ze zijn goed op wegquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Een forum zonder Friezen zou ik ook een positieve verbetering vinden.
Dat durf je wel nu SCH er niet meer isquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:01 schreef DIGGER het volgende:
Dan ga ik nu even lekker m'n 'fictieve schade van m'n nietgemaakte treinreis naar Rottderdam' verhalen op de neuzen fans
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:03 schreef Coone het volgende:
[..]
Dat durf je wel nu SCH er niet meer is![]()
Is dat dat meisje dat ging huilen omdat haar vriendje zijn msn stuk was ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:03 schreef Coone het volgende:
[..]
Dat durf je wel nu SCH er niet meer is![]()
heb je niet eens tijd voor...je moet teruglezen !!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef golfer het volgende:
Zo.
Weekend!
En over die bans ga ik het hier niet hebben.![]()
Precies en voor de goede orde,er is vannacht binnen een paar uur een Hools volgepost dus,succes!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je niet eens tijd voor...je moet teruglezen !!!!!
Daar ben je zo doorheen, werd nietal te veel verteldquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies en voor de goede orde,er is vannacht binnen een paar uur een Hools volgepost dus,succes!!!
trouwens ben jij niet 12 uur te vroeg/laat ??quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies en voor de goede orde,er is vannacht binnen een paar uur een Hools volgepost dus,succes!!!
eik wel maar doe maarquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
trouwens ben jij niet 12 uur te vroeg/laat ??
Bacootje trouwens ?
Heb die bagger allemaal gelezen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je niet eens tijd voor...je moet teruglezen !!!!!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Jawi is OK maar om elke scheet een post,zo zou ik zelfs de 500+ posts per dag kunnen halen
heeft natuurlijk meer met jouw inteligentie te maken dan met de laagte van het niveau !!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef clauwheee het volgende:
Na één pagina teruglezen wist ik genoeg qua niveau![]()
En jij zit maar achter de pc en denkt goh, ik zie Xena daar 2 tuinen verderop zittenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Xena is uitgebroken, en zit 2 tuinen verderop![]()
Vastquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeft natuurlijk meer met jouw inteligentie te maken dan met de laagte van het niveau !!!
over die prijs die ze had gewonnen naar eurodisney !quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:58 schreef VoreG het volgende:
Waarom nu weer? Wat is dat voor een groupie!
Ze zat er al een uur hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
En jij zit maar achter de pc en denkt goh, ik zie Xena daar 2 tuinen verderop zitten
REN ER DAN ACHTERAAN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |