quote:Usericon van dolle_hond
Dagcijfers van Donderdag 21 April 2005 (00:00 - 23:59)
1. JaWi 466
2. tong80 215
3. Dos37 214
4. rubbereend 188
WTF?!?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Coone het volgende:
SCH heeft een algehele en permanente ban gekregen. Hij is daar zeer verbolgen en voelt zich genaaid.
Het kan zijn dat SCH even niet of nooit niet terugkomt, hij wenst jullie het beste.
Ik kan niets vinden in z'n postgeschiedenis, maar het zal wel gewist zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:18 schreef Lionheaad het volgende:
Wat JaWi heeft gedaan dat weet ik volgens mij....
Maar WTF heeft SCH gedaan dan??
Nou, dan zullen de Hools wel een stuk trager gaan vandaagquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
JaWi heb ik niet alle 400+ posts teruggelzen, maar het eerste topic kwam ik al een doodsverwenzing tegen. Tsja, met een beetje pech heb je dan een ban aan je broek.
Ja idd en het is mooi weerquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dan zullen de Hools wel een stuk trager gaan vandaag
prettige dag en ze hebben lekker weer........zeker voor een pak en een stropdasquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd en het is mooi weer
En ik ben zo weg
Feesten![]()
tot ziens!!
Klinkt al eenzelfde soort verhaal als een ander voormalig crewlid en (gelukkig nog actieve) HOOLIE...quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:26 schreef Coone het volgende:
SCH heeft zogenaamd gelekt vanachter de SCHermen vandaan. Beetje raar verwijt omdat SCH op de dag nadat hij crewlid werd geband werd voor o.a. de crewfora en dus helemaal niet achter de SCHermen kan kijken.
SCH wil helemaal niet in de crew, wilde wel een column schrijven, heeft dat ook gedaan en wilde die er vanochtend opzetten en zag toen een mailtje van Danny. Erg onrechtvaardig in mijn ogen maar laat ik er maar niet teveel over zeggen.
Jasje gaat zo ook uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
prettige dag en ze hebben lekker weer........zeker voor een pak en een stropdas
mag ik mee???quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
Hij heeft nog een paar vrijgezellen zusjes
Altijd fijn voor een vrijdag....quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:39 schreef Againzender het volgende:
Ja hoor, vrijdag, lekker weer, en hier breekt de pleuris uit op het werk. Fijn
Murphy's Law !quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:39 schreef Againzender het volgende:
Ja hoor, vrijdag, lekker weer, en hier breekt de pleuris uit op het werk. Fijn
Ik zit er wel over te denkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef Bjoro het volgende:
FOK!sport zoekt nieuwe nieuwsposters
misschien voelt iemand zich geroepen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |