Je bent gewoon een beunhaasquote:Op zondag 24 april 2005 16:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen drol gedaan, zat niet echt fut in vandaag
Ok, er is visite (verjaardag moeder) dus ik zit in de tuin
quote:Op zondag 24 april 2005 17:10 schreef DearPrudence het volgende:
En nee, ik was niet uit, want ik was moe. En jullie waren volgens Inge niet meer in Cel4.
Doet me denken aan mijn tijd als hulp-zwarte piet... Dagen later een keer aan je oor krabben en een zwarte hand terug krijgenquote:Op zondag 24 april 2005 17:10 schreef DearPrudence het volgende:
Wat een lof!Danku Ali + Niels.
Ik ben nog deels groen, en nu ook deels rood door de zon. Mooie combi.
Cel 4, wat is datquote:Het ging ook heel goed gisterBen blij. en moe.
En nee, ik was niet uit, want ik was moe. En jullie waren volgens Inge niet meer in Cel4.
quote:Op zondag 24 april 2005 17:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]![]()
.
Hehe, ja, daar waren we wel, maar Thomas had een leuker antwoord.
Inge smsde Thomas: "Iedereen in Cel 4?"quote:Op zondag 24 april 2005 17:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Oke, ik weet niet echt wat hij gezegd had. Inge had dat alleen maar mee te delen.
Had ik dus ook last van... (was nog beetje in dromemland na gister avond denk ikquote:Op zondag 24 april 2005 16:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen drol gedaan, zat niet echt fut in vandaag
Ere wie ere toekomt!quote:Op zondag 24 april 2005 17:10 schreef DearPrudence het volgende:
Wat een lof!Danku Ali + Niels.
Ik ben nog deels groen, en nu ook deels rood door de zon. Mooie combi.
Het ging ook heel goed gisterBen blij. en moe.
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat echt niet weet he?quote:Op zondag 24 april 2005 17:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn tijd als hulp-zwarte piet... Dagen later een keer aan je oor krabben en een zwarte hand terug krijgen
[..]
Cel 4, wat is datEn uhm hopelijk weer uitgerust voor dinsdag
![]()
Zozo, toemaar.quote:Op zondag 24 april 2005 17:20 schreef DearPrudence het volgende:
Ennihow, wij hebben bezoek (deels uit sint maarten), dus ik ga weer lekker buiten zitten.
Haha, toen was ik er zeker nog niet.quote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inge smsde Thomas: "Iedereen in Cel 4?"
we zaten daar maar wat te chillen met z'n 4en, dus die Thomas: "Nee, we lopen elkaar nu allemaal onder te kotsen bij de Hilstra's, vage shit hiero"
En zij: "Oh oh oh, dat is niet zo mooi" ofzo
En Thoom: "Sterke drank are bad mmm'kay?"
Dijenkletser.
Wat heb jij gisteravond allemaal uitgespookt?quote:Op zondag 24 april 2005 17:45 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Had ik dus ook last van... (was nog beetje in dromemland na gister avond denk ik)
maar was wel ff leuk![]()
nee hoor, die is al een tijdje in nederland en gaat alle kennissen even langs. Hij is vandaag pas gekomen, dus niet voor de voorstelling nee.quote:Op zondag 24 april 2005 17:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zozo, toemaar.Waren die speciaal voor je voorstelling naar Nederland gekomen?
Ohja, mijn zus was idd door Jord uitgenodigd, en aangezien het zo'n famlie-feest iets was waarbij je een gezinslid moest/mocht meenemen had ik er ook heen gekund. Geen zin. Mude.quote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inge smsde Thomas: "Iedereen in Cel 4?"
we zaten daar maar wat te chillen met z'n 4en, dus die Thomas: "Nee, we lopen elkaar nu allemaal onder te kotsen bij de Hilstra's, vage shit hiero"
En zij: "Oh oh oh, dat is niet zo mooi" ofzo
En Thoom: "Sterke drank are bad mmm'kay?"
Dijenkletser.
Tja laat maar zegge ik was bij een dame thuis... gezellig veel gelachen... je weet wel genoeg zoquote:Op zondag 24 april 2005 17:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat heb jij gisteravond allemaal uitgespookt?
Hakkelen? Kom op zeg, ik heb geloof ik twee keer gezien dat iemand zich even versprak ofzo, maar die teksten waren echt niet de makkelijkste.quote:Op zondag 24 april 2005 18:39 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm.. kabelkrant is niet helemaal vol lof, jammer genoeg. Vond het zinnetje: "Na wat hakkelen en slechte timing bladiebla.." wel wat hard.
Maar ik had een 'glansrol'![]()
Als je nu ook nog zegt dat jullie met z'n tweeën waren, dan weet ik helemaal genoeg.quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Tja laat maar zegge ik was bij een dame thuis... gezellig veel gelachen... je weet wel genoeg zo
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden, dinsdag is the big dayquote:Op zondag 24 april 2005 18:39 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm.. kabelkrant is niet helemaal vol lof, jammer genoeg. Vond het zinnetje: "Na wat hakkelen en slechte timing bladiebla.." wel wat hard.
Ik las het jaquote:Op zondag 24 april 2005 18:39 schreef DearPrudence het volgende:
en dat hakelen moet je gewoon lezen als dat sommige spelers in het begin ietwat nerveus warenquote:Jonge Shakespeare-acteurs overwinnen hun schroom
door Bart Bosch
zondag 24 april 2005
Een kleine 200 bezoekers hebben zaterdag-
avond genoten van Shakespeare’s Midzo-
mernachtsdroom door het Jongerentheater.
In de Bgm. de Koninghal bleek dat zich on-
der de 14 jonge cursisten van de Muziek- en
Dansschool aardig wat acteertalent bevindt.
Onder leiding van regisseuse Anneke Berg-
huis werkten zij acht maanden aan het stuk.
Berghuis is er opnieuw in geslaagd om ver-
schillende disciplines zoals toneel, zang en
muziek in één grote productie te verenigen.
Toch pakte de keuze voor het stuk van Sha-
kespeare niet in alle opzichten gelukkig uit.
Door de (te) vele liefdesintriges in verschil-
lende werelden (de werkelijke en de elfen-
wereld) was het verhaal moeilijk te volgen.
Het duurde lang voordat duidelijk werd wie
wie nou eigenlijk wie was, ook door een
overdosis aan hoofdpersonnages.
Daarbij was niet bevordelijk dat er veel dub-
belrollen waren en meiden, bij gebrek aan
jongens, mannenrollen moesten vertolken.
En twee uur aan soap-achtige liefdesverwik-
kelingen was misschien teveel van ’t goede.
Toch werd de essentie prima overgebracht:
liefde en lust brengen zowel het beste als
het slechtste in de mens naar boven.
Na enig gehakkel en slechte timing sloegen
de jonge acteurs zich uitstekend door de
gecompliceerde, 400 jaar oude tekst heen.
Gaandeweg verdween de schroom en groei-
den hun zelfvertrouwen en expressiviteit.
De muziek van jeugdorkest De Groovers
o.l.v Mathieu Vulto kwam goed uit de verf.
Met name Hedwig Ens op harp en Renske
van Raaphorst op dwarsfluit zorgden voor
de bijpassende, sprookjesachtige klanken.
Het klassiek-Atheense en ronduit betove-
rende elfenwerelddecor van Ineke Kuiper en
Patrick Tanghe was een lust voor het oog.
Koning Oberon (Ariana Standaart) broedt snode plannen uit met Puck, een glansrol van Esmé Deppe (l.).
Eind goed, al goed: de geliefden zijn na erotische escapades herenigd en beloven elkaar eeuwige trouw.
Vandaar dat Niels het zo goed vondquote:Eind goed, al goed: de geliefden zijn na erotische escapades herenigd en beloven elkaar eeuwige trouw.
Laat ik het zo zeggen, ze waren niet naakt zoals in de film, maar dat had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef errrrr het volgende:
[..]
Vandaar dat Niels het zo goed vond
Nog even Duits lezen en dan ga ik slapen...
Dat de webcam van de vvv niet werkt?quote:Op maandag 25 april 2005 09:21 schreef MrAli het volgende:
Webcams op Texel
Zo kom je nog eens wat tegen op zoek naar informatie voor een debat.
ik heb zo'n vermoeden dat je het voor de verandeing over mij hebtquote:Op maandag 25 april 2005 15:27 schreef MrAli het volgende:
Automobilist gepakt na dodemansrit door stad
Niels z'n toekomstbeeld, als ie ooit z'n rijbewijs zal halen.
"He, damn, waar zit de rem nou?"
*Niels trapt vervolgens het gaspedaal nog veel harder in.*
tja, want ik zou het gas pedaal sowieso al vol intrappenquote:Op maandag 25 april 2005 17:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat je het voor de verandeing over mij hebt![]()
rijstijl van Niels: Ik heb toch een airbag en een riemquote:Op maandag 25 april 2005 17:16 schreef il_mostro het volgende:
[..]
tja, want ik zou het gas pedaal sowieso al vol intrappenen die rem is met mijn rijstijl niet nodig
![]()
In mijn rijstijl heb je idd ook geen rem nodig, die heb ik er zelfs uit gesloopt, scheelt weer gewicht.quote:Op maandag 25 april 2005 17:16 schreef il_mostro het volgende:
[..]
tja, want ik zou het gas pedaal sowieso al vol intrappenen die rem is met mijn rijstijl niet nodig
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 17:07 schreef -Mzraki- het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/6659
Tja, vrij dom.
Nee, inderdaad, sowieso het idee: Ik ga alcohol op mezelf spuiten en aansteken, what was he thinking?quote:Op maandag 25 april 2005 17:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Wat een debiel. En dat spuit je toch niet uit met water? Algemeen bekend. Doe dan met een doek, of zand of wat dan ook.
Ik ook, dan is er meer ruimte voor mijquote:Op maandag 25 april 2005 17:43 schreef DearPrudence het volgende:
En wat betreft over dat opscheppen over die rijstijl: Ik hoop dat jullie nooit, maar dan ook nooit jullie rijbewijs krijgen.
Het moet me lukken de eerste te zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 17:43 schreef DearPrudence het volgende:
En wat betreft over dat opscheppen over die rijstijl: Ik hoop dat jullie nooit, maar dan ook nooit jullie rijbewijs krijgen.
Geen zin in Oostenrijk?quote:Op maandag 25 april 2005 17:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ook, dan is er meer ruimte voor mij.
Jawel, dat is juist m'n punt. Met zo'n rijstijl bereiken we Oostenrijk nooit, dan gaan we ergens halverwege Duitsland wel in de spin op de Autobahn met 160 km/h en sterven we een jonge dood.quote:
I know, maar ik zal heus niet zo rijden hoor.quote:Op maandag 25 april 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jawel, dat is juist m'n punt. Met zo'n rijstijl bereiken we Oostenrijk nooit, dan gaan we ergens halverwege Duitsland wel in de spin op de Autobahn met 160 km/h en sterven we een jonge dood.
Dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |