Dat hangt van het tevoko feest af, neem m'n mobie wel even mee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:41 schreef MrAli het volgende:
Hey Ruub, hoe laat zou jij bij Vliet zijn?
Gewoon minimaal een 100 mbit lijntje eisen joh.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb kabeltex trouwens net eventjes een mailtje verstuurt, we kregen de factuur van april binnen en het viel me op dat we het 'family' abonnement hebben. Dit abonnement bestaat niet, althans, volgens de site. Daarbij komt m'n download snelheid overeen met die van mini, en m'n uploadsnelheid met die van entry, terwijl we een bedrag per maand betalen wat dichter bij light in de buurt komt. ( download meer dan 2x zo hoog, upload meer dan 4x)
Dus, ik heb eventjes om enige opheldering van deze beunhazen gevraagd.
grrquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:46 schreef DearPrudence het volgende:
T V P
Ohjee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:25 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
grr![]()
Trouwens Esmé, ik was even in de Trekplijster vandaag en daar kocht iemand anti-verkoudheids dingen omdat d'r dochter helemaal dicht zat ofzo... Ze had morgen ook toneel, dus wordt nog leuk met al die types:
*neus snuit*, snotter snotter
*de nachtmerrie van midzomernachtdroom*
Ik zal er niet op letten hoor, doe gewoon je ding en laat zien wat je kan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohjee.Word inderdaad zoiets van:
"Nog sneller *hatsjoe* dan de schijf *snif* van de maan *kuch*"
"Eh.. wat zei je?"
"Nog sneller *snif* dan de schijf *snif* van de maan *hatsjoe*"Eeeeuw
quote:(11:56:43) NerdoNielso:: gefeliciteerd ricky
(11:56:52) Rick: jah bedankt:D
(11:57:00) NerdoNielso:: hoe oud ben je nou geworden? 13?
(11:57:14) Rick: 11
(11:57:19) NerdoNielso:: ah okey
(11:57:29) NerdoNielso:: dan zie je er wel oud uit hoor, voor je leeftijd...
(11:57:41) Rick:weet ik
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:44 schreef MrAli het volgende:
Ik zal er niet op letten hoor, doe gewoon je ding en laat zien wat je kan.
muahahah in 1 weekend?quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:04 schreef MrAli het volgende:
Zo, ik ga nu maar eens pitten, morgen weer met de boot van 9 uur naar de overkant zum voetballen.
En ik heb me bij deze ook voorgenomen om dit weekend mijn kamer eens grondig op te ruimen, volgens ene heer Maas was dat ook wel nodig volgens mij.
Adios!
m.a.w. Komen jullie 1 mei of nietquote:Laat me even weten of je wel of juist niet komt en wat je drinkt. Dat is wat makkelijker met inkopen doen.
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, gilt die ene nou Lightningbolt?
http://content.collegehumor.com/media/movies/lookatthesenerds.mpa
Later naar bed gaan, dan heb je dat probleem niet.quote:
Bij nader inzien kan ik misschien idd beter de hele zomervakantie ervoor uittrekken.quote:
En dan noem je trainen, damn man, je moest je echt heel diep schamen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Was gister idd wel gezellig bij RubenVanochtend dus atletiek (zonder die lafaard van een Henk, ja d'r is toch niemand dus kom ik ook maar niet en ik heb last van m'n bovenbeen (sure...)). Eerst even estafette, en daarna hoogspringen, maar och wat ligt die mat lekker
dus 90% van de tijd op de mat in de zon gelegen
![]()
zet even een / achter het linkje naar jou bak, anders probeert hij naar 10.0.0.151 te connectenquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:36 schreef MrAli het volgende:
En dan de party van Vliet gisteravond:
(Voor al de foto's, kijk dan hier!)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat lukt mij anders prima hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
zet even een / achter het linkje naar jou bak, anders probeert hij naar 10.0.0.151 te connecten
Nu al?quote:
Ik ga na het stuk van Esmé door naar Rick.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nu al?
En trouwens, ik ben dus vanavond naar Esmé te kijken, dus of ik nog naar Cel 4 kom weet ik niet, en zoja hoe laat weet ik dus dan ook niet.
nee, bij die van mij heb ik er andere gezichten op geplaktquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef MrAli het volgende:
Niels z'n bureaublad achtergrond:
[afbeelding]
Lijkt me pijnlijk, maar dat zal wel meevallen als er toch mensen zijn die het doen. En het lijkt me ook onhanding, en buiten dat vind ik het ook nog eens niet mooi.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:35 schreef NerdoNielso het volgende:
Hier nog iemand interesse voor corset-piercing...
http://www.bmezine.com/news/pubring/20050417.html
[afbeelding]
Ik vond het nou echt wat voor jouquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
Lijkt me pijnlijk, maar dat zal wel meevallen als er toch mensen zijn die het doen. En het lijkt me ook onhanding, en buiten dat vind ik het ook nog eens niet mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |