Het moet me lukken de eerste te zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 17:43 schreef DearPrudence het volgende:
En wat betreft over dat opscheppen over die rijstijl: Ik hoop dat jullie nooit, maar dan ook nooit jullie rijbewijs krijgen.
Geen zin in Oostenrijk?quote:Op maandag 25 april 2005 17:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ook, dan is er meer ruimte voor mij.
Jawel, dat is juist m'n punt. Met zo'n rijstijl bereiken we Oostenrijk nooit, dan gaan we ergens halverwege Duitsland wel in de spin op de Autobahn met 160 km/h en sterven we een jonge dood.quote:
I know, maar ik zal heus niet zo rijden hoor.quote:Op maandag 25 april 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jawel, dat is juist m'n punt. Met zo'n rijstijl bereiken we Oostenrijk nooit, dan gaan we ergens halverwege Duitsland wel in de spin op de Autobahn met 160 km/h en sterven we een jonge dood.
Dus..
Dude, je wordt toch geen zondagsrijder he?quote:Op maandag 25 april 2005 18:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
I know, maar ik zal heus niet zo rijden hoor.Lekker doorgassen wel, maar niet absurt ofzo.
hoef je niet bang voor te zijn want denk toch dat de minimale snelheid op 230 ligtquote:Op maandag 25 april 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jawel, dat is juist m'n punt. Met zo'n rijstijl bereiken we Oostenrijk nooit, dan gaan we ergens halverwege Duitsland wel in de spin op de Autobahn met 160 km/h en sterven we een jonge dood.
Dus..
Niet lang iig,quote:Op maandag 25 april 2005 19:02 schreef il_mostro het volgende:
[..]
hoef je niet bang voor te zijn want denk toch dat de minimale snelheid op 230 ligt![]()
Jaquote:Op maandag 25 april 2005 20:00 schreef -Mzraki- het volgende:
Is het jullie opgevallen?
De nieuwe knoppen en blaadjes aan de bomen?
Nee natuurlijk niet, ik zeg toch:quote:Op maandag 25 april 2005 18:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dude, je wordt toch geen zondagsrijder he?
Vanmorgen ook weer een Duitser voor me die stapvoets reed in Den Burg... en ik moest verdomme naar school!
Met die Fiat Panda, of een andere hoestbui op wielen?quote:Op maandag 25 april 2005 19:02 schreef il_mostro het volgende:
[..]
hoef je niet bang voor te zijn want denk toch dat de minimale snelheid op 230 ligt![]()
a) Ik heet geen Hansquote:Op maandag 25 april 2005 19:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Niet lang iig,
a) Alwin is vergeten te tanken
b) De tank is kapot
c) Hij blaast de motor op
d) Hij heeft een sticker op z'n bumper met daarop "You nazi's!"
Nee, sorry. Zal er eens op letten.quote:Op maandag 25 april 2005 20:00 schreef -Mzraki- het volgende:
Is het jullie opgevallen?
De nieuwe knoppen en blaadjes aan de bomen?
Jij dierenbeul!quote:Op maandag 25 april 2005 20:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja
Was het jullie opgevallen?
Wespen in de lucht, ik heb de eerste al doodgereden met m'n scooter![]()
Het is toch wat he?quote:Op maandag 25 april 2005 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Zegt Esmé psst tegen me via msn, wil ik hoi terug zeggen, gaat ze offline.
quote:Anyway, net een melk reportage van Radar gezien, erg interessant, die Amerikanen zijn ook een stel ongenuanceerde onelinende schreeuwertjes he.
het duurde anders heel lang tot ik een antwoord kreeg. En ik kon mijn vraag al aan Kees stellen.quote:Op maandag 25 april 2005 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Zegt Esmé psst tegen me via msn, wil ik hoi terug zeggen, gaat ze offline.
Shite, gemist, wilde ik ook wel zien, maar ben bezig met die rot foto's grmbl...quote:Anyway, net een melk reportage van Radar gezien, erg interessant, die Amerikanen zijn ook een stel ongenuanceerde onelinende schreeuwertjes he.
Ik heb er ook al 'ns mee zitten spelen, alleen de nederlandse database is nogal slecht, ik geloof iets van 20 tot 50 m per pixel ofzo (zo op het oog). Kon de houtmanstraat net herkennen, maar m'n bij lange na niet...quote:Op maandag 25 april 2005 21:41 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb weer een nieuw speeltje: NASA: World Wind, kan op verschillende plaatsen tot .25 meter per pixel inzoomen, dat is vrij luguber, auto's zijn eenvoudig te herkennen. Een voorbeeld van die zoom, nog niet eens tot in de max gezoomed:
Los Angeles: Manhattan Beach
[afbeelding].
Eerste rij, dus dat was wel gelukt.quote:Op maandag 25 april 2005 22:17 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens Ruben, Alwin, Hans, Kees, we moeten morgen wel goede stoelen hebben hoor... Dus vroeg heen
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Eerste rij, dus dat was wel gelukt.
Mooie voorstelling overigens, echt knap gedaan. Gemeen elfje speelde je trouwens, Puck.
Ik had dus een goede plek, naast Thomas, en daarnaast Ruben. Ik aan de kant van zo'n kleine gangpaadje.quote:Op maandag 25 april 2005 22:17 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens Ruben, Alwin, Hans, Kees, we moeten morgen wel goede stoelen hebben hoor... Dus vroeg heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |