Ik ben geen PSV'er. Ik doel op het kampioenschap van Excelsior'31.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus kan je zaterdag mooi naar de meet komen !
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben geen PSV'er. Ik doel op het kampioenschap van Excelsior'31.
Dus morgen geen meet voor mij.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarnaast is PSV bij winst morgen toch gewoon kampioen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarnaast is PSV bij winst morgen toch gewoon kampioen?
Verschil met Ajax is 14. Dat wordt 17 bij winst.
Met nog 5 wedstrijden voor Ajax is dat toch niet meer in te halen ?
Volgende keer kom ik zeer waarschijnlijk wel, alleen deze unieke gebeurtenis wil ik niet missen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef superjoden het volgende:
Jammer Vaduz, maar kampioenschap is ook mooi uiteraard
* just me is jaloers!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:mijn dag is weer goed, het is gelukt kaartjes te krijgen voor PSV - Milan
ja dat snap ik ook niequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef rubbereend het volgende:
nou t gras is eraf, pfoei.
maar waarom staat die ban van SCH nou nergens gemeld?
nee precies , gezellig als je de volgende keer er dan bij bent. viel spass morgen in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik zeer waarschijnlijk wel, alleen deze unieke gebeurtenis wil ik niet missen.
sorry, rekenfoutjequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar blijkbaar gaan er mensen vanuit dat we niet winnen van dat gespuis uit arnhem
Zou ook zomaar kunnen !quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:59 schreef Suijk het volgende:
Misschien wil 'ie weer gewoon interessant doen.
bedankt voor de mededeling....ik denk dat ik pas om 5 uur weg ga (mag) en dezelfde route neem als altijd !quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij is het druk op de weg.......rij maar door de stad ipv over Ewijk
Dat zal toch nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:59 schreef Suijk het volgende:
Misschien wil 'ie weer gewoon interessant doen.
wil je me nu aanraken?quote:
misschien wil hij net zo'n spannend verhaal maken als Rayn en Staliquote:
waar moet je dan vandaan komen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij is het druk op de weg.......rij maar door de stad ipv over Ewijk
ja zondag 8 meiquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het echte PSV feest is toch pas na AC Milan?
Moeten we SCH gaan zoeken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:
misschien wil hij net zo'n spannend verhaal maken als Rayn en Stali
Laten we een topic in TRU openen!quote:
Rij vanaf Nijmegen richting Arnhem....quote:
zal ik de flauwe grap dan maar maken, niet in een bos maar in een donkere kamer dan.quote:
je rijdt wel de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Rij vanaf Nijmegen richting Arnhem....
Arnhem richting Nijmegen staat helemaal vast, maar volgens mij is het op de A73 al druk en bij de afslag naar de A15 ook.....
Gister heb ik daar ook al in de file gestaan, en dat was niet grappig
lekker danquote:Colombiaans voetbalelftal uitgemoord
Een Colombiaans voetbalelftal is op weg naar een voetbalwedstrijd compleet uitgemoord. De elf slachtoffers, allen tussen de 12 en 25 jaar oud, zijn door middel van schoten in het hoofd gedood. Wie achter de moorden zit is nog onduidelijk.
De moordpartij vond plaats in het zuidoosten van het land, ten oosten van de stad Cali. De lichamen werden door de daders achtergelaten in een rivier. Het gebied waar de schietpartij plaatsvond geldt als een belangrijke route voor drugssmokkel. Deze worden door zowel linkse als ultrarechtse paramilitaire organisaties gebruikt, wat de zoektocht naar de daders nog moeilijker maakt.
Hij is toch leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal ik de flauwe grap dan maar maken, niet in een bos maar in een donkere kamer dan.
Maar wel in een pit!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal ik de flauwe grap dan maar maken, niet in een bos maar in een donkere kamer dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |