abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26520836
Ja, een erg leuke voorstelling, mooi spel van veel verschillende mensen, ben onder de indruk .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:20:27 #177
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26520971
Zeg uhm Niels, ik moet dus de vakantie elke dag (van zaterdag 30/4 t/m zondag 8/5) werken, dus wat betreft een LAN o.i.d. zou dat voor mij weinig worden. Er vanuit gaande dat het mooi weer is.
Maar we hebben het er op school of msn anders nog wel ff over.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:45:39 #178
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26521488
Het is trouwens vandaag nog maar 250 dagen, een mijlpaal!
pi_26522850
Intersport is lief, ik heb blijkbaar 50 punten gespaard, en nu heb ik een voordeelcheque van 10 euro gekregen .

Gaat ook best snel, als je daar je snowboard spullen, handschoenen en volleybalschoenen haalt enzo .

Binnekort daar maar eens voetbalschoenen halen dan maar .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:14:54 #180
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26523196
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Intersport is lief, ik heb blijkbaar 50 punten gespaard, en nu heb ik een voordeelcheque van 10 euro gekregen .

Gaat ook best snel, als je daar je snowboard spullen, handschoenen en volleybalschoenen haalt enzo .

Binnekort daar maar eens voetbalschoenen halen dan maar .
Das idd weer mooi meegenomen. Maar wel meer winkels doen dat, het nadeel van dat soort dingen in combinatie met mij is altijd dat ik 30 van die kaarten thuis heb liggen, die samen wel een volle vormen, maar dat vergeet.
pi_26523222
onze laser printer is aan het flippen... En we zijn misschien net op een kwart van het aantal printjes wat voor vandaag was bedacht...
pi_26523241
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:14 schreef MrAli het volgende:

[..]

Das idd weer mooi meegenomen. Maar wel meer winkels doen dat, het nadeel van dat soort dingen in combinatie met mij is altijd dat ik 30 van die kaarten thuis heb liggen, die samen wel een volle vormen, maar dat vergeet.
Dat is het hele idee van die dingen
pi_26525041
House of the Flying Daggers is binnen .

Vanavond weer eens een lastige keuze: Slaap, of goede film.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:35:23 #184
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26525118
quote:
De Texelse Courant van 26 april 2005:
In het ruim twee uur durende stuk viel in de omvangrijke en vaak moeilijke teksten geen hapering te horen, bleef de concentratie optimaal, verliep de organisatie op het toneel vlekkeloos en kreeg het stuk de sfeer en inhoud die het verdient.
Even verderop in het stuk:
quote:
Een glansrol was eveneens weggelegd voor Esmé Deppe, die als Puck het verhaal naar haar hand probeerde te zetten. Lenig en sprankelend sprong zij over het toneel, haar teksten moeiteloos rondstrooiend.

P.s. Het hele artikel valt dus te lezen in de krant van vandaag, op pagina 2, direct linksbovenaan.
pi_26525165
Räikkönen krijgt 30.000 euro boete

Finland blinkt toch wel uit in z'n boetestelsel .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:38:54 #186
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26525206
Wat me trouwens nog opviel was dat zowel vanochtend als zaterdag een heel aantal mensen om me heen fluisterden: 'Hé dat is Esmé!'. Toen je door de zaal naar het podium kwam rennen.

Volgende keer toch nog iets beter verkleden, men had heen snel door wie je was.
pi_26525491
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
House of the Flying Daggers is binnen .

Vanavond weer eens een lastige keuze: Slaap, of goede film.
Lijkt me niets lastigs aan, House of the Flying Daggers natuurlijk.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_26525521
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Räikkönen krijgt 30.000 euro boete

Finland blinkt toch wel uit in z'n boetestelsel .
Het worden echt idiote bedragen als je een beetje geld hebt, vind dat ze een maximumbedrag moeten hebben.

Voor 30.000 euro kan je best een aardige auto kopen..
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_26526094
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het worden echt idiote bedragen als je een beetje geld hebt, vind dat ze een maximumbedrag moeten hebben.

Voor 30.000 euro kan je best een aardige auto kopen..
vind ik eigenlijk niet
Een straf zou juist gelijk moeten zijn voor iedereen... Dat kan je natuurlijk op 2 manieren opvatten, maar ik bedoel: als je meer geld verdient / hebt je best wat hogere boetes mag krijgen... Wat is 5.000 euro (bv.) voor iemand die 100.000 binnenhaalt op jaarbasis, en wat is 5.000 euro voor iemand met 30.000 euro inkomen / jaar
pi_26526400
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:21 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

vind ik eigenlijk niet
Een straf zou juist gelijk moeten zijn voor iedereen... Dat kan je natuurlijk op 2 manieren opvatten, maar ik bedoel: als je meer geld verdient / hebt je best wat hogere boetes mag krijgen... Wat is 5.000 euro (bv.) voor iemand die 100.000 binnenhaalt op jaarbasis, en wat is 5.000 euro voor iemand met 30.000 euro inkomen / jaar
Precies, wat wil je bereiken met boetes? Een drempel opwerpen zodat mensen bepaalde overtredingen niet begaan, let wel; overtredingen, zoals te hard rijden. Wil je die drempel voor iedereen opleggen, of alleen voor de lagere en middenklasse? Want dat laatste is precies wat er in Nederland gebeurd, als je een Porsche rijdt oid dan maakt die paar honderd euro je helemaal niets uit.

Natuurlijk hebben we ook nog zoiets als het confisqueren van auto's en of rijbewijs, maar een aan inkomen gebonden boetesysteem is nu eenmaal extra consequent.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26526611
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Precies, wat wil je bereiken met boetes? Een drempel opwerpen zodat mensen bepaalde overtredingen niet begaan, let wel; overtredingen, zoals te hard rijden. Wil je die drempel voor iedereen opleggen, of alleen voor de lagere en middenklasse? Want dat laatste is precies wat er in Nederland gebeurd, als je een Porsche rijdt oid dan maakt die paar honderd euro je helemaal niets uit.

Natuurlijk hebben we ook nog zoiets als het confisqueren van auto's en of rijbewijs, maar een aan inkomen gebonden boetesysteem is nu eenmaal extra consequent.
en is gewoon eerlijker voor een op kapitaal gerichte samenleving

Trouwens, staat hier net een groep Duitsers voor de deur: ja we moeten een taart voor 20 personen hebben! Vanavond rond 00.00 uur komen we hem halen met een foto erop

goh, wat kunnen we daar een geld voor vragen
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:57:05 #192
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26526929
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Of, zoals in Duitsland, een puntenrijbewijs... zie hoe braaf al die Duitsertjes rijden...
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_26526971
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:57 schreef errrrr het volgende:

[..]

Of, zoals in Duitsland, een puntenrijbewijs... zie hoe braaf al die Duitsertjes rijden...
Dude, het zijn de 20 tot 30 jarigen die hier doorrijden hoor, mijn vader is zelf ook een zondagsrijder
m.a.w. Hoeveel jonge Duitse automobilisten zie jij op Texel?
pi_26527012
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:57 schreef errrrr het volgende:

[..]

En als meneer de rijke zakenman nou besluit uit pure baldadigheid een raam in te gooien?

Boete dekt de lading dus beter, hoewel puntenrijbewijs ook zeker geen slecht idee is.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26527104
waarom zit die fucking tune van Midzomernachtdroom in m'n kop?
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:06:14 #196
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26527136
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:01 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

En als meneer de rijke zakenman nou besluit uit pure baldadigheid een raam in te gooien?

Boete dekt de lading dus beter, hoewel puntenrijbewijs ook zeker geen slecht idee is.
Ik heb nooit gezegt dat ik tegen inkomensafhankelijke boetes ben. Ben juist voor, maar een puntenrijbewijs is een andere mogelijke oplossing die ook wel goed werkt. En Niels, ga er maar vanuit dat een puntrijbewijs werkt hoor. Misschien merk je dat op Texel niet, zijn toch slome toeristen, maar als jij je rijbewijs kwijt kan raken doe je echt wel voorzichtiger
pi_26527218
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:06 schreef errrrr het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegt dat ik tegen inkomensafhankelijke boetes ben. Ben juist voor, maar een puntenrijbewijs is een andere mogelijke oplossing die ook wel goed werkt. En Niels, ga er maar vanuit dat een puntrijbewijs werkt hoor. Misschien merk je dat op Texel niet, zijn toch slome toeristen, maar als jij je rijbewijs kwijt kan raken doe je echt wel voorzichtiger
Waarom denk je dat ik juist tegen ben
En verder heb ik nog nooit een betrouwbaar document gezien waaruit bleek dat het hielp, dus ben ik voorlopig tegen het invoeren van zo'n document
pi_26527243
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:06 schreef errrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat Duitsers sowieso simpelweg minder gefrustreerde weggebruikers zijn aangezien ze op de Autobahn zo hard mogen rijden als ze zelf willen, dat lijkt me erg bevredigend . Wanneer ze dan hier zijn hebben ze vast ook zoiets van: Och, nu kunnen we alles toch wat rustiger aan doen.

Die keer dat ik met m'n oom daar was, en we bijna 200 km/h reden, was een erg interessante ervaring. Zeker leuk om af en toe dan nog een Merc of BMW met 250 langs te zien komen oid .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26527266
Trouwens, m'n vader rijdt altijd rustig en die krijgt de boetes binnen en m'n broer heeft iets meer pit onder z'n voet en die heeft nog geen enkele boete binnen (en ze rijden ongeveer evenveel!)
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:57:09 #200
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26528561
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:11 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens, m'n vader rijdt altijd rustig en die krijgt de boetes binnen en m'n broer heeft iets meer pit onder z'n voet en die heeft nog geen enkele boete binnen (en ze rijden ongeveer evenveel!)
1. dat noem je niet heel rustig
2. wat heeft het er mee te maken?
3. meer controle's dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')