dat is zn eer te naquote:Op vrijdag 22 april 2005 04:00 schreef cultheld het volgende:
Zou golfer dat gesloten topic nou eigenlijk helemaal door gaan lezen?
Opa heeft niet eens door dat we al een deel verder zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 04:00 schreef cultheld het volgende:
Zou golfer dat gesloten topic nou eigenlijk helemaal door gaan lezen?
Zol voelde ik me vroeger dusquote:Op vrijdag 22 april 2005 04:02 schreef rubbereend het volgende:leuk veel hoolers die weer eens een complete hools gemist hebben
Daar moeten we een traditie van makenquote:Op vrijdag 22 april 2005 04:02 schreef rubbereend het volgende:leuk veel hoolers die weer eens een complete hools gemist hebben
Nee?quote:Op vrijdag 22 april 2005 04:07 schreef DutchGooner het volgende:
Jawi,ben jij een kloon van AMD?
Jaquote:Om 1.53 schreef rubbereend
ik vind dat we allemaal even aan sandman moeten denken, die staat nu schoon te maken volgens mij
van hetzelfdequote:
niet normaal hequote:Op vrijdag 22 april 2005 08:46 schreef Suijk het volgende:
Ik zag in MyAT de tijd van de laatste post in de, voor mij, laatste Hools en de begintijd van deze en dacht dat er dus een aantal uurtjes geen Hools was geweest...zie ik dat er dus gewoon een hele is volgepost!
Eigenlijk niet. Heel veel boeiends zal er ook wel niet in vermeld zijn.quote:
meeer iets van een biertje hier en een biertje daarquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Heel veel boeiends zal er ook wel niet in vermeld zijn.
Ach, dit seizoen was kut, is kut en zal nog een tijdje kut blijven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:56 schreef PyTh het volgende:
Goeie Mogguh allemaal![]()
Die Urby wordt een topper jongens!![]()
* PyTh heeft best een beetje medelijden met de ajaciedjes hier
Ik sliep ook pas rond die koers, voel me ook best brak nuquote:
Het is eigenlijk jammer dat dit seizoen niet 4 jaar duurt...quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ach, dit seizoen was kut, is kut en zal nog een tijdje kut blijven.
Na de zomer op herkansing dan maar.
Ik hoop toch van niet. En een beetje tegenstand zou toch wel leuk zijn? Er wordt jullie dit jaar geen strobreed in de weg gelegd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is eigenlijk jammer dat dit seizoen niet 4 jaar duurt...
In het weekend welquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:07 schreef AirRaid het volgende:
[..]
damm hoe lang slaap jij eigenlijk
3 uur ofzo????
das echt niet gezondquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
In het weekend wel.
Doordeweeks een uur of 4/5.
tja je hoorde de wekker niet dus ik dachtquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef appelsientje het volgende:
Ik wilde dus uitslapen ... maar de schilders vonden het nodig om mijn kozijn te schuren ..... zat meteen recht op in mijn bed...
zal rustig worden in Hoolsquote:JaWi, nachtelijk trollen en uitlokken van een ban, is gehonoreerd.
Gewoon de eerste 4 plaatsen voor Hools. En dan is dat nachtelijk gespam nog niet eens mee geteld...quote:1. JaWi 466
2. tong80 215
3. Dos37 214
4. rubbereend 188
14. VoreG 131
15. Da_Sandman 130
25. methodmich 108
28. SCH 105
43. appelsientje 85
79. golfer 60
86. cultheld 58
86. BliksemSchigt 58
91. -Vaduz- 57
92. Bjoro 56
95. Lionheaad 54
108. Suijk 47
108. PyTh 47
115. pascalheister 46
128. Bluezz 43
141. Blumchen 40
148. Againzender 38
175. MrDoegewoon 34
194. Eilanden 32
Ja, maar daar ging het niet over heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef AirRaid het volgende:
tja je kon erop rekenen, het werd echt een slowchat hier
ja maar kijk wat het JaWi heeft opgelevertquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Suijk het volgende:
De dagcijfers van gisteren zijn helemaal bizar...
[..]
Gewoon de eerste 4 plaatsen voor Hools. En dan is dat nachtelijk gespam nog niet eens mee geteld...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Suijk het volgende:
De dagcijfers van gisteren zijn helemaal bizar...
[..]
Gewoon de eerste 4 plaatsen voor Hools. En dan is dat nachtelijk gespam nog niet eens mee geteld...
Of Pretslet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:18 schreef Lionheaad het volgende:
Vandaag zal Jawi wel weer bovenaan staan
Denk het nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:18 schreef Lionheaad het volgende:
Vandaag zal Jawi wel weer bovenaan staan
Jep. Moet nog 6 lijnen doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:25 schreef PyTh het volgende:
JaWi moet weer zwembadje schilderen.
Heeft ie gisteren ook gedaan en dan nog zoveel posts hebben.
WTF MAN!?!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef AirRaid het volgende:
denk dat we van JaWi het eerste weekje nix meer gaan horen
Is ook zo, maar het is zooooo lekker dit jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik hoop toch van niet. En een beetje tegenstand zou toch wel leuk zijn? Er wordt jullie dit jaar geen strobreed in de weg gelegd.
appelsientje heeft nog wat schilders te leen die er voor zrogen dat je meteen rechtop in bed zitquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen.
Zo'n wekker heb je niet veel aan als je hem niet aanzet
Geluk is met de domme zullen we maar denken !quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Is ook zo, maar het is zooooo lekker dit jaar.
SCHit hequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Coone het volgende:
SCH heeft een algehele en permanente ban gekregen. Hij is daar zeer verbolgen en voelt zich genaaid.
Het kan zijn dat SCH even niet of nooit niet terugkomt, hij wenst jullie het beste.
SCH, wat doe je....quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Coone het volgende:
SCH heeft een algehele en permanente ban gekregen. Hij is daar zeer verbolgen en voelt zich genaaid.
Het kan zijn dat SCH even niet of nooit niet terugkomt, hij wenst jullie het beste.
Wat heppie gedaan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Coone het volgende:
Maar onze SCHavuit staat nog niet in MED?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Coone het volgende:
Hmmm komt dan denk ik nog wel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar onze SCHavuit staat nog niet in MED?
Ja ik hou me weer even rustig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm komt dan denk ik nog wel...
Gaat snel 2 hoolers... met een ban...
quote:Usericon van dolle_hond
Dagcijfers van Donderdag 21 April 2005 (00:00 - 23:59)
1. JaWi 466
2. tong80 215
3. Dos37 214
4. rubbereend 188
WTF?!?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Coone het volgende:
Ik kan niets vinden in z'n postgeschiedenis, maar het zal wel gewist zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:18 schreef Lionheaad het volgende:
Wat JaWi heeft gedaan dat weet ik volgens mij....
Maar WTF heeft SCH gedaan dan??
Nou, dan zullen de Hools wel een stuk trager gaan vandaagquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
JaWi heb ik niet alle 400+ posts teruggelzen, maar het eerste topic kwam ik al een doodsverwenzing tegen. Tsja, met een beetje pech heb je dan een ban aan je broek.
Ja idd en het is mooi weerquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dan zullen de Hools wel een stuk trager gaan vandaag
prettige dag en ze hebben lekker weer........zeker voor een pak en een stropdasquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd en het is mooi weer
En ik ben zo weg
Feesten![]()
tot ziens!!
Klinkt al eenzelfde soort verhaal als een ander voormalig crewlid en (gelukkig nog actieve) HOOLIE...quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:26 schreef Coone het volgende:
SCH heeft zogenaamd gelekt vanachter de SCHermen vandaan. Beetje raar verwijt omdat SCH op de dag nadat hij crewlid werd geband werd voor o.a. de crewfora en dus helemaal niet achter de SCHermen kan kijken.
SCH wil helemaal niet in de crew, wilde wel een column schrijven, heeft dat ook gedaan en wilde die er vanochtend opzetten en zag toen een mailtje van Danny. Erg onrechtvaardig in mijn ogen maar laat ik er maar niet teveel over zeggen.
Jasje gaat zo ook uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
prettige dag en ze hebben lekker weer........zeker voor een pak en een stropdas
mag ik mee???quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
Hij heeft nog een paar vrijgezellen zusjes
Altijd fijn voor een vrijdag....quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:39 schreef Againzender het volgende:
Ja hoor, vrijdag, lekker weer, en hier breekt de pleuris uit op het werk. Fijn
Murphy's Law !quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:39 schreef Againzender het volgende:
Ja hoor, vrijdag, lekker weer, en hier breekt de pleuris uit op het werk. Fijn
Ik zit er wel over te denkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef Bjoro het volgende:
FOK!sport zoekt nieuwe nieuwsposters
misschien voelt iemand zich geroepen ?
Wat doenquote:
Murphy was vast een Ierquote:
let me think about itquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef Bjoro het volgende:
FOK!sport zoekt nieuwe nieuwsposters
misschien voelt iemand zich geroepen ?
zou ik ook wel willen, maar moet vanavond om 19:00 u alweer softballen (inclusief bijbehorende biertjes en teamschotels met borrelhapjes !)quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond BBQ-en denk ik!
Dat Danny weer es dood moet verder niksquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Wasser allemaal aan de hand menSCHen??
Minuutje, en dan weer over tot de orde van de dag???quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik opteer voor een minuut stilte voor SCH
Das nog maar het begin hequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef Coone het volgende:
[..]
Minuutje, en dan weer over tot de orde van de dag???![]()
![]()
Morgen al, er moet zo snel mogelijk actie worden ondernomen. Zondag gaan we collecteren om de hitmen voor Danny te betalenquote:
hitmen nog wel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Morgen al, er moet zo snel mogelijk actie worden ondernomen. Zondag gaan we collecteren om de hitmen voor Danny te betalen![]()
SCH is een pacifist volgens mij, je moet wel een beetje in zijn stijl blijven misschien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Morgen al, er moet zo snel mogelijk actie worden ondernomen. Zondag gaan we collecteren om de hitmen voor Danny te betalen![]()
Die hitmen (meerderequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef Coone het volgende:
[..]
SCH is een pacifist volgens mij, je moet wel een beetje in zijn stijl blijven misschien.![]()
Paintball...tofquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die hitmen (meerdere) schieten niet met scherp maar met verf. Dan issie gewaarschuwd
![]()
ben alleen bang dat er vandaag geen postst meer bijkomen voor hem !quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:die postlijst
en ik voorspel vast dat JaWi in de lijst over vandaag ook ni de top 5 staat want met wat ie vannacht allemaal gepost heeft heeft ie genoeg voor een hele hoge positie
Dat was vorige keer toch wel?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
ojeee, algehele forum ban, kunnen ze hem niet gewoon voor t hele forum behalve VBL bannen?
Usericoon op zwart misschien?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik opteer voor een minuut stilte voor SCH
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben alleen bang dat er vandaag geen postst meer bijkomen voor hem !
jij was ook nog lekker lang wakker
geen idee. dat vind k een mooie onzin regel waarom zouden wij niet een ban van een andere user mogen besprekenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was vorige keer toch wel?
bans worden niet besproken blabla.. rond 14:00 komt Golfer binnen
Slaat inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee. dat vind k een mooie onzin regel waarom zouden wij niet een ban van een andere user mogen bespreken
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Iemand deze al gezien? http://www.vrtnieuws.net/(...)r/index.html?video_1
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klinkt al eenzelfde soort verhaal als een ander voormalig crewlid en (gelukkig nog actieve) HOOLIE...
Ja idd, belachelijke karatetrap.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:48 schreef tong80 het volgende:
Zag beelden van die dribbel gisteren de Colombianen trapten hem doormidden na hem eerst een elleboogstoot te hebben gegeven.
Schouderduw lijkt me ook effectief, dan stuitert die bal in ieder geval weg..quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:48 schreef tong80 het volgende:
Zag beelden van die dribbel gisteren de Colombianen trapten hem doormidden na hem eerst een elleboogstoot te hebben gegeven.
Mooiquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
ojeee, algehele forum ban, kunnen ze hem niet gewoon voor t hele forum behalve VBL bannen?
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:die postlijst
en ik voorspel vast dat JaWi in de lijst over vandaag ook ni de top 5 staat want met wat ie vannacht allemaal gepost heeft heeft ie genoeg voor een hele hoge positie
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
MooiKunnen ze die nicht geen permban geven?
Netzo als AMDquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Jawi is OK maar om elke scheet een post,zo zou ik zelfs de 500+ posts per dag kunnen halen
Zit je aan een bruine bonen infuus of zo?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:53 schreef DutchGooner het volgende:
om elke scheet een post,zo zou ik zelfs de 500+ posts per dag kunnen halen
Wat een BS. Waarom zouden we dat niet mogen bespreken? Praten we dan niet in het straatje van Fok!?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was vorige keer toch wel?
bans worden niet besproken blabla.. rond 14:00 komt Golfer binnen
Jij stinkt dan ook gewoonquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
elke scheet een post,zo zou ik zelfs de 500+ posts per dag kunnen halen
En ook alle fans van de neuzen, Spurs, SCUM, Inter, Real & Barca, PSG.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
MooiKunnen ze die nicht geen permban geven?
Jawi wel wslquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zit je aan een bruine bonen infuus of zo?
ze zijn goed op wegquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Een forum zonder Friezen zou ik ook een positieve verbetering vinden.
Dat durf je wel nu SCH er niet meer isquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:01 schreef DIGGER het volgende:
Dan ga ik nu even lekker m'n 'fictieve schade van m'n nietgemaakte treinreis naar Rottderdam' verhalen op de neuzen fans
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:03 schreef Coone het volgende:
[..]
Dat durf je wel nu SCH er niet meer is![]()
Is dat dat meisje dat ging huilen omdat haar vriendje zijn msn stuk was ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:03 schreef Coone het volgende:
[..]
Dat durf je wel nu SCH er niet meer is![]()
heb je niet eens tijd voor...je moet teruglezen !!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef golfer het volgende:
Zo.
Weekend!
En over die bans ga ik het hier niet hebben.![]()
Precies en voor de goede orde,er is vannacht binnen een paar uur een Hools volgepost dus,succes!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je niet eens tijd voor...je moet teruglezen !!!!!
Daar ben je zo doorheen, werd nietal te veel verteldquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies en voor de goede orde,er is vannacht binnen een paar uur een Hools volgepost dus,succes!!!
trouwens ben jij niet 12 uur te vroeg/laat ??quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies en voor de goede orde,er is vannacht binnen een paar uur een Hools volgepost dus,succes!!!
eik wel maar doe maarquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
trouwens ben jij niet 12 uur te vroeg/laat ??
Bacootje trouwens ?
Heb die bagger allemaal gelezen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je niet eens tijd voor...je moet teruglezen !!!!!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Jawi is OK maar om elke scheet een post,zo zou ik zelfs de 500+ posts per dag kunnen halen
heeft natuurlijk meer met jouw inteligentie te maken dan met de laagte van het niveau !!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef clauwheee het volgende:
Na één pagina teruglezen wist ik genoeg qua niveau![]()
En jij zit maar achter de pc en denkt goh, ik zie Xena daar 2 tuinen verderop zittenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Xena is uitgebroken, en zit 2 tuinen verderop![]()
Vastquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeft natuurlijk meer met jouw inteligentie te maken dan met de laagte van het niveau !!!
over die prijs die ze had gewonnen naar eurodisney !quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:58 schreef VoreG het volgende:
Waarom nu weer? Wat is dat voor een groupie!
Ze zat er al een uur hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
En jij zit maar achter de pc en denkt goh, ik zie Xena daar 2 tuinen verderop zitten
REN ER DAN ACHTERAAN!
nou ja zegquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef clauwheee het volgende:
Na één pagina teruglezen wist ik genoeg qua niveau![]()
Maar daarvoor was ze toch al op de radio!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
over die prijs die ze had gewonnen naar eurodisney !
En je verliest zo je kind uit het oogquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zat er al een uur hoorhad al 6 blokjes en 2000 keer Xieieieieieientje geroepen
Ze is alweer terug, met buikje over gras kwam ze weer teruggeschuifeld
You lucky basterd....quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:mijn dag is weer goed, het is gelukt kaartjes te krijgen voor PSV - Milan
tsj,ik had ze gisteren alquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:mijn dag is weer goed, het is gelukt kaartjes te krijgen voor PSV - Milan
idd, na de seizoenkaarthouders en de supportersvereniging was al praktisch utiverkochtquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
You lucky basterd....
Wat kost dat geintje??
Laten we dat nou maar niet doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En ook alle fans van de neuzen, Spurs, SCUM, Inter, Real & Barca, PSG.
toen was ons adresje gesloten maar hij heeft wel braaf voor ons de kaartjes uitgedraaid, vandaag zijn ze opgehaald en k kreeg net t verlossende telefoontje.quote:
vroeger hielp rammelen met een pak Felix nog wel eens.....Felix...OE dat smaaktquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zat er al een uur hoorhad al 6 blokjes en 2000 keer Xieieieieieientje geroepen
Ze is alweer terug, met buikje over gras kwam ze weer teruggeschuifeld
Heerlijk, even rustquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
zo'n hools overdag gaat trouwens ook niet erg snel
Ik heb het kaartje al bijna een week in huisquote:
mietjes zijn het eendquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n hools overdag gaat trouwens ook niet erg snel
Maar ik heb GEEN ssc,GEEN cc en ben GEEN lid van sup.ver.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje al bijna een week in huis![]()
maar jij hebt contacten met een seizoenskaart, familie was t toch?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ik heb GEEN ssc,GEEN cc en ben GEEN lid van sup.ver.
OK, dat verandert de zaak natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ik heb GEEN ssc,GEEN cc en ben GEEN lid van sup.ver.
ja maar die gaan allemaal zelf en heb verder geen leden van de sup.ver. en cc-houders in de familiequote:Op vrijdag 22 april 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar jij hebt contacten met een seizoenskaart, familie was t toch?
nope,geloof me,DG komt altijd aan kaartjes.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
hoe heb je dan nu weer een kaartje versierd of werk je bij een sponsor?
Nou winnen met die handelquote:
dat heb k door ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nope,geloof me,DG komt altijd aan kaartjes.
Ben ook naar de uitverkochte wedstrijden van Heerenveen v Newcastle en AZ v Shaktar geweest en heb niet eens een CC van beide teams.
It's all about connections
Koffie thee limonade bier??quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
één kopje thee en dan ga k t gras maaienquote:
koffie please !quote:
Welke smaak??quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één kopje thee en dan ga k t gras maaien
Mij overtref je niet. *Sinds vorige week woensdag weekend heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef VoreG het volgende:
Nu pas weekend? Dat heb ik al vanaf woensdag
Dat noem je vakantiequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mij overtref je niet. *Sinds vorige week woensdag weekend heeft.
In dat geval heb ik vakantie tot 22 mei of zo.quote:
Ik ook ik moest alleen gister even iets inleveren, maar dat was 30 minuten even geen weekend.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mij overtref je niet. *Sinds vorige week woensdag weekend heeft.
Tja wat een lul hequote:
Wat een sukkel net als die SCH, gelukkig zijn ze niet zo stom om met een kloon verder te posten.quote:
Zo dom zullen ze toch niet zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:15 schreef Coone het volgende:
Wat een sukkel net als die SCH, gelukkig zijn ze niet zo stom om met een kloon verder te posten.![]()
Wel een suf icoontje nu.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:15 schreef Coone het volgende:
[..]
Wat een sukkel net als die SCH, gelukkig zijn ze niet zo stom om met een kloon verder te posten.![]()
homo-foto's zijn ook sufquote:
Ik wil Bowie!quote:
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben me al helemaal aan het voorbereiden op het kampioensfeest morgen, maar het eigen presteren 's morgens komt eerst.
Jullie zijn morgen nog geen kampioen.....dat kan zondag pasquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Sommige Hools hebben weer eens flink gehoold, twee bans nog wel.Maar ik ga er verder niet over praten omdat ergens in de kroegregels staat dat dat niet mag. Ik ben me al helemaal aan het voorbereiden op het kampioensfeest morgen, maar het eigen presteren 's morgens komt eerst.
dus kan je zaterdag mooi naar de meet komen !quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:46 schreef Lionheaad het volgende:
Jullie zijn morgen nog geen kampioen.....dat kan zondag pas
Ik ben geen PSV'er. Ik doel op het kampioenschap van Excelsior'31.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus kan je zaterdag mooi naar de meet komen !
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben geen PSV'er. Ik doel op het kampioenschap van Excelsior'31.
Dus morgen geen meet voor mij.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarnaast is PSV bij winst morgen toch gewoon kampioen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarnaast is PSV bij winst morgen toch gewoon kampioen?
Verschil met Ajax is 14. Dat wordt 17 bij winst.
Met nog 5 wedstrijden voor Ajax is dat toch niet meer in te halen ?
Volgende keer kom ik zeer waarschijnlijk wel, alleen deze unieke gebeurtenis wil ik niet missen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef superjoden het volgende:
Jammer Vaduz, maar kampioenschap is ook mooi uiteraard
* just me is jaloers!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:mijn dag is weer goed, het is gelukt kaartjes te krijgen voor PSV - Milan
ja dat snap ik ook niequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef rubbereend het volgende:
nou t gras is eraf, pfoei.
maar waarom staat die ban van SCH nou nergens gemeld?
nee precies , gezellig als je de volgende keer er dan bij bent. viel spass morgen in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik zeer waarschijnlijk wel, alleen deze unieke gebeurtenis wil ik niet missen.
sorry, rekenfoutjequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar blijkbaar gaan er mensen vanuit dat we niet winnen van dat gespuis uit arnhem
Zou ook zomaar kunnen !quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:59 schreef Suijk het volgende:
Misschien wil 'ie weer gewoon interessant doen.
bedankt voor de mededeling....ik denk dat ik pas om 5 uur weg ga (mag) en dezelfde route neem als altijd !quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij is het druk op de weg.......rij maar door de stad ipv over Ewijk
Dat zal toch nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:59 schreef Suijk het volgende:
Misschien wil 'ie weer gewoon interessant doen.
wil je me nu aanraken?quote:
misschien wil hij net zo'n spannend verhaal maken als Rayn en Staliquote:
waar moet je dan vandaan komen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij is het druk op de weg.......rij maar door de stad ipv over Ewijk
ja zondag 8 meiquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het echte PSV feest is toch pas na AC Milan?
Moeten we SCH gaan zoeken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:
misschien wil hij net zo'n spannend verhaal maken als Rayn en Stali
Laten we een topic in TRU openen!quote:
Rij vanaf Nijmegen richting Arnhem....quote:
zal ik de flauwe grap dan maar maken, niet in een bos maar in een donkere kamer dan.quote:
je rijdt wel de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Rij vanaf Nijmegen richting Arnhem....
Arnhem richting Nijmegen staat helemaal vast, maar volgens mij is het op de A73 al druk en bij de afslag naar de A15 ook.....
Gister heb ik daar ook al in de file gestaan, en dat was niet grappig
lekker danquote:Colombiaans voetbalelftal uitgemoord
Een Colombiaans voetbalelftal is op weg naar een voetbalwedstrijd compleet uitgemoord. De elf slachtoffers, allen tussen de 12 en 25 jaar oud, zijn door middel van schoten in het hoofd gedood. Wie achter de moorden zit is nog onduidelijk.
De moordpartij vond plaats in het zuidoosten van het land, ten oosten van de stad Cali. De lichamen werden door de daders achtergelaten in een rivier. Het gebied waar de schietpartij plaatsvond geldt als een belangrijke route voor drugssmokkel. Deze worden door zowel linkse als ultrarechtse paramilitaire organisaties gebruikt, wat de zoektocht naar de daders nog moeilijker maakt.
Hij is toch leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal ik de flauwe grap dan maar maken, niet in een bos maar in een donkere kamer dan.
Maar wel in een pit!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal ik de flauwe grap dan maar maken, niet in een bos maar in een donkere kamer dan.
dat heb ik vaker gehoord.....maar ik blijf dan ook in de betuwe....quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je rijdt wel de verkeerde kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |