Wel een suf icoontje nu.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:15 schreef Coone het volgende:
[..]
Wat een sukkel net als die SCH, gelukkig zijn ze niet zo stom om met een kloon verder te posten.![]()
homo-foto's zijn ook sufquote:
Ik wil Bowie!quote:
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben me al helemaal aan het voorbereiden op het kampioensfeest morgen, maar het eigen presteren 's morgens komt eerst.
Jullie zijn morgen nog geen kampioen.....dat kan zondag pasquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Sommige Hools hebben weer eens flink gehoold, twee bans nog wel.Maar ik ga er verder niet over praten omdat ergens in de kroegregels staat dat dat niet mag. Ik ben me al helemaal aan het voorbereiden op het kampioensfeest morgen, maar het eigen presteren 's morgens komt eerst.
dus kan je zaterdag mooi naar de meet komen !quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:46 schreef Lionheaad het volgende:
Jullie zijn morgen nog geen kampioen.....dat kan zondag pas
Ik ben geen PSV'er. Ik doel op het kampioenschap van Excelsior'31.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus kan je zaterdag mooi naar de meet komen !
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben geen PSV'er. Ik doel op het kampioenschap van Excelsior'31.
Dus morgen geen meet voor mij.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarnaast is PSV bij winst morgen toch gewoon kampioen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarnaast is PSV bij winst morgen toch gewoon kampioen?
Verschil met Ajax is 14. Dat wordt 17 bij winst.
Met nog 5 wedstrijden voor Ajax is dat toch niet meer in te halen ?
Volgende keer kom ik zeer waarschijnlijk wel, alleen deze unieke gebeurtenis wil ik niet missen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef superjoden het volgende:
Jammer Vaduz, maar kampioenschap is ook mooi uiteraard
* just me is jaloers!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:mijn dag is weer goed, het is gelukt kaartjes te krijgen voor PSV - Milan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |