukken?
3) Crap, je moet gewoon optijd in de berm kijken
Het wordt daar dus op je inkomen bepaald.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het worden echt idiote bedragen als je een beetje geld hebt, vind dat ze een maximumbedrag moeten hebben.
Voor 30.000 euro kan je best een aardige auto kopen..
Dat wil ik dus ook wel, maar dan moet je toch naar het zuiden (in de buurt van een 'culturele' stad dan, zoals Rome, Sevilla, Barcelona, Marseille), maar dan vind je het veel te warm om de stad in te gaan -> zit je voordurend op het strand... opzich geen probleem, lekker ontspannen... maar dan zullen (we) het zonder Kees moeten doen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
50/50 is ook goedgekeurd, maar ik wil wel een beetje aan het strand / meer ofzo op een plek waar wat meer jongeren zijn... Dan kunnen we best een paar dingen bezoeken om een beetje een idee te krijgen van de cultuur enzo....
Dat is in Nederland ook al gedeeltelijk zo, de eerste 5 jaar (ik dacht 5) van ja rijbewijs mag je maximaal 3 punten halen. Ga je daar overheen moet je weer opnieuw examen doen. En voor allerlei dingen krijg je al een punt, te hard rijden etc., maar ook zonder gordels mobiel bellen zonder headset e.d.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Of, zoals in Duitsland, een puntenrijbewijs... zie hoe braaf al die Duitsertjes rijden...
Omdat het een heel aardig deuntje was / is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:04 schreef NerdoNielso het volgende:
waarom zit die fucking tune van Midzomernachtdroom in m'n kop?
Ik denk dat dat lastig zal worden. Ik weet 110% zeker dat Niels en ik ons prima zullen gaan vermaken met z'n tweeën bijv. Maar dat jullie (jij en Kees bijv.) daar geen ene moer aan zullen vinden. Wordt dus nog lastig, en als mijn baas me zo blijft inroosteren als ie in de meivakantie doet kom ik er niet aantoe om nog weg te gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef errrrr het volgende:
Maar gingen we nog wat doen van de zomervakantie met een groepje? Ik wil wel graag weg, één tot twee weken ofzo, met wat vrienden. Maar Kees wil geen 'strand/zuip vakantie', en Niels wil niks anders... iemand een leuk idee?
Heel jammer idd... net de tweede helft gezien...quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:35 schreef MrAli het volgende:
Ok, PSV zojuist in Milaan, tegen AC Milaan met 2-0 verloren. In de eerste helft werden ze compleet van de mat gespeeld, en valk voor rust kwamen ze op 1-0 achter te staan. Na rust was PSV sterker als ik de eerste helft, ook sterker als die Italianen, kregen ook veel kansen, maar helaas waren degene die voor de afronding moesten zorgen net weer de personen zonder goed schot en zonder enig vizier.En dan vlak voor tijd werd er nog 2-0 gemaakt. Jammer, maar dus voor 95% zeker uitgeschakeld.
Ik wil iig gewoon even een ruime week weg, niks hoeven doen. Relaxen op een strand is een mogelijkheid, weet idd niet of ik me 110% vermaak, maar denk dat ik ook dat best leuk zal vinden. Zolang je met wat vrienden weg bent is het meestal wel gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk dat dat lastig zal worden. Ik weet 110% zeker dat Niels en ik ons prima zullen gaan vermaken met z'n tweeën bijv. Maar dat jullie (jij en Kees bijv.) daar geen ene moer aan zullen vinden. Wordt dus nog lastig, en als mijn baas me zo blijft inroosteren als ie in de meivakantie doet kom ik er niet aantoe om nog weg te gaan.
Dat 'ze' verwijst naar PSV, dat is overduidelijk, beetje blind ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Heel jammer idd... net de tweede helft gezien...
Maar je moet ff wat duidelijker typen, ze verwijst naar een onduidelijke. Ook veel typfouten, leest echt heel kut
Ik wil niet de hele dag op het strand liggen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik wil iig gewoon even een ruime week weg, niks hoeven doen. Relaxen op een strand is een mogelijkheid, weet idd niet of ik me 110% vermaak, maar denk dat ik ook dat best leuk zal vinden. Zolang je met wat vrienden weg bent is het meestal wel gezellig(even in Cruiff stijl:) Maar iets anders leuks is ook altijd leuk
Ow, coolquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik wil niet de hele dag op het strand liggen.
Ahum, een stom typfoutje, sorry... maar jij hebt 2 typfouten, 2x als ipv dan, en 1 echt onduidelijk verwijzing. Zeker omdat ik alleen de 2e helft heb gezien, waar PSV absoluut beter was, was het erg verwarrend...quote:Maar wat betreft typfoutjes, jij mist een compleet onderdeel van je opvoeding, en dat heb je jezelf ook niet bijgebracht zo te zien. Schaam je diep, de naam van 's werelds meest bekende en beste voetballer ooit, een Nederlander nog wel, en misschien ook wel überhaupt 's werelds meest bekende persoon ever, fout schrijven. DAMN!!
Het is Johan Cruijff idioot!![]()
Ga je snel héééééél diep schamen!!!!
Das wel waarquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:46 schreef MrAli het volgende:
Omdat het een heel aardig deuntje was / is.
Ik ga uiteraard het liefst naar Oostenrijk, of een ander land met bergen en genoeg sneeuw.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, cool... maar wat wil je dan in een 'warm' land? Of wil je dat helemaal niet?
Typfoutje? Typfoutje?? Typfoutje???quote:[..]
Ahum, een stom typfoutje, sorry... maar jij hebt 2 typfouten, 2x als ipv dan, en 1 echt onduidelijk verwijzing. Zeker omdat ik alleen de 2e helft heb gezien, waar PSV absoluut beter was, was het erg verwarrend...
Moet ik ook maar eens kijken dan, ik had hem al wel een tijdje (vlak nadat Kees er iets over gepost had), maar nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:40 schreef -Mzraki- het volgende:
House of Flying Daggers is impressive.
Oostenrijk in de zomer, nah... Dan naar Nieuw-Zeeland ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard het liefst naar Oostenrijk, of een ander land met bergen en genoeg sneeuw.
Lekker in een auto erheen met de hele weg constant Korsakoff op, volume op 10.
Maar dat zal niet lukken, en het maakt me niet gek veel uit wat de bestemming zal zijn, als het maar spotgoedkoop is, en een beetje leuk uiteraard.En verder weet Niels wel wat ik wil denk ik.
Als je gewoon ipv 'Ze' 'PSV' had getypt, was het veel duidelijker geweest. En je moet echt 's op als/dan gaan letten. Maar het boeit niet zoveel, viel in die post van jou alleen wel heel erg op.quote:[..]
Typfoutje? Typfoutje?? Typfoutje???
Een enorme gigantische typFOUT zal je bedoelen. Damn!
En dat je alleen de tweede helft heb gezien kan ik ook niets aan doen, je eigen schuld. En het was een prima verwijzing, niets mis mee. In de eerste helft mag PSV blij geweest zijn als ze de bal vaker dan 2 keer hebben aangeraakt, (besides de aftrap). Dat het na rust anders was, nou en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |